US flag
  • US flag +1 646 844-80-75
  • Український прапор +380 44 333-9-321

Автоматизація email-маркетингу

Налаштуйте автоматичні листи один раз і отримуйте від 10% додаткового прибутку щомісяця.

Як отримувати регулярні продажі, майже не приділяючи цьому час і заробляючи в 40 разів більше, ніж витрачаєте?

В e-commerce частка продажів від автоматичних розсилок становить 7-12% (за умови активного використання контекстної реклами).

Частка продажів від розсилок. Старт Email-маркетингу
Частка продажів від розсилок

Ми допоможемо налаштувати продажі з email-каналу на автопілоті та зробити ваш бізнес прибутковішим.

Уявіть, що разова інвестиція буде приносити прибуток роками, а ваші клієнти будуть отримувати точні, своєчасні та корисні повідомлення.

Ми налаштовуємо 4 типи листів, які гарантовано приносять дохід

Методика перевірена на наших клієнтах — кожен тип автоматичних листів збільшує прибуток і кількість конверсій.

1. Листи по воронці продажів

Більше 60% покупців інтернет-магазинів кидають кошики і йдуть без покупки, так і не оформивши замовлення. Найчастіше через неочевидні додаткові витрати (доставка або комісія) або необхідність реєструватися.

Серія листів з мікро-воронки продажів допомагає:

  • Конвертувати в замовлення до 20% покинутих переглядів і кошиків;
  • У 25% випадків генерувати повторні продажі після доставки замовлення завдяки пропозиції супутніх товарів або бонусів на наступну покупку.

У листі про покинутий перегляд, який ми налаштовуємо, є блок «Рекомендовані товари».  Він формується на основі інтересів та історії покупок вашого клієнта. Все — завдяки алгоритму, який аналізує багато даних. Штучний інтелект у дії!

Налаштування тригерних розсилок
Налаштування тригерних розсилок

2. Листи впродовж життєвого циклу клієнта

Цей тип автоматичних листів вирішує відразу кілька задач:

  • підвищує ROI, збільшує конверсію з нових відвідувачів у клієнтів;
  • розширює сегмент віп-клієнтів;
  • у підсумку — збільшує загальний прибуток протягом життєвого циклу клієнта (LTV).

Розсилка впродовж життєвого циклу включає кілька етапів:

1.Оформлення підписки на сайті.

Після того, як користувач опинився на вашому сайті вперше, він може зробити покупку, зареєструватися або покинути сайт.

Ми зробимо так, щоб до 10% відвідувачів, які збираються покинути сайт, ставали вашими підписниками.

2.Привітальна серія і стимуляція покупок.

Після реєстрації або підписки ми формуємо довіру до вашого бренда і стимулюємо першу покупку. Після першої покупки — повторну, і так далі.

3.Реактивація клієнтів.

Як тільки клієнт втрачає активність, ми повертаємо його за допомогою персоналізованих реактиваційних повідомлень. Чим довше немає активності, тим переконливіший меседж.

За допомогою автоматизації ми створюємо карту, на якій можна вміло розставити крапки мотивації клієнтів.

Ми моделюємо поведінку ваших клієнтів так, як вигідно вам. Без спаму та інформаційного сміття, який не цікавий покупцям.

Повернення покупців до магазину
Повернення покупців до магазину

3. Листи під вашу нішу

Кожен бізнес — особливий і містить в собі унікальні можливості для автоматизації email-маркетингу.

Наприклад, якщо ви продаєте дитячі товари, то ми налаштуємо автоматизацію так, щоб ваші користувачі отримували тільки пропозиції, пов’язані зі статтю і віком їхньої дитини. Вік дитини змінюється — і наші пропозиції теж!

Це автоматично збільшує лояльність клієнтів і кількість покупок.

4. Транзакційні листи

Не варто недооцінювати значення транзакційних листів на кшталт «Замовлення сформовано», «Замовлення скасоване», «Замовлення доставлено», «Відновлення пароля» або «Підтвердження реєстрації».

Досвід наших клієнтів доводить — при правильному оформленні такі листи продають, а їхня частка від загальних продажів магазину може становити до 7%.

Ми подбаємо про правильне оформлення та відстеження результатів транзакційних листів.

Чим ще ми будемо для вас корисні

Наша експертність та інструментарій дозволяють пропонувати унікальні послуги для вашого бізнесу:

  1. Ми працюємо не тільки з email, а й з іншими каналами комунікації: SMS і Push — вибираємо оптимальний спосіб донесення меседжу в залежності від дій одержувача.

    SMS і Push. Автоматизація маркетингу
    SMS і Push. Автоматизація маркетингу
  2. В автоматичному режимі ми контролюємо, щоб ваш клієнт не отримував занадто багато повідомлень, проте залишався в курсі найважливішого.
  3. Ми робимо унікальний контент для кожного автоматичного листа, для кожного одержувача. Технологія «Препроцесор» від наших партнерів дозволяє додавати до листа персональну добірку товарів з урахуванням характеристик клієнта.
Динамічні дані в картках товарів
Динамічні дані в картках товарів
Результати підстановки динамічних даних
Результати підстановки динамічних даних

Замовте автоматизацію email-маркетингу і переконайтеся самі: те, що ще недавно було доступно тільки великим компаніям з величезними оборотами, тепер може приносити прибуток і вам!

В’ячеслав Лисак
Head of E-commerce Marie Claire Home Ukraine
« Команда Livepage постійно підтримує комунікацію зі мною, і за рахунок цього задачі вирішуються швидко та найкращим чином. Оперативна реакція на побажання і проактивність Livepage дають позитивний результат. Спасибі за допомогу!
Олена Єна
Digital-маркетолог в СК VUSO
« Канал Email для СК VUSO перевершив усі очікування. Ми провели повний апгрейд існуючих тригерних листів. Запустили нові типи розсилок, в тому числі кинутий перегляд. Продовжуємо робити якісні тематичні листи, дайджести,…

Замовте email-маркетинг для вашого бізнесу

іконка: чек-лист
1. Відправте
заявку
іконка: рукостискання
2. Наш менеджер
зв'яжеться з вами
іконка: чат
3. Розкажіть
про свій бізнес
іконка: таблиця
4. Отримайте
пропозиція по автоматизації email-маркетингу
Замовити автоматизацію email-маркетингу
Ваше ім'я та прізвище*
Адреса сайту
Ел. пошта*
Телефон*
Ваш коментар