Повторні продажі — запорука здорового розвитку інтернет-магазину. Ключ до лояльності в тому, щоб бути цікавим брендом, який викликає емоції і точно знає, що клієнт потребує.
Тому в основі нашої роботи два пріоритети:
Допоможемо вашому бізнесу утримати аудиторію за допомогою email-sms-push-комунікацій і сформувати свій унікальний підхід до клієнта.
У команди є досвід реалізації email-маркетингу для інтернет-магазинів у нішах:
Ми не створюємо бренди. Ми навчаємо їх розмовляти з клієнтами через Email, SMS, Viber, Web-push.
Дізнайтеся, як ми досягли ROI 1957% для відомого бренду Marie Claire.
Команда Livepage постійно підтримує комунікацію зі мною, і за рахунок цього задачі вирішуються швидко та найкращим чином. Оперативна реакція на побажання і проактивність Livepage дають позитивний результат. Спасибі за допомогу!
Кейс: збільшення доходу з каналу Email на 460% після впровадження тригерних листів.
Канал Email для СК VUSO перевершив усі очікування. Ми провели повний апгрейд існуючих тригерних листів. Запустили нові типи розсилок, в тому числі кинутий перегляд. Продовжуємо робити якісні тематичні листи, дайджести, листи-привітання. Ми провели багато роботи, і в результаті Email-маркетинг став повноцінним каналом продажів.