Кейс Liberta: просування сайту виробництва дзеркал із ROI 501%
Новий виробничий бізнес в онлайні будувати простіше, якщо на старті закласти правильну стратегію просування. Так вчинив наш клієнт і спільно з Livepage розробив та затвердив стратегію залучення трафіку на сайт нового виробника дзеркал.
У цьому кейсі ви дізнаєтеся про стратегії просування сайту заводу-виробника та продавця дзеркал на ринок В2С.
Вхідні дані:
Сайт: Liberta.com.ua
Період просування: 8 місяців
Тематика проєкту: продаж дзеркал
Регіон: Просування інтернет-магазину в Україні, російська мова
Вік домену: Новий домен, раніше не просувався
Цілі клієнта:
- стати лідером ніші продажу дзеркал в Україні;
- обігнати прямих конкурентів за трафіком;
- отримувати постійні замовлення із сайту.
З яким сайтом прийшов клієнт:
- Структура сайту складалася з головної сторінки й технічних сторінок, які не могли збирати пошуковий трафік (контакти, доставка та оплата, про компанію).
- На сайт не посилалися інші сайти.
- На сайті були технічні помилки, які заважали просуванню.
Аналіз конкурентів
На самому початку робіт було проведено аналіз конкурентів і складено технічний аудит сайту. У результаті виявили основні недоліки конкурентів.
У сайтів були такі проблеми:
- технічні проблеми (наявність дублікатів сторінок, неправильна верстка сторінок, великий час завантаження сайту, не адаптивний дизайн);
- погана структура сайту (не створені категорії для залучення трафіку або створено багато зайвих);
- надмірне використання ключових слів у тексті;
- посилальний профіль з неякісними посиланнями (не тематичні посилання з низькоякісних ресурсів);
- а також інші проблеми (не у всіх категоріях є товар; немає цін, немає кнопки «купити», немає контактного телефону тощо).
Через проблеми такого характеру власник бізнесу не отримує максимально можливого прибутку, тому важливо постійно працювати над сайтом, виправляючи такі недоліки.
Що нам дав аналіз конкурентів
- Розуміння, які сторінки створювати, щоб залучати пошуковий трафік.
- Як розподілити ключові слова за сторінками.
- Який текст писати для категорій, щоб ранжуватися вище за конкурентів.
- Які елементи сторінок додати, щоб користувачам було зручніше користуватися цим сайтом, ніж іншими.
- Як будувати посилальний профіль, що працює.
На основі аналізу конкурентів було розроблено план дій із просування сайту виробництва.
План дій щодо просування сайту виробництва
- Виправлення технічних помилок на сайті.
- Створення посадкових сторінок (за структурою).
- Написання тексту на посадкові сторінки.
- Нарощування посилальної маси.
Цей план дій підходить для різних сайтів, які мають своє виробництво. Наприклад, підійде він і для сайту виробництва меблів, виробника одягу, виробників будівельних матеріалів та для інших компаній, які мають можливість продавати товар кінцевому споживачеві.
Внутрішня оптимізація
Технічні помилки
У кожної пошукової системи (Google та Yandex) є вимоги до сайтів, які потрібно виконати. Якщо на сайті буде велика кількість технічних помилок, такий сайт не буде відповідати критеріям якості пошукових систем і не отримуватиме пошуковий трафік.
Ми провели технічний seo-аналіз сайту.
Щоб підвищити видимість сайту в пошукових системах, виконали такі дії
- Створили категорії на сайті, які можуть залучати пошуковий трафік.
- Налаштували ЛЗУ (людино-зрозумілі урли) для категорій і товарів.
- Впровадили метадані для сторінок (Title, Description, Keywords, H1). Як зробити це правильно, можна прочитати у статті «18 крутих порад, як скласти метадані для сайту».
- Дали рекомендації щодо швидкості завантаження сайту.
- Дали рекомендації щодо оформлення карток товару.
- Видалили дублікати сторінок.
- Зробили карту сайту (Sitemap.xml).
- Створили розділ Блог.
- Оптимізували зображення за вагою.
Всі ці впровадження позитивно вплинули на просування сайту і принесли перші результати у вигляді трафіку та позицій.
Структура сайту
Вивчивши структуру конкурентів, з’ясували, що всі сайти мають категорії з розбивкою дзеркал за кімнатами, формою, опціями, оформленням. Тому створили необхідні категорії за їхньою подобою. При цьому спиралися на те, чи може ця категорія залучати безкоштовний пошуковий трафік.
У результаті вийшла така структура:
Важливо!
Це не кінцевий варіант структури, оскільки ми не зупиняємо роботу над пошуком нових напрямів для розширення структури. Ми пропонуємо клієнту або клієнт сам займається створенням нових лінійок та видів продукції, які мають попит. Це розвиває бізнес, а з розвитком бізнесу з’являються можливості для розвитку сайту.
На прикладі Liberta.com.ua це виглядало так:
Компанія «Ліберта» налагодила виробництво душових кабінок зі скла, скляних перегородок та інших видів продукції. Це стало гарним продовженням розвитку бізнесу з виробництва дзеркал.
Семантичне ядро для сайту
За допомогою сервісу https://serpstat.com ми зібрали ключові запити для всіх категорій сайту. Кожній сторінці відповідала своя група запитів, тобто для сторінки «дзеркало у ванну кімнату» підбирали всі запити, які містили «дзеркало + ванна кімната» та їхні синоніми.
Згрупували запити:
- за кімнатами (ванна кімната, спальня, вітальня);
- за формою (овальне, прямокутне);
- за опціями (без підсвічування, з підсвічуванням);
- за оформленням дзеркал (багетна рама, алюмінієва рама).
Для вищезгаданих груп зібрали ключові запити, уникаючи повторень і некоректного формулювання, а також дуже довгих запитів.
До кожної групи ключових слів входили:
- Основні ключові запити, наприклад, «купити дзеркало у ванну кімнату».
- Запити з містами (Київ, Дніпро, Одеса тощо), наприклад «купити дзеркало для ванної кімнати в Києві».
- Низькочастотні запити, наприклад «купити вологостійке дзеркало для ванної кімнати».
- Запити з додаванням «на замовлення» наприклад: «дзеркало у ванну кімнату на замовлення», оскільки клієнт робить будь-яку форму та розмір дзеркал.
Ключові слова із семантичного ядра ми використовували для побудови структури сайту та написання тексту в категорії.
Контент сайту
Для розуміння, який контент нам потрібен, ми оцінили якість, обсяг тексту, а також кількість ключових слів на сайтах конкурентів.
Помилки у конкурентів:
- написаний великий обсяг тексту, приблизно 4 тисячі символів «ні про що»;
- текст був явно переспамлений неприродними ключовими словами.
Приклад тексту в конкурента:
Після аналізу текстів на сайтах конкурентів розробили рекомендації щодо контенту для Liberta.com.ua.
Рекомендації щодо написання контенту
- Розмір статей для категорій має становити: 1 – 1,5 тисячі символів (200 – 300 слів).
- Текст має починатися із заголовка (H2), що містить ключове слово.
- Текст потрібно розбивати на абзаци.
- Текст має описувати переваги цієї категорії товару.
- Для читабельності статей оформити їх за допомогою маркованих списків та підзаголовків;
- і багато іншого.
Щоб не переспамлювати текст ключовими словами, обмежили кількість входження ключових фраз у текст до 5 – 6. При цьому використали безліч додаткових ключових фраз, які дозволили зробити текст кращим за «повнотою».
Приклад тексту:
Написання статей у блог
Для Liberta.com.ua використовували стратегію контент-маркетингу для розв’язання таких завдань:
- Залучення додаткового безкоштовного трафіку.
- Перелінкування на основні розділи сайту.
- Розширення внутрішнього анкорного листа сайту.
- Підвищення лояльності та довіри до бренду.
Розглянемо докладно кожен пункт.
Залучення додаткового безкоштовного трафіку
Проаналізували, що найчастіше запитують користувачі перед покупкою дзеркал, і написали статті, які відповідають на ці запитання.
Приклад таких статей:
- Як вибрати дзеркало?
- Як вибрати форму та розмір дзеркала?
- Особливості дзеркал для різних кімнат.
Перелінкування на основні категорії сайту
Перелінкування було виконане для зручності переходу користувача зі статті до розділу з товарами, що цікавлять його, а також для передачі внутрішньої ваги сайту на потрібні нам сторінки. Кожна стаття мала приблизно 3 – 4 посилання на основні категорії сайту.
Також перелінкування використовували для розширення внутрішнього анкорного листа.
Наприклад, на сторінку «дзеркало у ванну кімнату» з блогових статей ставили посилання з такими анкорами:
- дзеркало у ванну кімнату;
- купити дзеркало у ванну кімнату;
- дзеркало для ванної кімнати з підсвічуванням;
- дзеркала для ванної кімнати;
- тощо.
Підвищення лояльності та довіри до бренду
Всі статті у блозі — цікаві та корисні для користувача. Ці статті відповідають на запитання та дають поради щодо вибору дзеркала.
Дооптимізація контенту для покращення позицій
Зіткнулися з ситуацією, коли за деякими важливими запитами сайт застряг на 20 – 30-й позиціях і не хотів підніматися вище. Для цього використали метод дооптимізації контенту.
Як це відбувається:
- Дивимося, за якими ключовими словами погана позиція у сайту, через Google Search Console.
- Перевіряємо текст на сайті на наявність прямого входження цього ключового слова.
- Якщо цього ключового слова немає, потрібно додати його до тексту.
- Якщо ключове слово вже є в тексті, але досить конкурентне, то додаємо його вдруге в текст або близьке за значенням.
- За цим методом опрацьовуємо кожну сторінку сайту.
- Також можна використовувати сервіси й автоматичні інструменти для корекції текстів.
Цей метод дозволив нам швидко покращити наші позиції з 20 – 30 місць до топ-10.
Важливо! Цим методом не варто зловживати. Не варто спамити ключовими словами у тексті, щоб не отримати санкції від пошукової системи.
Зовнішня оптимізація сайту
Проаналізувавши посилальний профіль конкурентів, побачили, що половина з топ-10 сайтів мали характерні посилальні профілі з великою кількістю низькоякісних посилань (автоматично проставлені посилання з форумів і каталогів сайтів), які згодом відмирають.
Приклад конкурента
Середня кількість посилальних доменів у сайтів у топі — 200 – 250 шт.
Щоб наздогнати конкурентів за рік, потрібно отримувати 15 – 20 посилань щомісяця.
Стратегія нарощування посилальної маси для сайту виробництва
Стратегія: акуратне та плавне нарощування посилальної маси на довгостроковий результат. Кількість посилань — 15 – 20 штук на місяць.
Посилання ставили на основні категорії та головну сторінку сайту.
Майданчики підбирали за такими основними параметрами:
- Тематика майданчиків: ЗМІ, ремонт і дизайн будинку, жіночі блоги, жіночі журнали та інші тематики, які підходять під сегмент нашої цільової аудиторії.
- Відвідуваність майданчиків: вибирали сайти з відвідуваністю від 1000 осіб на день, щоб отримати переходи на наш сайт.
- Регіон — Україна. Щоб залучити лише цільових відвідувачів із нашої країни, СНД та інші не брали, бо наш клієнт туди не постачає продукцію.
Результати просування Liberta з Livepage
Постійне зростання видимості сайту в Google.com:
Постійне зростання сайту за ключовими фразами:
Постійне зростання сайту за безкоштовним трафіком:
ROI та коментар власника бізнесу
Ми розпочали нашу співпрацю з нуля і досягли значних успіхів у розвитку наших інтернет-продажів. Лише за останній місяць ROI з цього каналу склав 501 %.
Сергій Тютюник, власник компанії Liberta.
Висновки
Завдяки правильно вибраній стратегії щодо просування сайту заводу-виробника, а також втіленню її в життя маємо гарний результат, на якому ми не збираємося зупинятися.
Чого вдалося досягти
- Обігнати конкурентів за трафіком і позиціями.
- Збільшити впізнаваність бренду.
- Залучити постійних покупців на сайт.
- Залучити оптових покупців.
Що в планах розвитку сайту
- Розширення структури сайту, додавання нових категорій.
- Робота над підвищенням конверсії на сайті.
- Виведення в топ усіх запитів про дзеркала.
- Нарощування посилальної маси.
- Підключення додаткових систем аналітики — CallTracking.
- Налаштування та робота з контекстною рекламою, налаштування ремаркетингу.
- Робота над збільшенням впізнаваності бренду.