Отримайте експертну консультацію від команди з 13-річним досвідом
Аудит і аналіз
Розробка стратегії
Налаштування Facebook Pixel та цілей
Створення рекламних оголошень
Аналіз та оптимізація кампаній
Перевірка гіпотез
Аудит і аналіз
Розробка стратегії
Налаштування Facebook Pixel та цілей
Створення рекламних оголошень
Аналіз та оптимізація кампаній
Перевірка гіпотез
Платформа Facebook Ads використовує високоефективну систему таргетингу, яка може визначити вашого ідеального клієнта для збільшення продажів і доходу.
У Фейсбуці можна використовувати як статичний ремаркетинг (оголошення з використанням рекламного банера, відео), так і динамічний. Динамічні оголошення базуються на завантаженому раніше каталозі товарів (фіді), які показуються аудиторії, що раніше відвідала сайт, для збільшення кількості замовлень/заявок.
Проводимо A/B-тестування, щоб визначити найкращу цільову аудиторію, місця розміщення, креативи або набори товарів для кожної з рекламних кампаній.
Інструмент, що дозволяє створити унікальну «вітрину» вашої компанії на Facebook. З його допомогою клієнти зможуть ознайомитися з вашими товарами прямо на Сторінці Facebook.
Налаштовуємо кампанії з метою оптимізації «Встановлення застосунків» – із сегментацією за ICP чи демографією.
З метою оптимізації «Утримання» – реактивація тих користувачів, які встановили застосунок, але не відкрили його.
Після успіху попередніх двох кампаній ми можемо запустити рекламу з оптимізацією за внутрішніми цілями для збільшення кількості необхідних дій усередині застосунку.
Ознайомтеся зі стратегіями, які ми обираємо для наших клієнтів і їх результатами
Для яких сфер підходить таргетована реклама?
Таргетовану рекламу можна тестувати в різних нішах, але найкращі результати у В2С: реклама продукції в інтернет-магазинах, локальному бізнесі, туризмі, анонсування заходів, для просування застосунків тощо. Якщо ви не знайшли тут свою сферу, ви завжди можете залишити заявку, і ми зможемо підказати, які інструменти будуть найефективнішими для вашої сфери.
Чому налаштування таргетованої реклами краще замовляти у фахівця?
Налаштувати рекламу можна і самостійно, але, звернувшись до професіоналів, ви знижуєте ризики припуститися помилок, які можуть негативно вплинути на:
Чи можу я створювати банери та оголошення на своїй стороні?
Звичайно, ми можемо працювати з вашими дизайнерами та редакторами. Попередньо ми готуємо ТЗ, де прописуємо вимогу до креативів та рекомендації щодо оформлення, а також описуємо аудиторії, на які плануємо таргетинг.
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋