US flag
  • US flag +1 646 844-80-75
  • Український прапор +380 44 333-9-321

Налаштування систем веб-аналітики

Веб-аналітика — система вимірювання, збору, аналізу, представлення й інтерпретації інформації про відвідувачів веб-сайтів з метою поліпшення й оптимізації.

Налаштовувати веб-аналітику і збирати дані потрібно з того дня, коли до вас на сайт прийде перший відвідувач.

Правильно налаштована аналітика допомагає вам:

  • оцінити ефективність коштів, вкладених у маркетинг;
  • дізнатися більше про поведінку ваших користувачів;
  • знайти проблемні місця на вашому сайті;
  • приймати правильні рішення на основі реальних даних;
  • знайти найприбутковіші джерела трафіку;
  • зрозуміти взаємозв’язок різних джерел трафіку;
  • оперативно отримувати інформацію.

Що включає послуга з налаштування систем веб-аналітики

Формування задачі

На першому етапі необхідно визначити, на які питання потрібні відповіді та які метрики відстежувати. Ви можете самі поставити задачу або наш фахівець складе план робіт разом з вами.

Збір та обробка даних

Потім ми підберемо інструменти для досягнення поставленої мети.

Інструменти й підходи відрізняються в залежності від складності задач і масштабу проєкту. У більшості випадків ми використовуємо Google Analytics.

Для розширення даних ми можемо налаштувати передачу інформації з вашої ERP/CRM системи або інших джерел.

Так виглядає ланцюжок збору і передачі даних в систему аналітики:

Налаштування систем веб-аналітики
Налаштування систем веб-аналітики

Візуалізація даних

Після визначення метрик, які відслідковуються, і джерел отримання даних важливо мати швидкий доступ до інформації. Для цього потрібні звіти, які відображають метрики, що вас цікавлять.

Для візуалізації даних ми використовуємо:

  • Google Sheets.
  • Кастомні звіти або дашборди в Google Analytics.
  • Google Data Studio.
  • Microsoft Power BI.

Такий звіт формується за допомогою Google Data Studio:

Звіт в Google Data Studio
Звіт в Google Data Studio

Після налаштування систем аналітики ви отримуєте достовірну інформацію про:

  • кількість трафіку з різних джерел;
  • кількість продажів, доходу, замовлень за джерелами;
  • різницю в трафіку з мобільних пристроїв і комп’ютерів;
  • поведінку користувачів на сторінках вашого сайту;
  • та безліч інших метрик.

Найважливіше, що ви швидко знайдете потрібні дані й зможете оперативно реагувати на зміни — ми зробимо все, що потрібно для ефективної роботи систем аналітики.

В’ячеслав Лисак
Head of E-commerce Marie Claire Home Ukraine
« Команда Livepage постійно підтримує комунікацію зі мною, і за рахунок цього задачі вирішуються швидко та найкращим чином. Оперативна реакція на побажання і проактивність Livepage дають позитивний результат. Спасибі за допомогу!
Микита Іванов
Засновник інтернет-магазину Elektrovoz
« Я працюю з командою Livepage вже 5 років, весь цей час ми досягаємо результатів завдяки ефективній маркетинговій стратегії та командній роботі. Команда розбирається в специфіці мого бізнесу, знає глобальні цілі та впевнено…

Замовте налаштування системи веб-аналітики для вашого бізнесу

іконка: чек-лист
1. Відправте
заявку
іконка: рукостискання
2. Наш менеджер
зв'яжеться з вами
іконка: чат
3. Розкажіть
про свій бізнес
іконка: таблиця
4. Отримайте пропозицію
для вашого проекту
Замовте налаштування веб-аналітики
Ваше ім'я та прізвище*
Адреса сайту
Ел. пошта*
Телефон*
Ваш коментар