13 років досвіду в маркетингу
Команда сертифікованих спеціалістів
Гнучкі умови співпраці
Акцент на результат
13 років досвіду в маркетингу
Команда сертифікованих спеціалістів
Гнучкі умови співпраці
Акцент на результат
Традиційному бізнесу достатньо досягти разової покупки, адже зростання компанії відбувається шляхом збільшення кількості покупців. SaaS-модель передбачає надходження виручки рівномірними платежами протягом тривалого часового відрізка. У цьому й полягає складність розвитку SaaS-бізнесу: щоб користувач платив регулярно, він має бути повністю задоволений продуктом.
Тому власник SaaS-бізнесу має точно розуміти:
Просуваючи SaaS-рішення, маркетологи дбають саме про утримання клієнта, адже головний ризик моделі бізнесу за підпискою – втратити передплатника до того, як принесена ним виручка перекриє витрати на залучення цього користувача. Тому така важлива грамотна, своєчасна, продумана аналітика.
На відміну від традиційного бізнесу, налаштувати Google Analytics для SaaS мало. Інструмент допоможе проаналізувати лише першу частину шляху користувача та відповість на запитання, звідки прийшов потенційний передплатник. А ось для аналізу взаємодії з продуктом потрібні додаткові інструменти та складніші підходи. Докладніше про це вам розкажуть спеціалісти Livepage на першій, ознайомчій зустрічі.
Отримайте експертну консультацію від команди з 13-річним досвідом
Міжнародні кейси
TOP Digital Marketing Company
Системний підхід
Міжнародні кейси
TOP Digital Marketing Company
Системний підхід
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Аналізуйте SaaS-продукти, відстежуйте важливі показники та приймайте зважені рішення на основі об’єктивних даних.
Відстежуйте взаємодії
Аналізуйте поведінку
Залучайте користувачів
Користуйтеся дашбордами
Відстежуйте взаємодії
Аналізуйте поведінку
Залучайте користувачів
Користуйтеся дашбордами
Агентство Livepage – сертифікований партнер Google. Наші спеціалісти регулярно проходять навчання, знайомляться з найсучаснішими інструментами аналітики та добре знають всі можливості GA4.
На першій зустрічі з клієнтом ми поговоримо про ваш продукт, конкурентів, особливостях налаштування аналітики для SaaS-бізнесу. Нам важливо працювати в тандемі з клієнтом: тільки так ми зуміємо побудувати систему аналітики підприємства таким чином, щоб ви отримували насправді об’єктивні та важливі дані.
Наступні етапи співробітництва:
Дашборд для SaaS від Livepage – це наочний, простий для розуміння інтерактивний звіт, у якому дані представлені у вигляді інфографік. Після його створення наші фахівці ще раз перепровіряють коректність розрахунку та відображення даних. А також складають докладні інструкції щодо використання дашборду для клієнта.
Ознайомтеся зі стратегіями, які ми обираємо для наших клієнтів і їх результатами
Не згайте шанс покращити свій SaaS-продукт, довірте налаштування аналітики професіоналам!
Робіть зважені висновки, аналізуючи різні показники вашого продукту, виділяючи когорти та сегменти.
Покращуйте показники в продукті, використовуючи А/Б-тести.
Що таке аналітика даних для SaaS?
SaaS-компанії використовують різні аналітичні інструменти, такі як Amplitude, Google Analytics тощо, для аналізу залучення користувачів на всіх етапах взаємодії. Це дозволяє аналізувати поведінку користувачів протягом їхньої подорожі, щоб зменшити відтік, підвищити залученість клієнтів і, зрештою, збільшити постійний дохід.
Який інструмент найкраще підходить для аналізу даних для SaaS?
При виборі аналітичних інструментів для SaaS варто звернути увагу на Amplitude, Mixpanel, Woopra, GoodData та інші.
Які KPI варто відстежувати в SaaS?
Найважливішими показниками для Saas є відтік клієнтів, відтік доходу (також відомий як щомісячний регулярний дохід), цінність клієнта впродовж життя та вартість залучення клієнтів (CAC).
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋