Автоматизація email-маркетингу
Налаштуйте автоматичні листи один раз і отримуйте від 10% додаткового прибутку щомісяця.
Як отримувати регулярні продажі, майже не приділяючи цьому час і заробляючи в 40 разів більше, ніж витрачаєте?
В e-commerce частка продажів від автоматичних розсилок становить 7-12% (за умови активного використання контекстної реклами).

Ми допоможемо налаштувати продажі з email-каналу на автопілоті та зробити ваш бізнес прибутковішим.
Уявіть, що разова інвестиція буде приносити прибуток роками, а ваші клієнти будуть отримувати точні, своєчасні та корисні повідомлення.
Ми налаштовуємо 4 типи листів, які гарантовано приносять дохід
Методика перевірена на наших клієнтах — кожен тип автоматичних листів збільшує прибуток і кількість конверсій.
1. Листи по воронці продажів
Більше 60% покупців інтернет-магазинів кидають кошики і йдуть без покупки, так і не оформивши замовлення. Найчастіше через неочевидні додаткові витрати (доставка або комісія) або необхідність реєструватися.
Серія листів з мікро-воронки продажів допомагає:
- Конвертувати в замовлення до 20% покинутих переглядів і кошиків;
- У 25% випадків генерувати повторні продажі після доставки замовлення завдяки пропозиції супутніх товарів або бонусів на наступну покупку.
У листі про покинутий перегляд, який ми налаштовуємо, є блок «Рекомендовані товари». Він формується на основі інтересів та історії покупок вашого клієнта. Все — завдяки алгоритму, який аналізує багато даних. Штучний інтелект у дії!

2. Листи впродовж життєвого циклу клієнта
Цей тип автоматичних листів вирішує відразу кілька задач:
- підвищує ROI, збільшує конверсію з нових відвідувачів у клієнтів;
- розширює сегмент віп-клієнтів;
- у підсумку — збільшує загальний прибуток протягом життєвого циклу клієнта (LTV).
Розсилка впродовж життєвого циклу включає кілька етапів:
1.Оформлення підписки на сайті.
Після того, як користувач опинився на вашому сайті вперше, він може зробити покупку, зареєструватися або покинути сайт.
Ми зробимо так, щоб до 10% відвідувачів, які збираються покинути сайт, ставали вашими підписниками.
2.Привітальна серія і стимуляція покупок.
Після реєстрації або підписки ми формуємо довіру до вашого бренда і стимулюємо першу покупку. Після першої покупки — повторну, і так далі.
3.Реактивація клієнтів.
Як тільки клієнт втрачає активність, ми повертаємо його за допомогою персоналізованих реактиваційних повідомлень. Чим довше немає активності, тим переконливіший меседж.
За допомогою автоматизації ми створюємо карту, на якій можна вміло розставити крапки мотивації клієнтів.
Ми моделюємо поведінку ваших клієнтів так, як вигідно вам. Без спаму та інформаційного сміття, який не цікавий покупцям.

3. Листи під вашу нішу
Кожен бізнес — особливий і містить в собі унікальні можливості для автоматизації email-маркетингу.
Наприклад, якщо ви продаєте дитячі товари, то ми налаштуємо автоматизацію так, щоб ваші користувачі отримували тільки пропозиції, пов’язані зі статтю і віком їхньої дитини. Вік дитини змінюється — і наші пропозиції теж!
Це автоматично збільшує лояльність клієнтів і кількість покупок.
4. Транзакційні листи
Не варто недооцінювати значення транзакційних листів на кшталт «Замовлення сформовано», «Замовлення скасоване», «Замовлення доставлено», «Відновлення пароля» або «Підтвердження реєстрації».
Досвід наших клієнтів доводить — при правильному оформленні такі листи продають, а їхня частка від загальних продажів магазину може становити до 7%.
Ми подбаємо про правильне оформлення та відстеження результатів транзакційних листів.
Чим ще ми будемо для вас корисні
Наша експертність та інструментарій дозволяють пропонувати унікальні послуги для вашого бізнесу:
- Ми працюємо не тільки з email, а й з іншими каналами комунікації: SMS і Push — вибираємо оптимальний спосіб донесення меседжу в залежності від дій одержувача.
SMS і Push. Автоматизація маркетингу - В автоматичному режимі ми контролюємо, щоб ваш клієнт не отримував занадто багато повідомлень, проте залишався в курсі найважливішого.
- Ми робимо унікальний контент для кожного автоматичного листа, для кожного одержувача. Технологія «Препроцесор» від наших партнерів дозволяє додавати до листа персональну добірку товарів з урахуванням характеристик клієнта.


Замовте автоматизацію email-маркетингу і переконайтеся самі: те, що ще недавно було доступно тільки великим компаніям з величезними оборотами, тепер може приносити прибуток і вам!


Замовте
заявку
зв'яжеться з вами
про свій бізнес
пропозиція по автоматизації