Як отримувати регулярні продажі, майже не приділяючи цьому час і заробляючи в 40 разів більше, ніж витрачаєте?
В e-commerce частка продажів від автоматичних розсилок становить 7–12% (за умови активного використання контекстної реклами).
Ми допоможемо налаштувати продажі з email-каналу на автопілоті та зробити ваш бізнес прибутковішим.
Замовте автоматизацію email-маркетингу і переконайтеся самі: те, що ще недавно було доступно тільки великим компаніям з величезними оборотами, тепер може приносити прибуток і вам!
Більше ніж 60% покупців інтернет-магазинів кидають кошики і йдуть без покупки, так і не оформивши замовлення. Найчастіше через неочевидні додаткові витрати (доставка або комісія) або необхідність реєструватися.
Серія листів з мікроворонки продажів допомагає:
У листі про покинутий перегляд, який ми налаштовуємо, є блок «Рекомендовані товари». Він формується на основі інтересів та історії покупок вашого клієнта. Все завдяки алгоритму, який аналізує багато даних. Штучний інтелект у дії!
Цей тип автоматичних листів розв’язує відразу кілька задач:
Розсилка впродовж життєвого циклу включає кілька етапів:
1. Оформлення підписки на сайті.
Після того як користувач опинився на вашому сайті вперше, він може зробити покупку, зареєструватися або покинути сайт.
Ми зробимо так, щоб до 10% відвідувачів, які збираються покинути сайт, ставали вашими підписниками.
2. Привітальна серія і стимуляція покупок.
Після реєстрації або підписки ми формуємо довіру до вашого бренду і стимулюємо першу покупку. Після першої покупки — повторну, і так далі.
3. Реактивація клієнтів.
Як тільки клієнт втрачає активність, ми повертаємо його за допомогою персоналізованих реактиваційних повідомлень. Чим довше немає активності, тим переконливіший меседж.
За допомогою автоматизації ми створюємо карту, на якій можна вміло розставити крапки мотивації клієнтів.
Ми моделюємо поведінку ваших клієнтів так, як вигідно вам. Без спаму та інформаційного сміття, який нецікавий покупцям.
Кожен бізнес — особливий і містить у собі унікальні можливості для автоматизації email-маркетингу.
Наприклад, якщо ви продаєте дитячі товари, то ми налаштуємо автоматизацію так, щоб ваші користувачі отримували тільки пропозиції, пов’язані зі статтю і віком їхньої дитини. Вік дитини змінюється — і наші пропозиції теж!
Це автоматично збільшує лояльність клієнтів і кількість покупок.
Не варто недооцінювати значення транзакційних листів на кшталт:
Досвід наших клієнтів доводить: за умови правильного оформлення такі листи продають, а їхня частка від загальних продажів магазину може становити до 7%.
Ми подбаємо про правильне оформлення та відстеження результатів транзакційних листів.
Ознайомтеся зі стратегіями, які ми обираємо для наших клієнтів і їх результатами
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋