6 причин, чому бізнесу варто інвестувати в SEO
Для того, щоб отримати прибуток, потрібно інвестувати. Це просте правило знає кожен, хто коли-небудь починав свій бізнес. Воно особливо актуальне, коли мова йде про інвестиції в просування та маркетинг. Однак, якщо звичайна покупка реклами цілком зрозуміла кожному власнику бізнесу, то інвестиції в пошукову оптимізацію можуть здатися досить складними й невизначеними. Часто власники бізнесу не розуміють, навіщо їм інвестувати в SEO і якого ефекту очікувати. Ця стаття виправить цю ситуацію. Читайте далі, щоб дізнатися про 6 причин для інвестування в SEO і про важливість таких інвестицій, якщо ви прагнете розвивати ваш бізнес.
Яка основна мета SEO послуг?
SEO (Search Engine Optimization) — це комплекс заходів з метою підвищення його рейтингу в пошукових системах. Така оптимізація дозволяє підняти сайт на перші сторінки пошукової системи за певними пошуковими запитами. SEO дозволяє вашому сайту отримувати органічний трафік, тобто залучати користувачів, які шукають ваші послуги або товари.
Чому SEO має значення в контексті сьогоднішнього домінування штучного інтелекту? Алгоритми пошукових систем постійно розвиваються та ускладнюються. З моменту свого створення пошукові системи пройшли шлях від звичайних жовтих сторінок до найскладніших алгоритмів і машинного навчання, так званого ШІ.
Сьогодні просувати сайти в топ стало набагато складніше, через людиноцентричні алгоритми пошукових систем. Однак завдяки ШІ та машинному навчанню, що аналізує контент, видача стала якіснішою. Крім того, нові технології можуть допомогти в багатьох аспектах SEO, таких як аналіз поведінки, розуміння пошукових шаблонів і надання цінної інформації щодо оптимізації контенту. Все це означає, що розуміння і використання можливостей ШІ є наріжним каменем будь-якого сучасного SEO просування.
6 причин інвестувати в SEO
1. Збільшення відвідуваності сайту
Перша причина, чому SEO є найкращою інвестицією в цифровий маркетинг, полягає у збільшенні трафіку. Сучасний покупець покладається на пошукові системи набагато більше, ніж на будь-який інший вид маркетингу. Наявність вашого сайту на першій сторінці Google — це гарантія того, що компанія надійна і має хорошу репутацію, а отже, люди користуються її послугами й купують її продукцію. Відсутність компанії в пошуковій системі одразу викликає недовіру та підозру. Врешті решт, коли ви востаннє заходили на другу сторінку Google? Високі позиції у видачі принесуть вам органічний трафік і налаштують постійний потік клієнтів, що можливо тільки за допомогою якісного SEO.
2. SEO підвищує впізнаваність та довіру до бренду
Правильно розроблена SEO стратегія допоможе вам підвищити три ключові показники, що впливають на довіру до бренду: зробити ваш сайт експертним, авторитетним і надійним (англ. Expert, Authoritative, Trustworthy або EAT). Інвестуючи в SEO просування, ви можете досягти значного підвищення показників EAT, створюючи корисний контент і збільшуючи свою присутність у соціальних мережах.
Коли користувач бачить, що ваш бренд постійно оновлює свій контент у соціальних мережах, а посилання зі сторонніх джерел ведуть на ваш сайт, він з набагато більшою ймовірністю купить ваш товар або скористається вашою послугою. А якщо потенційний клієнт регулярно відвідує ваш сайт у пошуках контенту, який відповідає на його запитання, він буде впевнений, що ви дійсно знаєте, що йому потрібно.
3. Просування малого бізнесу за допомогою декількох маркетингових каналів
У сучасної людини може і не бути настільного комп’ютера, але мобільний телефон є у кожного. За даними Statista, тільки в США 63% органічного пошукового трафіку Google надійшло з мобільних пристроїв. Темп життя наразі досить напружений, і люди вважають за краще шукати інформацію на ходу. Тому вам варто подумати про багатоканальний маркетинг і використовувати SEO для збільшення конверсії через мобільний пошук.
4. SEO стимулює локальний офлайн-бізнес
SEO має особливо велике значення для локального малого бізнесу. Інвестуючи в локальну SEO, ви значно збільшуєте ймовірність того, що потенційний клієнт звернеться саме до вас, перебуваючи в незнайомому місці або просто по сусідству. Знайшовши ваш магазин через пошук і побачивши, що він знаходиться поруч, людина, швидше за все, поїде саме до вас, замість того, щоб їхати у більш віддалені локації.
5. Висока рентабельність інвестицій
Можливо, однією з головних причин, чому варто інвестувати в SEO, є надзвичайно висока рентабельність інвестицій. Згідно з нещодавнім опитуванням Search Engine Journal, майже 50% компаній заявили, що органічний пошук має найвищу рентабельність інвестицій, і менше ніж 20% сказали, що платна реклама принесла їм найбільший дохід.
Далі ми детальніше поговоримо про рентабельність інвестицій в SEO, але для загального розуміння варто зазначити, що ви отримаєте показник рентабельності близько 200%. Однак ефективність просування стане помітною приблизно через 6 місяців, а в деяких випадках навіть через рік. Так, є способи отримати трафік швидше або навіть відразу, але SEO — це єдиний спосіб гарантувати, що органічний трафік у вас буде, і він буде приходити протягом тривалого часу.
6. Краща конкурентоспроможність
Ті, хто запитує, чому SEO є гарною інвестицією, повинні знати, що перші 3 посилання в результатах пошуку отримують найбільше трафіку. Решта розподіляється між наступними результатами першої сторінки Google. Другій сторінці та наступним дістаються лише крихти. Якщо тільки ваша ніша не зовсім унікальна, у вас будуть конкуренти, які вже інвестували в SEO і регулярно проводять аудит сайту та інші маркетингові заходи, щоб залишатися якомога вище в пошуку. Однак у цю гру можна грати вдвох.
Інвестуючи в SEO, ви значно підвищуєте свою конкурентоспроможність. Водночас якщо ви припините займатися SEO послугами, ваші позиції порівняно з конкурентами з часом почнуть падати, і нові гравці на ринку рано чи пізно витіснять вас з перших сторінок. Вони можуть зробити це, дотримуючись оновлених політик пошукових сервісів або краще оптимізувавши сторінки на прикладі вашого сайту.
Яким компаніям потрібна SEO?
Будь-який бізнес отримує користь від SEO, незалежно від специфіки роботи. Якщо компанія має будь-яку присутність в Інтернеті, поліпшення її позицій в пошуковій системі приверне більше клієнтів, а отже, принесе прибуток. Навіть якщо компанія має складну модель монетизації або вузьку специфіку роботи, SEO фахівці можуть знайти відповідне рішення.
Особливо зрозуміло, чому в SEO варто інвестувати в галузях, які в сучасних реаліях залежать від присутності в Інтернеті, наприклад, в електронній комерції, нерухомості, медичній практиці, маркетингу тощо.
Розмір бізнесу також не відіграє великої ролі, адже змінюється лише специфіка роботи. Єдине, що дійсно має значення — це те, хто буде просувати вашу компанію. Ви можете спробувати зробити це самостійно або відразу звернутися до визнаних і авторитетних SEO професіоналів, таких як команда Livepage. І вам не потрібно просто вірити нам на слово, адже ми маємо багато успішних кейсів у різних галузях і з компаніями всіх типів, щоб довести нашу експертизу.
Стартапи, малий та середній бізнес
Livepage працює з малим бізнесом і стартапами, тому що ми розуміємо, що вони потребують SEO найбільше для того, щоб якнайшвидше заявити про себе на ринку. Однак, краще починати інвестувати в SEO тільки після того, як ви визначитеся з ринком збуту вашого продукту. Ось приклад того, як послуги компанії Livepage допомогли локальному бізнесу досягти +5471% зростання відвідуваності сайту та 20-кратного збільшення кількості потенційних клієнтів. Використовуючи SEO, невеликі компанії можуть досягти 1000+ органічних відвідувачів на день, що є досить непоганим показником для малого та середнього бізнесу.
Середній бізнес
Середній бізнес має найбільше переваг від SEO послуг компанії Livepage. Оскільки SEO націлена на довгостроковий розвиток, середнім компаніям вигідно забезпечити собі клієнтів у довгостроковій перспективі.
Наприклад, за 6 років співпраці з Apriorit команді Livepage вдалося досягти постійного напливу клієнтів, і лише за 2021 рік кількість конверсій зросла на +22,6%. Загалом компанія середнього розміру, що займається ІТ-розробкою, змогла отримати приріст органічного трафіку на 1984%.
Підприємницькі організації
Великі фірми повинні сприймати SEO як організацію процесів. Інвестиції в SEO дозволяють великому бізнесу налагодити стабільний потік клієнтів і синхронізувати роботу кількох команд для взаємовигоди. Хоча оптимізація великої компанії є досить трудомістким процесом, результат того вартий. У практиці Livepage був кейс, коли велика туристична компанія досягла п’ятикратного збільшення кількості користувачів на день з 1600 до 8000 завдяки оптимізованому сайту.
Чого можна і чого не можна очікувати від SEO?
Перш ніж інвестувати в SEO і втілювати свою SEO стратегію в життя, ви повинні позбутися помилкових очікувань. Ваше уявлення про сам процес може відрізнятися від реальної практики:
Результати за одну ніч
Дуже важливо розуміти, що SEO маркетинг – це довгострокова інвестиція, спрямована на довгострокові результати. Неможливо оптимізувати сайт і вивести його в топ за один день через особливості алгоритмів пошукових систем. Перші відчутні результати варто очікувати приблизно через 6 місяців або навіть рік.
Гарантоване місце в топі
Незалежно від того, наскільки хорошим є сайт, ніхто не може гарантувати, як пошукова система ранжує сторінки. Однак, ви завжди можете встановити реалістичні результати, наприклад, підвищити рейтинг певної сторінки на певну кількість позицій. Оптимізуючи сайт далі й додаючи новий контент, ви можете ще більше збільшити трафік і просунутися в пошуку.
Нереалістичні цілі за ключовими словами
Ви можете подумати, що «купити ‘назва продукту’» — це найочевидніший запит у світі, але ці запити зазвичай зайняті великими конкурентами. SEO агенції можуть допомогти вам вибрати реалістичні ключові слова, які не будуть конкурувати з відомими брендами, але при цьому відповідатимуть вашій бізнес-ніші та продукту.
Ефективні результати з низьким бюджетом
Ми вже згадували, що вам не обов’язково платити за SEO ваших сторінок, і ви можете зробити це самостійно. Однак тоді не варто очікувати великих результатів. Просування сайту в пошуку — це складний процес, який займає час і вимагає ресурсів, в тому числі фінансових. Тому варто бути готовим виділити певний бюджет на тривалий час, хоча його розмір завжди можна обговорити.
Як оцінити результати від SEO?
Основними показниками ефективності SEO є трафік і прибуток. Основні витрати в SEO припадають на створення контенту, побудову посилань, роботу веб-розробників та інших спеціалістів (контент-менеджерів, дизайнерів тощо).
Основний спосіб підрахувати гроші, отримані від SEO, — це підрахунок конверсій. Для цього потрібно відстежувати конверсії в Google Analytics, а потім розділити їх за каналами. Показником ефективності буде зростання органічного пошуку.
Якщо ви хочете виміряти рентабельність інвестицій в SEO, використовуйте формулу: (Прибуток від інвестицій – Вартість інвестицій) / Вартість інвестицій. В середньому SEO повертає $2,75 на кожен вкладений долар, тобто середній показник рентабельності інвестицій в SEO становить близько 200%-300%.
Щоб отримати чіткіше уявлення про ефективність SEO, відвідайте сторінку з нашими кейсами. Там ви можете знайти детальну статистику збільшення продажів, конверсій, трафіку та інших показників, які отримали наші клієнти після співпраці з нами.
FAQ
Чому варто інвестувати в SEO?
SEO просування має один з найвищих показників рентабельності інвестицій порівняно з альтернативними варіантами. В середньому, ви отримаєте рентабельність близько 200%. Однак, для того, щоб інвестиції в SEO принесли результат, їх потрібно продовжувати протягом певного часу, а це приблизно від 6 місяців до року.
Які основні причини для інвестування в SEO?
SEO — це розумна інвестиція, оскільки вона дозволяє залучити органічний трафік на ваш сайт, що призводить до збільшення кількості клієнтів і прибутку. Крім того, інвестиції в SEO дозволять вам залишатися конкурентоспроможними, підвищити довіру до вашого бренду і залишатися помітними на сучасному ринку.
Як виміряти результати інвестицій в SEO?
Ви можете легко виміряти результати SEO за кількістю органічного трафіку та кількістю клієнтів. Однак, якщо ви хочете знати свою грошову цінність від SEO, ви можете розрахувати рентабельність інвестицій за формулою: (Прибуток від інвестицій – Вартість інвестицій) / Вартість інвестицій.