Отримайте експертну консультацію від команди з 13-річним досвідом
Карта метрик
Консультації
Моніторинг аналітики
Налаштування конверсій
Змішані дані
Візуалізація дашбордів
Аналіз теплових карт
Нестандартні завдання
Карта метрик
Консультації
Моніторинг аналітики
Налаштування конверсій
Змішані дані
Візуалізація дашбордів
Аналіз теплових карт
Нестандартні завдання
Працюємо на результат
Індивідуальний підхід
Глибока експертиза в аналітиці
Швидко реагуємо
Уважні до деталей
Розв’язуємо проблеми різної складності
Працюємо на результат
Індивідуальний підхід
Глибока експертиза в аналітиці
Швидко реагуємо
Уважні до деталей
Розв’язуємо проблеми різної складності
Хочете приймати правильні рішення, засновані на даних? Наша команда аналітики налаштує систему трекінгу і створить дашборди, щоб ви могли вибрати ефективну маркетингову та контент-стратегію.
Може бути корисний для CEO/CMO, оскільки містить найважливіші метрики.
Відповідає на питання:
Може бути корисний для Контент-маркетолога для розуміння, який контент або група контенту працює краще.
Відповідає на питання:
Може бути корисна для Маркетолога, SEO.
Відповідає на питання:
Чому не співпадають дані за конверсіями в аналітиці з даними в CRM?
Деякі користувачі використовують блокувальники реклами, напр. ublock, які можуть блокувати куки третіх сторін, тобто блокувати самі запити в аналітику. Також нові версії iOS забороняють передачу будь-яких даних третім сторонам.
Рішенням цієї проблеми може бути server-side tracking зі створенням власного cookie в якості ідентифікатора.
Чи можна в CRM-системі або на пошті бачити, звідки прийшов лід?
Так, можна підключити бібліотеку, яка зберігатиме перше джерело трафіку, сторінку (First click), а також останню перед конверсією (Last click).
Як можна дізнатися, який контент на сайті є лідогенерувальним?
Потрібно вибудувати рейтинг сторінок сайту. У нас є власні напрацювання для цього, ми з задоволенням допоможемо вам візуалізувати звіт Score Page.
Чи можу я візуалізувати статистику з усіх маркетингових каналів в єдиному місці?
Так, ми з радістю допоможемо консолідувати таку потребу та підібрати необхідні інструменти для цього.
Чому дані Universal Analytics і GA4 можуть не збігатися?
Тому що ці два типи ресурсу мають зовсім різну логіку і структуру збору даних.
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋