US flag
  • US flag +1 646 844-80-75
  • Український прапор +380 44 333-9-321

Email-маркетинг під ключ

Email — це основний канал повторних продажів. Його частка серед інших каналів, що приносять дохід, — до 30%.

Прокачайте канал email з Livepage

Ми візьмемо на себе весь процес — від розробки стратегії email-маркетингу до написання якісних комерційних текстів. Налаштуємо автоматичні листи і запустимо email-розсилки під ключ.

Вже з другого місяця співпраці:

  • Ви почнете отримувати додатковий прибуток, а email стане одним із головних каналів продажів.
  • Ви підвищите коефіцієнт конверсії сайту.
  • Ви розширите сегмент віп-клієнтів вашого бізнесу.
  • Ви краще дізнаєтеся цільову аудиторію, почнете отримувати відгуки про ваш сервіс і покращувати його якість.
  • Ви отримаєте додаткове джерело потенційних клієнтів за рахунок рекомендацій лояльних покупців.

Ми успішно примножуємо дохід клієнтів у різних нішах:

  • Інтернет-магазини
  • Страхування
  • Інформаційний бізнес
  • Освітні проєкти
  • Онлайн-сервіси
  • Тематичні сайти

Що ми робимо, щоб email-маркетинг працював

1. Розробляємо індивідуальну стратегію

У кожного бізнесу є свої особливості:

  • ви займаєтеся оптовими і роздрібними продажами — обов’язкова окрема стратегія роботи з кожним сегментом;
  • продаєте чоловікам чи жінкам, студентам або бізнесменам, забезпеченим або небагатим — потрібно використовувати різні аргументи для різних аудиторій;
  • у вас купують вранці, вдень або ввечері — важливо робити розсилки тоді, коли ваші клієнти зазвичай онлайн.

Ми враховуємо нюанси вашої аудиторії, вдумливо аналізуємо бізнес-процеси, ваш продукт, його цінність, джерела доходів і витрат, слабкі й сильні місця конкурентів.

В результаті створюємо чітку стратегію email-маркетингу, завдяки чому досягаємо поставлених цілей

2. Налаштовуємо альтернативні методи збору контактів на сайті

Ваш сайт — основний інструмент лідогенерації, а email — відмінний канал роботи з потенційними клієнтами.

Ми зробимо так, щоб відвідувачі сайту, які не стали вашими клієнтами, захотіли залишити свій контакт, а потім переконаємо їх зробити першу покупку за допомогою привітальної серії листів.

Важливо, щоб форма підписки не знижувала конверсію сайту. Ми навмисно відмовилися від агресивних і дратівливих методів збору бази — наприклад, спливаючих вікон, які бачать усі. Динамічні форми підписки бачать тільки відвідувачі, що покидають сайт і які до цього не робили ніяких цільових дій.

Ми знаходимо області вашого сайту, якими цікавляться люди з пріоритетних для вас сегментів, і розміщуємо там персоналізовані форми підписки.

3. Автоматизуємо розсилки

Ми об’єднуємо вашу базу даних з сервісами електронного маркетингу, налаштовуємо сегменти для розсилок. Автоматизація — єдиний етап налаштування email-маркетингу, який вимагає великої кількості часу з вашого боку.

Чому вам варто витратити на це час?

Тому що саме автоматичні листи приносять бізнесу від 7 до 12% загального доходу, а впроваджувати наші технічні задачі вам доведеться тільки в перші 2 місяці роботи.  Далі всі задачі вирішуються на нашому боці — і створення сегментів, і налаштування автоматичних сценаріїв.

Для ефективності автоматичної розсилки важливо правильно сегментувати аудиторію

Ми використовуємо для цього різні параметри:

  • особисті характеристики (наприклад, оптові це покупці або роздрібні, чоловіки або жінки, де проживають, мають дітей і т. д.);
  • джерела потрапляння до бази (підписка, реєстрація, покупка, лендінг і т. д.);
  • інтереси і категорії товарів, які вони купують;
  • етап життєвого циклу (нічого не купили, новачки, активні покупці, віп-клієнти і т. д.);
  • активність у листах (читають активно, не читали більше 3 місяців, більше року і т. д.).

4. Створюємо і запускаємо автоматичні кампанії

Після організації передачі даних про цільові дії з вашого боку ми налаштовуємо автоматичні сценарії:

  • після підписки;
  • після реєстрації;
  • після покупки;
  • після інших цільових дій на сайті;
  • реактивацію за сегментами (для новачків, для звичайних і віп-клієнтів);
  • реактивацію в залежності від давності останньої покупки або прочитання листа;
  • листи з мікроворонки продажів (покинуті перегляди, кинуті кошики, лист після продажу);
  • листи щодо подій (день народження, особлива дата);
  • листи за тригерами всередині листа (наприклад, перехід за певним посиланням).

Ми контролюємо, щоб користувачі, які перебувають відразу в декількох сегментах, не отримували одні й ті ж повідомлення двічі.

Наприклад, якщо людина підписалася на розсилку, а потім зареєструвалася, після реєстрації вона отримає скорочену привітальну серію листів.

Інструменти автоматизації email-розсилок, які ми використовуємо, дозволяють створювати будь-які сценарії, а значить — реалізовувати будь-які маркетингові ідеї.

*Ціни на email-маркетинг під ключ залежать від ваших потреб і особливостей бізнесу.

Карта автоматизації. Налаштування Email-маркетингу
Карта автоматизації. Налаштування Email-маркетингу

5. Ведемо регулярні розсилки

Незважаючи на ефективність автоматичних листів, 60% доходу від email-маркетингу приносять регулярні розсилки.

Для більшості клієнтів ми створюємо й надсилаємо один регулярний лист на тиждень.

Проаналізувавши вашу цільову аудиторію, створюємо план регулярних розсилок, вибираючи теми та інфоприводи, потенційно цікаві для ваших клієнтів.

Ми не обмежуємося одним шаблоном. Зазвичай використовуємо такі типи регулярних листів:

  • інформаційні випуски (корисний контент)
Приклад листа Vuso
Приклад листа Vuso
  • промо-листи (акції або новий асортимент)
Приклад листа Marie Claire
Приклад листа Marie Claire
  • новини
  • привітання зі святами
Приклад новорічного листа Vuso
Приклад новорічного листа Vuso
  • опитування

Створення email-розсилок включає:

  • підготовку контенту;
  • дизайн листа;
  • створення адаптивної версії;
  • тестування на різних пристроях, браузерах і поштових сервісах;
  • аналіз результатів.

6. Тестуємо й оптимізуємо стратегію

Щоб ваш email-маркетинг не просто працював, а працював з кожним місяцем ефективніше, ми генеруємо і тестуємо різноманітні гіпотези.

Вони перевіряються під час масових розсилок, коли можна охопити велику аудиторію. Гіпотези можуть стосуватися поведінки ваших клієнтів, тем листів, подачі контенту.

Кращі практики email-маркетингу можуть мати гарну статистику по ринку в цілому, але зовсім не обов’язково будуть працювати для вашого бізнесу.

Тому ми перевіряємо навіть дрібниці:

  • оформлення карток товарів у розсилках;
  • розташування меню;
  • ім’я відправника;
  • час відправлення листів;
  • шаблон банера;
  • шрифти, параметри зображень і т. д.

Автоматичні листи теж можна тестувати. Ми створюємо альтернативні версії тригерних розсилок і перевіряємо, яка працює краще.

Тригерні розсилки
Тригерні розсилки

Але тестування — це не тільки перевірка гіпотез. Іноді ми проводимо опитування і голосування, отримуємо потрібні відповіді з перших рук — від ваших підписників і клієнтів.

Email-маркетинг під ключ підходить вам, якщо:

  • У вас є власна база контактів, а ваш проєкт працює не менше 6 місяців.

Якщо це не так, рекомендуємо замовити послугу лідогенерації.

  • Ви готові синхронізувати дані про свої продажі з email-сервісом і системою аналітики.

Якщо сумніваєтеся, спробуйте одноразову розсилку, щоб спрогнозувати свій прибуток від цього каналу.

  • У вас немає часу займатися email-маркетингом самостійно.

Якщо хочете взяти на себе регулярні розсилки і контроль за автоматичними кампаніями, замовте автоматизацію email-маркетингу. Ми налаштуємо всі основні процеси, підготуємо шаблони листів і навчимо вас цим користуватися.

Наша команда стане вашим надійним партнером і налаштує працюючий email-маркетинг під ключ — від підписки на розсилку до аналізу ефективності ланцюгів листів.

В’ячеслав Лисак
Head of E-commerce Marie Claire Home Ukraine
« Команда Livepage постійно підтримує комунікацію зі мною, і за рахунок цього задачі вирішуються швидко та найкращим чином. Оперативна реакція на побажання і проактивність Livepage дають позитивний результат. Спасибі за допомогу!
Олена Єна
Digital-маркетолог в СК VUSO
« Канал Email для СК VUSO перевершив усі очікування. Ми провели повний апгрейд існуючих тригерних листів. Запустили нові типи розсилок, в тому числі кинутий перегляд. Продовжуємо робити якісні тематичні листи, дайджести,…

Замовте email-маркетинг для вашого бізнесу

іконка: чек-лист
1. Відправте
заявку
іконка: рукостискання
2. Наш менеджер
зв'яжеться з вами
іконка: чат
3. Розкажіть
про свій бізнес
іконка: таблиця
4. Отримайте
пропозицію з email-маркетингу
Заявка на Email-маркетинг
Ваше ім'я та прізвище*
Адреса сайту
Ел. пошта*
Телефон*
Ваш коментар