Стартова розсилка чи серія розсилок
Як спрогнозувати дохід від email-маркетингу? Спробувати цей канал продажів, запустивши стартову розсилку.
Замовити стартовий лист варто, якщо:
- у вас є власна база контактів і ви хочете спробувати перетворити їх у клієнтів;
- ви знаєте, що email — ефективний інструмент, але сумніваєтеся, чи варто запускати його на повну;
- ви хочете підтримати глобальну рекламну кампанію: акцію, розпродаж, презентацію нового продукту;
- вам потрібно підвищити продажі до початку активного сезону або перед святами.
Стартова розсилка не тільки допоможе вам оцінити можливості email-маркетингу, а й принесе користь вашому бізнесу.
- Додатковий дохід — можете розраховувати на конверсію від 10% (від кількості переходів на сайт).
- Об’єктивна картина стану вашої бази контактів: скільки невалідних і нелояльних, активних і пасивних підписників.
- Прогноз ефективності застосування email-маркетингу у вашому бізнесі.
- Власний акаунт в email-сервісі та шаблон промо-листа, який можна використовувати в майбутньому.
Одна розсилка чи серія листів — що вибрати?
Ви можете замовити одну розсилку або серію з кількох листів. Серія особливо актуальна напередодні свят або до початку нового сезону.
В цьому випадку ми підготуємо кілька листів, які допоможуть вирішити різні задачі:
- Сформувати потребу у вашому продукті;
- Допомогти визначитися з вибором;
- Показати терміновість.
Стартовий лист допоможе розпочати комунікацію з клієнтами
- Нагадати підписникам про те, хто ви і чим можете бути корисні, якщо ви давно збираєте базу, але не відправляли розсилки раніше.
- Розповісти про подію і дати бонус як заохочення за активність, якщо вам потрібен лист до інфоприводу (свято або акція).
- Сформувати очікування: які ще вигідні інфоприводи готуєте для підписника в майбутньому, коли і як часто він буде отримувати листи.
- Провести ретроспективу: що цікавого, важливого і корисного для підписника сталося останнім часом.
Що входить до послуги стартової розсилки
- Створення акаунта в email-сервісі, до якого у вас буде доступ.
- «Чистка» вашої бази контактів — якщо відомі імена підписників, ми подбаємо, щоб усі вони були записані без помилок.
- Імпорт бази в email-сервіс.
- Створення шаблону в стилі вашого сайту.
- Написання контенту, дизайн і створення листа.
- Тестування листа в різних поштових клієнтах, браузерах і пристроях. Ми подбаємо про те, щоб на всіх девайсах ваша розсилка виглядала переконливо, адже понад 60% користувачів переглядають листи з мобільних.
- Звіт про результати розсилки, який виглядає так:

Перегляньте приклади наших стартових листів:
Наша команда повністю організовує стартову розсилку — від підготовки листа до аналізу ефективності.

В’ячеслав Лисак
Head of E-commerce Marie Claire Home Ukraine
« Команда Livepage постійно підтримує комунікацію зі мною, і за рахунок цього задачі вирішуються швидко та найкращим чином. Оперативна реакція на побажання і проактивність Livepage дають позитивний результат. Спасибі за допомогу!

Олена Єна
Digital-маркетолог в СК VUSO
« Канал Email для СК VUSO перевершив усі очікування. Ми провели повний апгрейд існуючих тригерних листів. Запустили нові типи розсилок, в тому числі кинутий перегляд. Продовжуємо робити якісні тематичні листи, дайджести,…
Замовте стартову розсилку для вашого бізнесу
1. Відправте
заявку
заявку
2. Наш менеджер
зв'яжеться з вами
зв'яжеться з вами
3. Розкажіть
про свій бізнес
про свій бізнес
4. Отримайте пропозицію
за стартовою розсилкою
за стартовою розсилкою
Замовити стартову розсилку