Аудит і стратегія email-маркетинга

Найперший і найважливіший крок для розуміння і досягнення цілей email-маркетингу

Якщо ви вже займаєтесь email-маркетингом — послуга дозволить вам значно збільшити дохід з каналу й оптимізувати витрати в короткостроковій і довгостроковій перспективі.

Ми допоможемо зробити так, щоб ваша база швидше росла і була активною довше, а підписники та клієнти допомагали вам досягати фінансових цілей.

Якщо ви ніколи не робили розсилок раніше — послуга дозволить вам запустити розсилку з найкращим результатом і високою конверсією.

Ми допоможемо правильно розставити пріоритети, зрозуміти, скільки продажів принесе вам email-маркетинг, і намітити перші кроки в роботі з клієнтами.

Ставимо правильні цілі email-маркетингу, вивчаючи ваш бізнес

Для побудови ефективної стратегії потрібно задавати собі правильні питання, ставити правильні цілі та задачі.

Для створення перспективної картини email-маркетингу вашого проєкту ми використовуємо Lean-канву.

Lean-канва
Lean-канва

Вирішуємо поставлені задачі, збільшуючи ваш прибуток

Lean-канва — зручний і простий інструмент, що допомагає поставити правильні задачі та знайти рішення.

1.Примножити дохід

З яких джерел ви отримуєте дохід? Які фактори на нього впливають? → Що робити, щоб впливати на джерела доходу? → Конкретні кроки/дії для збільшення прибутку.

Приклад: ви отримуєте дохід завдяки переходам за оголошеннями контекстної реклами.  Головним фактором, що впливає на прибуток, є цільовий трафік на сайті.

З’ясувавши, як бізнес отримує дохід, ми ставимо задачі email-маркетингу:

  • Забезпечити максимальну кількість переходів з розсилок на сайт — робимо контент у листах максимально клікабельним, щоб клієнти переходили на сайт.
  • Попрацювати з частотою розсилок — так, щоб збільшити кількість відкриттів і переходів, але не нашкодити лояльності.
  • Виявити інтереси читачів, їхню індивідуальну активність і відправляти максимально персоналізовані повідомлення.
  • Забезпечити приріст бази підписників за допомогою форм підписки на сайті й автоматизувати перші комунікації з ними.

2. Зменшити витрати

На що витрачається бюджет? → Що робити, щоб вплинути на фактори витрат? → Конкретні кроки/дії для зниження витрат.

Приклад: коли у вас велика база контактів основний пункт витрат — це послуги email-сервісу.  Регулярна розсилка по всій базі контактів з метою отримати більше трафіку на сайт — не кращий спосіб витратити бюджет.

Подивіться, як при меншій кількості відправлених листів забезпечується більша кількість переходів на сайт.

Думаємо як клієнт

Похідною від Lean Canvas є Value Proposition Canvas (модель ціннісної пропозиції). За допомогою цього шаблону ми аналізуємо ваш продукт, його переваги та цінність, проблеми і потреби вашої цільової аудиторії, слабкі місця конкурентів, знаходимо унікальні способи не тільки забезпечити продажі, а й міцно прив’язати клієнта до вас.

Value Proposition Canvas
Value Proposition Canvas

Ми додаємо email у ваші бізнес-процеси, дізнаючись:

  • Хто ваша цільова аудиторія, які основні сегменти клієнтів?
  • Які проблеми клієнтів ви вирішуєте?
  • У чому суть вашого продукту та які у вас є приховані переваги?
  • Які етапи продажу вашого продукту?
  • На яких етапах клієнти можуть говорити вам «ні» і чому?
  • Чи може потенційний клієнт, який не зробив покупку, повернутися до вас у майбутньому?
  • Який життєвий цикл ваших основних товарів/послуг?
  • Як виглядає життєвий цикл ваших клієнтів? Який час їхнє перебування на кожному етапі воронки є нормою?
  • Які переваги та слабкі місця у ваших конкурентів?
  • Яких переваги співпраці з вами?

Приклад: у вас є інтернет-магазин компонентів для домашньої косметики. Ви знаєте, що велика частина вашої аудиторії — це новачки, які хочуть зайнятися новим хобі.

Вигода для них і прихована перевага для вас — навчання створенню косметики від базових практик до складних продуктів на продаж.

Розробивши навчальну серію листів, ви вирішуєте відразу кілька задач:

  • збільшуєте приріст бази за рахунок цінного бонусу за підписку;
  • генеруєте відразу кілька продажів, розповідаючи, як застосовувати ваші товари;
  • даєте клієнтам непередбачену вигоду, за яку вони відчувають себе зобов’язаними вам.

Що ви отримаєте за підсумками аудиту email-маркетингу

  • Аналітичний документ з розбором вашої ціннісної пропозиції, потреб усіх сегментів цільової аудиторії, а також із бізнес-цілями та задачами email-маркетингу;
  • Рекомендації для збору контактної бази та її сегментації;
  • Рекомендації з управління залученістю аудиторії;
  • Рекомендації щодо реактивації клієнтів;
  • Рекомендації з генерації перших і повторних продажів;
  • Рекомендації з оптимізації шаблонів листів;
  • Рекомендації з інформаційних приводів; медіа-план відправки розсилок;
  • Список метрик для управління ефективністю email-маркетингу.
В’ячеслав Лисак
Head of E-commerce Marie Claire Home Ukraine
« Команда Livepage постійно підтримує комунікацію зі мною, і за рахунок цього задачі вирішуються швидко та найкращим чином. Оперативна реакція на побажання і проактивність Livepage дають позитивний результат. Спасибі за допомогу!
Олена Єна
Digital-маркетолог в СК VUSO
« Канал Email для СК VUSO перевершив усі очікування. Ми провели повний апгрейд існуючих тригерних листів. Запустили нові типи розсилок, в тому числі кинутий перегляд. Продовжуємо робити якісні тематичні листи, дайджести,…

Замовте аудит email-маркетинга для вашого бізнесу

іконка: чек-лист
1. Відправте
заявку
іконка: рукостискання
2. Наш менеджер
зв'яжеться з вами
іконка: чат
3. Розкажіть
про свій бізнес
іконка: таблиця
4. Отримайте
пропозицію з email-маркетингу
Замовити аудит email-маркетингу
Назвіться*
Адреса сайту
Ел. пошта*
Телефон*
Ваш коментар