US flag
  • US flag +1 646 844-80-75
  • Український прапор +380 44 333-9-321

Стартова розсилка чи серія розсилок

Як спрогнозувати дохід від email-маркетингу? Спробувати цей канал продажів, запустивши стартову розсилку.

Замовити стартовий лист варто, якщо:

  • у вас є власна база контактів і ви хочете спробувати перетворити їх у клієнтів;
  • ви знаєте, що email — ефективний інструмент, але сумніваєтеся, чи варто запускати його на повну;
  • ви хочете підтримати глобальну рекламну кампанію: акцію, розпродаж, презентацію нового продукту;
  • вам потрібно підвищити продажі до початку активного сезону або перед святами.

Стартова розсилка не тільки допоможе вам оцінити можливості email-маркетингу, а й принесе користь вашому бізнесу.

  • Додатковий дохід — можете розраховувати на конверсію від 10% (від кількості переходів на сайт).
  • Об’єктивна картина стану вашої бази контактів: скільки невалідних і нелояльних, активних і пасивних підписників.
  • Прогноз ефективності застосування email-маркетингу у вашому бізнесі.
  • Власний акаунт в email-сервісі та шаблон промо-листа, який можна використовувати в майбутньому.

Одна розсилка чи серія листів — що вибрати?

Ви можете замовити одну розсилку або серію з кількох листів. Серія особливо актуальна напередодні свят або до початку нового сезону.

В цьому випадку ми підготуємо кілька листів, які допоможуть вирішити різні задачі:

  • Сформувати потребу у вашому продукті;
  • Допомогти визначитися з вибором;
  • Показати терміновість.

Стартовий лист допоможе розпочати комунікацію з клієнтами

  • Нагадати підписникам про те, хто ви і чим можете бути корисні, якщо ви давно збираєте базу, але не відправляли розсилки раніше.
  • Розповісти про подію і дати бонус як заохочення за активність, якщо вам потрібен лист до інфоприводу (свято або акція).
  • Сформувати очікування: які ще вигідні інфоприводи готуєте для підписника в майбутньому, коли і як часто він буде отримувати листи.
  • Провести ретроспективу: що цікавого, важливого і корисного для підписника сталося останнім часом.

Що входить до послуги стартової розсилки

  • Створення акаунта в email-сервісі, до якого у вас буде доступ.
  •  «Чистка» вашої бази контактів — якщо відомі імена підписників, ми подбаємо, щоб усі вони були записані без помилок.
  • Імпорт бази в email-сервіс.
  • Створення шаблону в стилі вашого сайту.
  • Написання контенту, дизайн і створення листа.
  • Тестування листа в різних поштових клієнтах, браузерах і пристроях. Ми подбаємо про те, щоб на всіх девайсах ваша розсилка виглядала переконливо, адже понад 60% користувачів переглядають листи з мобільних.
  • Звіт про результати розсилки, який виглядає так:
Результати Email-розсилок
Результати Email-розсилок

Перегляньте приклади наших стартових листів:

Наша команда повністю організовує стартову розсилку — від підготовки листа до аналізу ефективності.

В’ячеслав Лисак
Head of E-commerce Marie Claire Home Ukraine
« Команда Livepage постійно підтримує комунікацію зі мною, і за рахунок цього задачі вирішуються швидко та найкращим чином. Оперативна реакція на побажання і проактивність Livepage дають позитивний результат. Спасибі за допомогу!
Олена Єна
Digital-маркетолог в СК VUSO
« Канал Email для СК VUSO перевершив усі очікування. Ми провели повний апгрейд існуючих тригерних листів. Запустили нові типи розсилок, в тому числі кинутий перегляд. Продовжуємо робити якісні тематичні листи, дайджести,…

Замовте стартову розсилку для вашого бізнесу

іконка: чек-лист
1. Відправте
заявку
іконка: рукостискання
2. Наш менеджер
зв'яжеться з вами
іконка: чат
3. Розкажіть
про свій бізнес
іконка: таблиця
4. Отримайте пропозицію
за стартовою розсилкою
Замовити стартову розсилку
Ваше ім'я та прізвище*
Адреса сайту
Ел. пошта*
Телефон*
Ваш коментар