Аналізуємо ваші канали залучення трафіку і цільову аудиторію
Вибираємо оптимальні способи збору контактів на сайті та цільових сторінках
Конвертуємо за допомогою вітальної серії листів
Аналізуємо ваші канали залучення трафіку і цільову аудиторію
Вибираємо оптимальні способи збору контактів на сайті та цільових сторінках
Конвертуємо за допомогою вітальної серії листів
Форми підписки та автоматична серія листів налаштовуються один раз і не вимагають подальшої підтримки від нас.
Ознайомтеся зі стратегіями, які ми обираємо для наших клієнтів і їх результатами
Середня кількість відвідувачів, які зробили покупку під час першого візиту на сайт — 1-2%. Уявіть, скільки потенційних відвідувачів йде, не почавши довіряти вашому бізнесу. А скільки з них роздумує про покупку, але потім забуває адресу вашого сайту?
Прекрасно, якщо ви підтримуєте контакт із тими, хто вже став клієнтом. А що робити з тими, хто не став? Навіщо так просто відпускати 98% відвідувачів?
Підписка на розсилку — це не просто можлива опція або модний атрибут. Це реальний інструмент збільшення конверсії сайту.
Запускаючи лідогенерацію, ми збираємо базу контактів, а потім перетворюємо відвідувачів сайту в ваших лояльних клієнтів.
Прямо зараз. Навіть якщо ви тільки-тільки запустили сайт.
Ви не тільки почнете відразу заробляти з email, але й грамотно зберете базу контактів для масових розсилок.
Не чекайте, коли у вашій базі буде 1000+ контактів. Монетизуйте кожну нову підписку відразу. Інакше, коли база стане «достатньо великою для розсилки», 80% підписників вже забудуть про вас.
А якщо сайту ще немає?
Створіть посадкову сторінку з формою підписки та розповідайте про майбутній проєкт. Зробіть так, щоб про вас дізналися раніше, ніж ви вийдете на ринок, а під час запуску сайту у вас ВЖЕ була база!
1. Підбираємо оптимальний спосіб збору бази.
Ми знаємо понад 20 ефективних способів зібрати базу підписників і виберемо оптимальні саме для вас.
Наприклад:
Ми самі розробимо дизайн форм, продумаємо текст, сформулюємо цінність для підписника. Це може бути матеріальний бонус або цінний контент.
2. Сегментуємо клієнтів ще на етапі підписки.
Наприклад, показуючи персоналізовані форми на різних сторінках сайту.
Як тут — пропонуємо підписатися на корисний контент для Thick Hair, коли потенційний клієнт закриває сторінку статті.
Чому не можна обійтися без привітальної розсилки?
1. Клієнти ще пам’ятають про вас.
Когортний аналіз ясно дає зрозуміти: ваші підписники є найактивнішими в перші два тижні після підписки.
Саме в цей період вони чекають від вас листів. Це оптимальний час для генерації першого продажу. Чекати довше — майже те ж саме, що ігнорувати клієнта, який поставив запитання продавцеві в магазині. Здогадуєтеся, що він про вас подумає після цього?
2. Розвантажуєте відділ продажів.
У welcome-серії є чітка мета — зробити підписника клієнтом і збільшити продажі.
Конверсія у найперших листів: від 10% до 18%.
Ми вибираємо стратегію з урахуванням особливостей вашого бізнесу:
Короткий період прийняття рішення про покупку.
Наша задача — сформувати довіру, показати вигоду і переваги в порівнянні з конкурентами.
Тривалий період прийняття рішення про покупку.
Ми формуємо серію листів так, щоб допомогти підписнику прийняти правильне рішення у декілька етапів: покажемо вигоду, аргументуємо переваги, відповімо на ймовірні запитання, сформуємо терміновість.
Свою роботу ми інтегруємо з вашим відділом продажів. Так, щоб email лише доповнював роботу менеджера, а не заважав їй.
3. Підтримуєте інтерес клієнтів.
Не обмежуйтеся декількома листами. До привітальної серії можна включити корисний контент і автоматично підтримувати інтерес протягом декількох тижнів без зайвих зусиль.
Крім того, вже на цьому етапі ми маємо два сегменти — тих, хто став клієнтом, і тих, хто залишився просто підписником. Комунікацію з другими можна продовжити.
Welcome-серія листів — відмінний спосіб вигідно представити всі переваги вашого продукту, навчити ним користуватися, розповісти про всі деталі, які можуть бути важливими. У форматі більш особистого спілкування — через email — це простіше, ніж на сайті.
4. Отримуєте додаткові дані про клієнтів.
Саме після підписки, коли користувач найбільш активний, ми дізнаємося про нього все, що потрібно для персоналізації. Для цього ми використовуємо форму збору додаткових даних і просимо її заповнити в одному з перших листів. Дані відразу підтягнуться у профіль контакту.
5. Запускаєте сарафанне радіо.
Якщо грамотно працювати з базою, то підписник не просто зробить першу покупку сам — він розповість про вас друзям і стане адвокатом бренду, лояльним до вашого бізнесу. У листах ми пропонуємо просту можливість поділитися контентом.
6. Уникаєте потрапляння листів у спам.
Звучить несподівано. Але ось факт: одна з причин, з якої користувачі позначають листи як спам, у тому, що вони просто забувають про вас після підписки.
У деяких поштових сервісах ваші листи заблокують, якщо понад 0,3% одержувачів поскаржаться на спам після ваших розсилок.
Привітальна серія листів допоможе підписнику запам’ятати факт згоди на розсилку, а вам — уникнути поганої репутації.
Ви вже знаєте, що «свіжі» підписники — один з найпріоритетніших сегментів для будь-якого бізнесу. Замовте послугу лідогенерації — і зможете в автоматичному режимі досягати поставлених цілей.
Ми один раз налаштуємо форми підписки та welcome-розсилку — далі система працюватиме автоматично без нашої участі.
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋