Отримайте консультацію від команди з 13-річним досвідом
Автоматизація email-маркетингу
Аудит і стратегія email-маркетингу
Лідогенерація в email
Email-маркетинг під ключ
Стартова розсилка
Інтернет-магазинам
Команда Livepage має великий досвід роботи з інструментами email-маркетингу. Звернувшись до нас, ви отримаєте доступ до широкої експертизи у світі цифрового маркетингу, адже email-маркетинг працює у зв’язці з вашими бізнес-процесами та іншими інструментами.
Аналіз вашого бізнесу
Сегментація аудиторії
Розробка індивідуальної стратегії
Автоматизуємо розсилки
Ведемо регулярні розсилки
Тестуємо та оптимізуємо стратегію
Аналіз вашого бізнесу
Сегментація аудиторії
Розробка індивідуальної стратегії
Автоматизуємо розсилки
Ведемо регулярні розсилки
Тестуємо та оптимізуємо стратегію
Ознайомтеся зі стратегіями, які ми обираємо для наших клієнтів і їх результатами
Комплексний підхід
Аналіз ринку
Стратегія вирощування лідів
Тригерні розсилки
Персоналізовані листи
Яка вартість послуг з email-маркетингу?
Ми не маємо фіксованої вартості послуг, усе залежить від кількості роботи, яку ми розраховуємо індивідуально для кожного кейсу.
З чого розпочати email-розсилку?
Для початку відповісти на запитання: який у вас тип бізнесу? Хто ЦА? Яка мета розсилок? Коли мета буде визначена, вам вдасться краще побудувати стратегію. А маючи готову стратегію, можна переходити до вибору сервісу та технічних налаштувань.
Яка залученість необхідна зі сторони компанії, яка замовляє послуги з email-маркетингу?
Присутність на зустрічі для брифу, надання необхідних для роботи доступів, апрув ідей та пропозицій від спеціалістів у ході роботи з емейл.
Чи даєте ви гарантії на результат email-розсилки?
На результат впливає багато факторів, усе залежить від вашої ситуації та типу бізнесу.
Чи надаєте ви приблизні результати кампаній?
Ми можемо орієнтуватись на середні показники емейл-розсилок по вашій ніші. Зазвичай показники, отримані в ході роботи з нами, вище за середні.
Як часто робиться звітність з email-кампаній?
Частота звітності залежить від потреби, зазвичай це щотижня або кожні 2 тижні.
Хто має надавати базу для розсилки?
Базу для розсилки надає клієнт. Вона повинна бути органічно зібрана, тобто не куплена. У зворотному випадку ми не можемо гарантувати позитивний результат.
Чи можна робити розсилку з холодною базою?
Ми працюємо тільки з гарячою базою, оскільки не можемо бути впевнені у якості холодної бази, а отже, і в результативності роботи з нею.
Які задачі може вирішити емейл-маркетинг?
Зростання продажів, реактивація клієнтів, просування товарів, акцій серед цільової аудиторії, зростання лояльності клієнтів та впізнаваності бренду.
Як зрозуміти, чи потрібен бізнесу email-маркетинг?
Email-маркетинг підійде і для B2B, і для B2C-проєктів, головне — обрати стратегію, яка найкраще спрацює для вашої ЦА. Email-розсилки — це стратегічний інструмент у боротьбі за сегмент ринку. І чим відповідальніше ви підійдете до роботи з емейл-каналом, тим більше переваг на фоні конкурентів ви отримаєте.
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋