Автоматизація email-маркетингу
Аудит і стратегія email-маркетингу
Лідогенерація в email
Email-маркетинг під ключ
Стартова розсилка
Інтернет-магазинам
Для побудови ефективної стратегії потрібно задавати собі правильні питання, ставити правильні цілі та задачі.
Для створення перспективної картини email-маркетингу вашого проєкту ми використовуємо Lean-канву.
Lean-канва — зручний і простий інструмент, що допомагає поставити правильні задачі та знайти рішення.
З яких джерел ви отримуєте дохід? Які фактори на нього впливають? → Що робити, щоб впливати на джерела доходу? → Конкретні кроки/дії для збільшення прибутку.
Приклад: ви отримуєте дохід завдяки переходам за оголошеннями контекстної реклами. Головним фактором, що впливає на прибуток, є цільовий трафік на сайті.
З’ясувавши, як бізнес отримує дохід, ми ставимо задачі email-маркетингу:
На що витрачається бюджет? → Що робити, щоб вплинути на фактори витрат? → Конкретні кроки/дії для зниження витрат.
Приклад: коли у вас велика база контактів основний пункт витрат — це послуги email-сервісу. Регулярна розсилка по всій базі контактів з метою отримати більше трафіку на сайт — не найкращий спосіб витратити бюджет.
Подивіться, як при меншій кількості відправлених листів забезпечується більша кількість переходів на сайт.
Похідною від Lean Canvas є Value Proposition Canvas (модель ціннісної пропозиції). За допомогою цього шаблону ми аналізуємо ваш продукт, його переваги та цінність, проблеми та потреби вашої цільової аудиторії, слабкі місця конкурентів, знаходимо унікальні способи не тільки забезпечити продажі, а й міцно прив’язати клієнта до вас.
Ми додаємо email у ваші бізнес-процеси, дізнаючись:
Приклад: у вас є інтернет-магазин компонентів для домашньої косметики. Ви знаєте, що велика частина вашої аудиторії — це новачки, які хочуть зайнятися новим хобі.
Вигода для них і прихована перевага для вас — навчання створенню косметики від базових практик до складних продуктів на продаж.
Розробивши навчальну серію листів, ви вирішуєте відразу кілька задач:
Ми допоможемо правильно розставити пріоритети, зрозуміти, скільки продажів принесе вам email-маркетинг, і намітити перші кроки в роботі з клієнтами.
Інтернет-магазини
Страхування
Інформаційний бізнес
Онлайн-сервіси
Тематичні сайти
Освітні проєкти
Інтернет-магазини
Страхування
Інформаційний бізнес
Онлайн-сервіси
Тематичні сайти
Освітні проєкти
Ознайомтеся зі стратегіями, які ми обираємо для наших клієнтів і їх результатами
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋