Налаштування контекстної реклами
Ви налаштували рекламний кабінет, пішов перший трафік — що робити далі, як отримати результат?
Часи, коли запуск контекстної реклами давав моментальний результат, минули. Більшість ніш перенасичені рекламодавцями, тепер треба ставити правильні цілі, щоб отримати прибуток.
Подивіться на приклад:
Обліковий запис нашого клієнта — є помітною конкуренція серед інтернет-магазинів постільної білизни.

Зовсім не слабка конкуренція, чи не так?
Ви розумієте, який складний вибір стоїть перед користувачем, як важко йому віддати перевагу тому чи іншому рекламодавцю.
Ваша реклама може бути кращою й ефективнішою, ніж у інших. Але для цього потрібно врахувати ряд факторів. Один з них — грамотна аналітика й управління рекламними кампаніями.
Як виглядає процес управління контекстною рекламою
Управління PPC — це пошук і перевірка, шлях від одного результату до іншого, процес, який ніколи не припиняється.
Жодна людина не може потрапити до університету, оминувши школу. Так і контекстна реклама не може бути максимально ефективною навіть при правильному налаштуванні.
Кожен бізнес використовує платний трафік для досягнення своїх цілей, які умовно можна розділити на довгострокові й короткострокові.
Що робить фахівець у процесі роботи над рекламними кабінетами:
- визначає цілі, знаходить метрики й показники, які прямо або опосередковано впливають на результат;
- збирає та аналізує статистику, визначаючи показники, над якими треба працювати;
- шукає способи впливу на необхідні показники;
- виконує необхідні дії;
- оцінює результат своїх дій, робить висновки і приймає рішення, що робити далі.
І це дуже короткий опис процесу, в якому не враховано безліч змінних.
Під час роботи первісна стратегія може змінюватися не один раз — в залежності від результатів.
Іноді інструменти, які були використані на перших етапах, виявляються неефективними. Багато не можна передбачити до отримання статистики та її аналізу.
Що дає такий підхід
Результат за 12 місяців роботи з проєктом.

Тут видно збільшення доходу з рекламних кампаній Google AdWords. Навіть при спаді в деякі місяці — на довгій дистанції зберігається позитивна динаміка.
Другий приклад — локальні задачі на рівні рекламного кабінету. Була мета знизити ціну за клік на 30-40%, щоб зробити рекламні кампанії прибутковими. При цьому допускалася незначна втрата конверсії.

Робота над рекламними кампаніями ефективна тільки в тому випадку, якщо це командна робота. Не всі цілі досягаються тільки за рахунок роботи в рекламних акаунтах. Ви повинні бути готові до того, що наші фахівці будуть радити зміну сторінок вашого сайту, показувати, де ви гірше конкурентів, писати технічні задачі вашим програмістам для збору більш детальної аналітики.
Тільки так можна отримати результат, який перевершить всі ваші очікування.

Замовте послугу управління контекстною рекламою для вашого бізнесу
заявку
зв'яжеться з вами
про свій бізнес