Інтернет-магазини
Страхування
Інформаційний бізнес
Онлайн-сервіси
Тематичні сайти
Освітні проєкти
Інтернет-магазини
Страхування
Інформаційний бізнес
Онлайн-сервіси
Тематичні сайти
Освітні проєкти
Ми візьмемо на себе весь процес — від розробки стратегії email-маркетингу до написання якісних комерційних текстів. Налаштуємо автоматичні листи та запустимо email-розсилки під ключ.
Почнете отримувати додатковий прибуток
Підвищите коефіцієнт конверсії сайту
Розширите сегмент віп-клієнтів вашого бізнесу
Побачите, що Email стане одним із головних каналів продажів
Краще дізнаєтеся цільову аудиторію
Отримаєте додаткове джерело потенційних клієнтів
Почнете отримувати додатковий прибуток
Підвищите коефіцієнт конверсії сайту
Розширите сегмент віп-клієнтів вашого бізнесу
Побачите, що Email стане одним із головних каналів продажів
Краще дізнаєтеся цільову аудиторію
Отримаєте додаткове джерело потенційних клієнтів
Ознайомтеся зі стратегіями, які ми обираємо для наших клієнтів і їх результатами
У кожного бізнесу є свої особливості:
Ми враховуємо нюанси вашої аудиторії, вдумливо аналізуємо бізнес-процеси, ваш продукт, його цінність, джерела доходів і витрат, слабкі й сильні місця конкурентів.
В результаті створюємо чітку стратегію email-маркетингу, завдяки чому досягаємо поставлених цілей.
Ваш сайт — основний інструмент лідогенерації, а email — відмінний канал роботи з потенційними клієнтами.
Ми зробимо так, щоб відвідувачі сайту, які не стали вашими клієнтами, захотіли залишити свій контакт, а потім переконаємо їх зробити першу покупку за допомогою привітальної серії листів.
Важливо, щоб форма підписки не знижувала конверсію сайту. Ми навмисно відмовилися від агресивних і дратівливих методів збору бази — наприклад, вікон, що спливають, які бачать усі. Динамічні форми підписки бачать тільки відвідувачі, які залишають сайт і до цього не робили ніяких цільових дій.
Ми знаходимо ділянки вашого сайту, якими цікавляться люди з пріоритетних для вас сегментів, і розміщуємо там персоналізовані форми підписки.
Ми об’єднуємо вашу базу даних з сервісами електронного маркетингу, налаштовуємо сегменти для розсилок. Автоматизація — єдиний етап налаштування email-маркетингу, який вимагає великої кількості часу з вашого боку.
Чому вам варто присвятити час автоматизації?
Тому що саме автоматичні листи приносять бізнесу від 7 до 12% загального доходу, а впроваджувати наші технічні задачі вам доведеться тільки в перші 2 місяці роботи. Далі всі задачі вирішуються на нашому боці — і створення сегментів, і налаштування автоматичних сценаріїв.
Для ефективності автоматичної розсилки важливо правильно сегментувати аудиторію.
Ми використовуємо для цього різні параметри:
Після організації передачі даних про цільові дії з вашого боку ми налаштовуємо автоматичні сценарії:
Ми контролюємо, щоб користувачі, які перебувають відразу в декількох сегментах, не отримували одні й ті ж повідомлення двічі.
Наприклад, якщо людина підписалася на розсилку, а потім зареєструвалася, після реєстрації вона отримає скорочену привітальну серію листів.
Інструменти автоматизації email-розсилок, які ми використовуємо, дозволяють створювати будь-які сценарії, а значить — реалізовувати будь-які маркетингові ідеї.
Незважаючи на ефективність автоматичних листів, 60% доходу від email-маркетингу приносять регулярні розсилки.
Для більшості клієнтів ми створюємо й надсилаємо один регулярний лист на тиждень.
Проаналізувавши вашу цільову аудиторію, створюємо план регулярних розсилок, вибираючи теми та інфоприводи, потенційно цікаві для ваших клієнтів.
Ми не обмежуємося одним шаблоном. Зазвичай використовуємо такі типи регулярних листів:
Створення email-розсилок включає:
Щоб ваш email-маркетинг не просто працював, а працював з кожним місяцем ефективніше, ми генеруємо і тестуємо різноманітні гіпотези.
Вони перевіряються під час масових розсилок, коли можна охопити велику аудиторію. Гіпотези можуть стосуватися поведінки ваших клієнтів, тем листів, подачі контенту.
Кращі практики email-маркетингу можуть мати гарну статистику за ринком в цілому, але зовсім не обов’язково працюватимуть для вашого бізнесу.
Тому ми перевіряємо навіть дрібниці:
Автоматичні листи теж можна тестувати. Ми створюємо альтернативні версії тригерних розсилок і перевіряємо, яка працює краще.
Але тестування — це не тільки перевірка гіпотез. Іноді ми проводимо опитування і голосування, отримуємо потрібні відповіді з перших рук — від ваших підписників і клієнтів.
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Якщо це не так, рекомендуємо замовити послугу лідогенерації.
Якщо сумніваєтеся, спробуйте одноразову розсилку, щоб спрогнозувати свій прибуток від цього каналу.
Якщо хочете взяти на себе регулярні розсилки та контроль за автоматичними кампаніями, замовте автоматизацію email-маркетингу. Ми налаштуємо всі основні процеси, підготуємо шаблони листів і навчимо вас цим користуватися.
Наша команда стане вашим надійним партнером і налаштує email-маркетинг під ключ, що працює, — від підписки на розсилку до аналізу ефективності ланцюгів листів.
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋