За 5 місяців + 30 500 органічного трафіку шляхом розширення структури сайту та регулярної публікації статей в блог з релевантними темами.
STI Garage Door — Компанія з ремонту та обслуговування гаражних воріт у Вашингтоні, а також штатах Вірджинія та Меріленд.
Ми дуже задоволені нашою співпрацею з Livepage. Вони вивели наш бізнес на абсолютно новий рівень, збільшивши наш прибуток, що чітко видно в банківських виписках з початку нашої роботи з ними. Спілкування чудове, вони прислухаються до кожного нашого побажання, і всі необхідні правки виконуються своєчасно. Я б рекомендувала послуги Livepage усім, хто намагається вивести свій бізнес на новий рівень.
Багато хто в житті стикався або принаймні бачив автоматичні гаражні ворота. Таке рішення є сучасним, та дуже зручним в порівнянні з класичним виконанням.
Серед основних переваг автоматичних воріт відмічають наступне:
Але як і будь-який механізм автоматичні гаражні ворота мають потребу в регулярному обслуговуванні та професійному ремонті.
При виборі кому можна довірити встановлення або обслуговування воріт, то ви скоріш за все будете шукати дійсно кваліфікованих спеціалістів з великим досвідом, що будуть знаходитись поруч. Саме такою є компанія STI Garage Door.
STI Garage Door – це локальна компанія, що спеціалізується на встановленні, ремонті та обслуговуванні автоматичних гаражних воріт та відкривачів у місті Washington DC, штатах Virginia та Maryland.
Клієнт до нас звернувся з метою просування локального бізнесу, щоб збільшити кількість конверсій. Для такого бізнесу надважливо отримувати саме локальний трафік, бо саме такі користувачі зможуть конвертуватись в реальні замовлення. Тому ми склали стратегію залучення релевантного органічного трафіку внаслідок чого, було збільшено кількість конверсій.
Як вже казалось раніше, для клієнта було дуже важливо та пріоритетно залучення саме локальних клієнтів в зоні надання послуг. Тому для того, щоб визначити подальшу стратегію роботи було важливо зрозуміти як основні конкуренти залучають органічний трафік/клієнтів. Після того як ми проаналізували конкурентів та сайт клієнта, ми змогли визначити основні точки росту, що й стали стратегією розвитку сайту та згодом й факторами успіху. Для подальшої роботи ми обрали наступні складові:
Окрім візуальної частини будь-якого сайту, важливо приділяти належну увагу його технічній частині. Саме вона відповідає за якісну роботу сайту, щоб досвід користування у клієнтів був позитивний. Але в цілому, такі складові є помітними.
Також, існують певні фактори, які не видно звичайному користувачу, але які мають значний вплив на пошукове просування сайту. Тож, технічна оптимізація це та база, від якої ми рекомендуємо відштовхуватися всім нашим клієнтам, щоб уникнути технічних проблем, які впливають на просування всього сайту в цілому.
Сайт клієнта зроблений на CMS системі WordPress, що давало можливість повноцінно опрацювати технічну складову та виправити помилки, наявність яких негативно впливала на SEO-просування. Що нас спонукало до проведення технічної оптимізації:
Тому для того, щоб подальші роботи були результативними, паралельно з аналізом конкурентів, ми провели технічний аудит сайту, де видали рекомендації щодо усунення технічних помилок.
Також зробили фокус на оптимізації швидкості завантаження сторінок, бо це є одним з факторів ранжування Google, а особлива увага приділяється мобільним саме версіям. Тому вона для нас стала особливим пріорітетом, оскільки екстрене відкриття та обслуговування гаражних дверей часто шукають з мобільних пристроїв.
Бізнесу який надає локальні офлайн послуги необхідно мати детально пропрацьовану структуру сайту. Бо від цього залежать комерційні точки входу на сайт та такий трафік є найбільш конверсійним.
Перед нами було завдання, базуючись на аналізі конкурентів та переліку існуючих послуг зробити детальний перегляд структури сайту щодо її оптимізації, розширення чи об’єднання.
На початку робіт структура сайту вже була доволі місткою та мала багато сторінок. Але було допущено доволі розповсюджену помилку – деякі з них були дуже схожі між собою за призначенням та були дублікатами.
В рамках цього завдання ми переглянули всі необхідні посадкові сторінки, важливі як з погляду користувачів, так і пошукових систем. Правильна структура дозволить отримувати більше цільового трафіку та, як наслідок, збільшення корисних дій та конверсії через сайт.
Сторінки локацій – це основа органічного трафіку для будь-якого локального бізнесу. Ми провели ресерч та аналіз структур основних конкурентів в ТОПі видачі – зібрали сторінки та включили до структури сайту нашого клієнта.
Зрештою ми отримали таку структуру:
Після складання схеми структури сайту, ми перейшли до її реалізаціїі. Згідно з нею частину сторінок ми прибрали залишивши лише найбільш релевантні та ті що мають потенціал для SEO-оптимізації.
Паралельно з оптимізацією існуючих ми створювали нові сервісні сторінки відповідно до складеної та погодженої нової структури сайту. Основним напрямком стали сторінки під кожне місто де компанія надає свої послуги. Наприклад:
Таке рішення є просто must-have для локальних бізнесів, як основа трафіку та лідогенерації. Клієнти та замовники послуг для таких бізнесів завжди шукають рішення поруч з собою, у місті де вони мешкають. Окрім цього, навіть якщо користувач не буде шукати сервіс в конкретному місці, то Google в першу чергу підбере для нього сторінки компаній, що надають послуги в його місті. Це все вказує на важливість створення таких сторінок, тому це й було нашим пріорітетом в структурі.
Отже, такими кроками нам вдалось досягти структури, що охоплює максимальну кількість комерційних точок входу на сайт, що залучає найбільш конверсійний трафік.
На сервісні сторінки ми збирали прямий комерційний трафік, тобто тих клієнтів, які вже мали визначеність та потребу в конкретній послузі. Проте, іншу групу лідів, що не мали ще конкретики, розуміння що саме їм потрібно для розв’язання свого питання, ми залучали завдяки інформаційному контенту. Тобто на блог збирали весь непрямий попит.
Після аналізу конкурентів ми мали розуміння основних питань та потреб потенційних замовників послуг. Тому наступним кроком стало детальне опрацювання та складання контент плану в який ми додали найбільш релевантні теми для нашої цільової аудиторії. В контенті статей ми розкривали питання складність певних робіт та важливість залучення саме кваліфікованих спеціалістів.
Як результат регулярної та стабільної публікації нових статей – отримали ріст органічного трафіку, що збирався переважно статтями. Наведемо декілька прикладів:
Наступною важливою складовою для локальних бізнесів є профіль Google My Business (GMB). Саме тут клієнти можуть подивитись рейтинг компанії, відгуки інших користувачі ти іншу загальну інформацію. Але просто наявність цього профілю є недостатньою. Для того, щоб він був корисним з конверсійної точки зору, ми його оптимізували та надали свої рекомендації як його можна вести надалі щоб він був “працюючим” та приводимо клієнтів. В результаті профіль має всю необхідну інформацію якою можуть скористуватись клієнти, щоб зв’язатись з компанією:
Окрім цього, завдяки регулярним відгукам реальних клієнтів, вдається мати актуальний рейтинг та відповідно самі відгуки, що буває дуже важливим для нових клієнтів:
Основна концентрація в реалізації лінкбілдінг структури стало – просунути сторінки локацій у ТОП видачі. В доволі конкурентних нішах, оптимізована сторінка найчастіше займає середні позиції, а за більш високі треба поборотись. Інструментом в цій боротьбі для нас стали аутріч статті як один з видів лінкбілдінгу. Ми сконцентрувались саме на ньому, бо з досвіду знаємо його ефективність в конкурентних нішах.
Завдяки правильному застосуванню та якісному відбору сайтів для розміщення аутріч статей, динаміка нарощування маси посилань є рівномірною:
Динаміка органічнго трафіку з 2019 року
Не зупиняємось на досягнутому результаті та надалі продовжуємо плідно працювати задля здобування нових крутих результатів. А саме, будемо рухатись такими кроками:
Статті блогу показали гарний результат та стали основним джерелом органічного трафіку на сайт. Тому надалі будемо масштабувати результи та показники.Задля подальшої позитивної динаміки необхідно регулярно публікувати новий контент, щоб залишатись в тренді актуальних тем. Паралельно з новими, будемо підтримувати вже опубліковані статті шляхом їх дооптимізації.
Просування пріорітетних та комерційних сторінок вище в ТОП пошукової видачі залишається пріорітетною задачею. В подальших планах є масштабування робіт з лінкбілдінгом. Кількість сторінок сайту регулярно збільшується, тому для ефективного використання лінкбілдінгу з часом будемо збільшувати і його об’єми, щоб могли охоплювати всі необхідні сторінки.
Актуальність інформації що містить профіль GMB необхідно стабільно підтримувати. Це напряму впливає на залучення нових клієнтів. Тому будемо підтримувати його “живий”.
Для бізнесів, що надають офлайн локальні послуги, також дуже важливо працювати над пізнаванністю бренду в мережі. Популярність бренду та брендового запиту позитивно впливає на розвиток та просування сайту вцілому. За для цього будемо залучати різноманітні інструменти, один з яких є лінкбілдінг.
Зазвичай компанії, що надають локальні офлайн послуги, більше покладаються на різного роду реклами та на рекомендації клієнтів. Одже, часто можливості лідогенерації та залучення клієнтів через оптімізований сайт є недооціненою. Проте, за роки досвіду, перевірок гіпотез та отримання результатів, ми дійшли висновку – правильно організований сайт може та залучає основну, переважну частину клієнтів. Це відбувається завдяки комплексу робіт, а саме:
Кропітка та кастомізована стратегія SEO-просування, що враховує індивідуалість кожного бізнесу дає можливість мати стабільний ріст органічного трафіку та конверсій.
Тому якщо ваш сайт не приносить органічний трафік, а також ви не отримуєте з нього клієнтів, то ми знаємо як це виправити!