Отримайте експертну консультацію від команди з 13-річним досвідом
Налаштування під ключ
Карта показників
Враховуємо особливості
Індивідуальні дашборди під ваші потреби
Налаштування під ключ
Карта показників
Враховуємо особливості
Індивідуальні дашборди під ваші потреби
Бережіть час та делегуйте налаштування аналітики професіоналам, щоб отримати якісний результат.
Ми налаштовуємо GA4 за допомогою Google Tag Manager, що дозволяє більшість налаштувань зробити на нашій стороні.
Наша команда аналізує сайт і формує перелік метрик: макроконверсійних, метрик залученості (engagement) або події, які будуть необхідні для воронки.
Пишемо максимально зрозумілі технічні завдання для налаштування Електронної торгівлі.
Які дані збирає GA4?
GA4 збирає стандартну інформацію:
Та після додаткових налаштувань ви можете бачити різні події:
Чому дані GA4 відрізняються від Universal Analytics?
Universal аналітика використовувала pageview як основну сутність, навколо якої вибудовувалася вся статистика, у GA4 все крутиться навколо events, pageview у GA4 — це також event.
Навіть значення параметра Users буде відрізнятися, тому що ресурси Google Analytics 4 зосереджені на активних користувачах, тоді як ресурси Universal зосереджені на всіх користувачах.
Чи використовує GA4 cookies?
Google Analytics 4 використовує сторонні файли cookie, що забезпечує відповідність новим законам про конфіденційність, таким як GDPR та Каліфорнійський закон про конфіденційність споживачів.
Чому в GA4 немає показника відмов?
У Google Analytics 4 показник відмов — це відсоток сесій, які не були залученими. Іншими словами, показник відмов є оберненим до показника залучення.
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋