Аудит і стратегія email-маркетинга
Найперший і найважливіший крок для розуміння і досягнення цілей email-маркетингу
Якщо ви вже займаєтесь email-маркетингом — послуга дозволить вам значно збільшити дохід з каналу й оптимізувати витрати в короткостроковій і довгостроковій перспективі.
Ми допоможемо зробити так, щоб ваша база швидше росла і була активною довше, а підписники та клієнти допомагали вам досягати фінансових цілей.
Якщо ви ніколи не робили розсилок раніше — послуга дозволить вам запустити розсилку з найкращим результатом і високою конверсією.
Ми допоможемо правильно розставити пріоритети, зрозуміти, скільки продажів принесе вам email-маркетинг, і намітити перші кроки в роботі з клієнтами.
Ставимо правильні цілі email-маркетингу, вивчаючи ваш бізнес
Для побудови ефективної стратегії потрібно задавати собі правильні питання, ставити правильні цілі та задачі.
Для створення перспективної картини email-маркетингу вашого проєкту ми використовуємо Lean-канву.

Вирішуємо поставлені задачі, збільшуючи ваш прибуток
Lean-канва — зручний і простий інструмент, що допомагає поставити правильні задачі та знайти рішення.
1.Примножити дохід
З яких джерел ви отримуєте дохід? Які фактори на нього впливають? → Що робити, щоб впливати на джерела доходу? → Конкретні кроки/дії для збільшення прибутку.
Приклад: ви отримуєте дохід завдяки переходам за оголошеннями контекстної реклами. Головним фактором, що впливає на прибуток, є цільовий трафік на сайті.
З’ясувавши, як бізнес отримує дохід, ми ставимо задачі email-маркетингу:
- Забезпечити максимальну кількість переходів з розсилок на сайт — робимо контент у листах максимально клікабельним, щоб клієнти переходили на сайт.
- Попрацювати з частотою розсилок — так, щоб збільшити кількість відкриттів і переходів, але не нашкодити лояльності.
- Виявити інтереси читачів, їхню індивідуальну активність і відправляти максимально персоналізовані повідомлення.
- Забезпечити приріст бази підписників за допомогою форм підписки на сайті й автоматизувати перші комунікації з ними.
2. Зменшити витрати
На що витрачається бюджет? → Що робити, щоб вплинути на фактори витрат? → Конкретні кроки/дії для зниження витрат.
Приклад: коли у вас велика база контактів основний пункт витрат — це послуги email-сервісу. Регулярна розсилка по всій базі контактів з метою отримати більше трафіку на сайт — не кращий спосіб витратити бюджет.
Подивіться, як при меншій кількості відправлених листів забезпечується більша кількість переходів на сайт.
Думаємо як клієнт
Похідною від Lean Canvas є Value Proposition Canvas (модель ціннісної пропозиції). За допомогою цього шаблону ми аналізуємо ваш продукт, його переваги та цінність, проблеми і потреби вашої цільової аудиторії, слабкі місця конкурентів, знаходимо унікальні способи не тільки забезпечити продажі, а й міцно прив’язати клієнта до вас.

Ми додаємо email у ваші бізнес-процеси, дізнаючись:
- Хто ваша цільова аудиторія, які основні сегменти клієнтів?
- Які проблеми клієнтів ви вирішуєте?
- У чому суть вашого продукту та які у вас є приховані переваги?
- Які етапи продажу вашого продукту?
- На яких етапах клієнти можуть говорити вам «ні» і чому?
- Чи може потенційний клієнт, який не зробив покупку, повернутися до вас у майбутньому?
- Який життєвий цикл ваших основних товарів/послуг?
- Як виглядає життєвий цикл ваших клієнтів? Який час їхнє перебування на кожному етапі воронки є нормою?
- Які переваги та слабкі місця у ваших конкурентів?
- Яких переваги співпраці з вами?
Приклад: у вас є інтернет-магазин компонентів для домашньої косметики. Ви знаєте, що велика частина вашої аудиторії — це новачки, які хочуть зайнятися новим хобі.
Вигода для них і прихована перевага для вас — навчання створенню косметики від базових практик до складних продуктів на продаж.
Розробивши навчальну серію листів, ви вирішуєте відразу кілька задач:
- збільшуєте приріст бази за рахунок цінного бонусу за підписку;
- генеруєте відразу кілька продажів, розповідаючи, як застосовувати ваші товари;
- даєте клієнтам непередбачену вигоду, за яку вони відчувають себе зобов’язаними вам.
Що ви отримаєте за підсумками аудиту email-маркетингу
- Аналітичний документ з розбором вашої ціннісної пропозиції, потреб усіх сегментів цільової аудиторії, а також із бізнес-цілями та задачами email-маркетингу;
- Рекомендації для збору контактної бази та її сегментації;
- Рекомендації з управління залученістю аудиторії;
- Рекомендації щодо реактивації клієнтів;
- Рекомендації з генерації перших і повторних продажів;
- Рекомендації з оптимізації шаблонів листів;
- Рекомендації з інформаційних приводів; медіа-план відправки розсилок;
- Список метрик для управління ефективністю email-маркетингу.


Замовте аудит
заявку
зв'яжеться з вами
про свій бізнес
пропозицію з