Головна | Email-маркетинг

Email-маркетинг

Email-розсилка — один з найефективніших каналів продажів, який найкраще окупається.

Досить поглянути, яке місце він займає в ніші e-commerce:

Email-маркетинг як канал продажів
Email-маркетинг як канал продажів
  • це третій канал за обсягом продажів;
  • з найвищим коефіцієнтом конверсій;
  • з одним з найвищих показників за глибиною перегляду;
  • з одним з найнижчих показником відмов.

Серед платних каналів має найвищий ROI — до 4000%.

Але послуги email-маркетингу сьогодні — більше ніж просто маркетинг, і більше ніж просто еmail.

  • Email-маркетинг — це не відправлення листів по базі, а маркетинг утримання і маркетинг повернення клієнтів, формування репутації бренду і лояльності до нього. Ми вбудовуємо його в канву процесу продажів, створюємо живу комунікацію з користувачами, проводимо дослідження.
  • Email-розсилка — ключовий, але не єдиний інструмент для спілкування з клієнтами.  Сьогодні її доповнюють push, sms, месенджери.

Окремо email-маркетинг не існує. Але він працює у зв’язці з вашими бізнес-процесами та іншими інструментами.

Як ми використовуємо email-маркетинг

Запуск Email-маркетингу допоможе вибудувати довгострокові плідні відносини з клієнтами.

Як тільки користувач потрапив на ваш сайт — ми робимо все, щоб познайомитися і почати довгу дружбу з ним, якщо не на все життя, то на дуже довгий час.

І це дійсно так!

Подивіться на конверсію листа, який ми відправляємо клієнтам через рік після першої покупки:

Звіти з Email-маркетингу
Звіти з Email-маркетингу

Email-маркетинг допоможе повернути навіть тих, хто дуже давно не робив покупок.

Ви думаєте, що якщо клієнт не купував у вас рік, то він втрачений назавжди?

Давайте перевіримо.

Погляньте, яка конверсія у листа для тих, хто зробив останнє замовлення 12 місяців тому:

Конверсія листа. Ефективне налаштування Email-маркетингу
Конверсія листа. Ефективне налаштування Email-маркетингу

Організація email-розсилок — не тільки частина вашого маркетингу, а й незамінний інструмент продажів і утримання клієнтів.

З його допомогою ви зможете навчати, залучати, розповідати про свій продукт і формувати довіру.

Ми успішно примножуємо дохід клієнтів у різних нішах:

  • Інтернет-магазини.
  • Страхування.
  • Інформаційний бізнес.
  • Освітні проєкти.
  • Онлайн-сервіси.
  • Контентні сайти.

Email-маркетинг як бізнес-інструмент

Наша робота завжди починається з аналізу вашого бізнесу. Головна задача нашої команди під час налаштування email-розсилок:

«Примножити ваш дохід, використовуючи email-інструменти»

Для її вирішення ми ретельно аналізуємо вашу бізнес-модель:

  • Від чого залежить дохід, що на нього впливає?
  • Хто ваша аудиторія? Що для неї важливо? Які її цінності?
  • У чому ваша конкурентна перевага?
  • Як продовжити ваше співробітництво з клієнтами?
  • Як зробити так, щоб вас знали, любили, а ваші листи — обговорювали?

Ми не робимо нічого, що в перспективі не буде впливати на ваш дохід.

Кожну гіпотезу перевіряємо на клієнтах, впроваджуємо тільки прийнятні для вас рішення.

*Ціни на email-маркетинг формуються виходячи з потреб і задач.

Три «кити» ефективного email-маркетингу

1. Сильна стратегія

Клієнт заходить на ваш сайт, і що відбувається далі? Він може піти, зробити покупку або підписатися на розсилку і більше ніколи не повертатися.

Ми аналізуємо всі можливі варіанти поведінки користувачів.

В результаті створюємо стратегію у вигляді зручних для редагування односторінкових документів, в яких багато сенсу і мало тексту. Вони допоможуть зрозуміти суть вашого бізнесу і цільову аудиторію, визначити точки зростання email-маркетингу.

Ніяких покрокових планів на рік, до яких у вас ніколи не дійдуть руки.

Приклад карти автоматизації
Приклад карти автоматизації

2. Автоматизація і тестування

Ми працюємо з потужними інструментами автоматизації та аналізу, тому для нас практично немає нездійсненних задач.

Для e-commerce проєктів проводимо повну інтеграцію з базою замовлень і використовуємо RFM-сегментацію. Можемо відправляти листи для груп, сформованих:

  • за давністю останньої покупки;
  • за кількістю покупок;
  • за середнім чеком.

Що ми ще робимо:

  • доводимо до ідеалу привітальні серії листів після підписки, після реєстрації та після першої покупки;
  • нагадуємо про промокоди, термін дії яких скоро закінчиться;
  • дізнаємося і нагадуємо про важливі дати;
  • вітаємо з днем народження;
  • даємо про себе знати, якщо клієнт додав товар у кошик, але не оплатив покупку;
  • рекомендуємо схожі товари після перерваного перегляду.

Кожну подію в розсилці або на сайті ми можемо обробити абсолютно будь-яким способом, використовуючи редактор сценаріїв:

Приклад карти автоматизації Email-маркетингу
Приклад карти автоматизації

Для B2B детально опрацьовуємо воронки продажів та інтегруємо Email у бізнес-процеси.

3. Якісний контент і дизайн, що чіпляє

Ми беремо на себе весь цикл розробки листів — від створення дизайну і текстів до верстки й тестування. Ваші листи будуть викликати інтерес і стимулювати продажі, відповідати брендингу компанії, а також ми адаптуємо їх під мобільні пристрої.

Не будемо довго розповідати, подивіться самі:

Ви можете замовити налаштування email-маркетингу, якщо хочете отримувати продажі та лояльних клієнтів за допомогою листів.


Нам довіряють свій Email-маркетинг компанії–лідери в різних сферах. Ми працюємо з інтернет-бізнесом на ринках СНД і США.

Не всі клієнти можуть публічно показувати відмінні результати нашої співпраці, але деякі з них готові поділитися нашими спільними успіхами.

В’ячеслав Лисак
Head of E-commerce Marie Claire Home Ukraine
« Команда Livepage постійно підтримує комунікацію зі мною, і за рахунок цього задачі вирішуються швидко та найкращим чином. Оперативна реакція на побажання і проактивність Livepage дають позитивний результат. Спасибі за допомогу!
Олена Єна
Digital-маркетолог в СК VUSO
« Канал Email для СК VUSO перевершив усі очікування. Ми провели повний апгрейд існуючих тригерних листів. Запустили нові типи розсилок, в тому числі кинутий перегляд. Продовжуємо робити якісні тематичні листи, дайджести,…

Замовте email-маркетинг для вашого бізнесу

іконка: чек-лист
1. Відправте
заявку
іконка: рукостискання
2. Наш менеджер
зв'яжеться з вами
іконка: чат
3. Розкажіть
про свій бізнес
іконка: таблиця
4. Отримайте
пропозицію з email-маркетингу
Заявка на Email-маркетинг
Назвіться*
Адреса сайту
Ел. пошта*
Телефон*
Ваш коментар