Email-маркетинг
Email-розсилка — один з найефективніших каналів продажів, який найкраще окупається.
Досить поглянути, яке місце він займає в ніші e-commerce:

- це третій канал за обсягом продажів;
- з найвищим коефіцієнтом конверсій;
- з одним з найвищих показників за глибиною перегляду;
- з одним з найнижчих показником відмов.
Серед платних каналів має найвищий ROI — до 4000%.
Але послуги email-маркетингу сьогодні — більше ніж просто маркетинг, і більше ніж просто еmail.
- Email-маркетинг — це не відправлення листів по базі, а маркетинг утримання і маркетинг повернення клієнтів, формування репутації бренду і лояльності до нього. Ми вбудовуємо його в канву процесу продажів, створюємо живу комунікацію з користувачами, проводимо дослідження.
- Email-розсилка — ключовий, але не єдиний інструмент для спілкування з клієнтами. Сьогодні її доповнюють push, sms, месенджери.
Окремо email-маркетинг не існує. Але він працює у зв’язці з вашими бізнес-процесами та іншими інструментами.
Як ми використовуємо email-маркетинг
Запуск Email-маркетингу допоможе вибудувати довгострокові плідні відносини з клієнтами.
Як тільки користувач потрапив на ваш сайт — ми робимо все, щоб познайомитися і почати довгу дружбу з ним, якщо не на все життя, то на дуже довгий час.
І це дійсно так!
Подивіться на конверсію листа, який ми відправляємо клієнтам через рік після першої покупки:

Email-маркетинг допоможе повернути навіть тих, хто дуже давно не робив покупок.
Ви думаєте, що якщо клієнт не купував у вас рік, то він втрачений назавжди?
Давайте перевіримо.
Погляньте, яка конверсія у листа для тих, хто зробив останнє замовлення 12 місяців тому:

Організація email-розсилок — не тільки частина вашого маркетингу, а й незамінний інструмент продажів і утримання клієнтів.
З його допомогою ви зможете навчати, залучати, розповідати про свій продукт і формувати довіру.
Ми успішно примножуємо дохід клієнтів у різних нішах:
- Інтернет-магазини.
- Страхування.
- Інформаційний бізнес.
- Освітні проєкти.
- Онлайн-сервіси.
- Контентні сайти.
Email-маркетинг як бізнес-інструмент
Наша робота завжди починається з аналізу вашого бізнесу. Головна задача нашої команди під час налаштування email-розсилок:
«Примножити ваш дохід, використовуючи email-інструменти»
Для її вирішення ми ретельно аналізуємо вашу бізнес-модель:
- Від чого залежить дохід, що на нього впливає?
- Хто ваша аудиторія? Що для неї важливо? Які її цінності?
- У чому ваша конкурентна перевага?
- Як продовжити ваше співробітництво з клієнтами?
- Як зробити так, щоб вас знали, любили, а ваші листи — обговорювали?
Ми не робимо нічого, що в перспективі не буде впливати на ваш дохід.
Кожну гіпотезу перевіряємо на клієнтах, впроваджуємо тільки прийнятні для вас рішення.
*Ціни на email-маркетинг формуються виходячи з потреб і задач.
Три «кити» ефективного email-маркетингу
1. Сильна стратегія
Клієнт заходить на ваш сайт, і що відбувається далі? Він може піти, зробити покупку або підписатися на розсилку і більше ніколи не повертатися.
Ми аналізуємо всі можливі варіанти поведінки користувачів.
В результаті створюємо стратегію у вигляді зручних для редагування односторінкових документів, в яких багато сенсу і мало тексту. Вони допоможуть зрозуміти суть вашого бізнесу і цільову аудиторію, визначити точки зростання email-маркетингу.
Ніяких покрокових планів на рік, до яких у вас ніколи не дійдуть руки.

2. Автоматизація і тестування
Ми працюємо з потужними інструментами автоматизації та аналізу, тому для нас практично немає нездійсненних задач.
Для e-commerce проєктів проводимо повну інтеграцію з базою замовлень і використовуємо RFM-сегментацію. Можемо відправляти листи для груп, сформованих:
- за давністю останньої покупки;
- за кількістю покупок;
- за середнім чеком.
Що ми ще робимо:
- доводимо до ідеалу привітальні серії листів після підписки, після реєстрації та після першої покупки;
- нагадуємо про промокоди, термін дії яких скоро закінчиться;
- дізнаємося і нагадуємо про важливі дати;
- вітаємо з днем народження;
- даємо про себе знати, якщо клієнт додав товар у кошик, але не оплатив покупку;
- рекомендуємо схожі товари після перерваного перегляду.
Кожну подію в розсилці або на сайті ми можемо обробити абсолютно будь-яким способом, використовуючи редактор сценаріїв:

Для B2B детально опрацьовуємо воронки продажів та інтегруємо Email у бізнес-процеси.
3. Якісний контент і дизайн, що чіпляє
Ми беремо на себе весь цикл розробки листів — від створення дизайну і текстів до верстки й тестування. Ваші листи будуть викликати інтерес і стимулювати продажі, відповідати брендингу компанії, а також ми адаптуємо їх під мобільні пристрої.
Не будемо довго розповідати, подивіться самі:
Ви можете замовити налаштування email-маркетингу, якщо хочете отримувати продажі та лояльних клієнтів за допомогою листів.
Нам довіряють свій
Не всі клієнти можуть публічно показувати відмінні результати нашої співпраці, але деякі з них готові поділитися нашими спільними успіхами.


Замовте
заявку
зв'яжеться з вами
про свій бізнес
пропозицію з