Просування локального бізнесу в Канаді з ремонту побутової техніки
Чи можна досягти зростання локального бізнесу в Канаді за допомогою SEO?
Так.
Помилкова думка, що інтернет-просування потрібне лише магазину іграшок або техніки.
Інтернет-бізнес розвивається, клієнти стають більш мобільними й технічно активними. І якщо ти не продаєш свої послуги та товари в інтернеті, ти втрачаєш дедалі більшу кількість потенційної аудиторії.
Деякі бізнесмени у США та Канаді мають сумніви щодо ефективності замовлень через інтернет, думаючи, що їхні послуги продаються лише рекламою в локальних газетах або на білбордах. Цей кейс доведе протилежне.
Знайомтеся, Олег.
Олег — емігрант з Ізраїлю. Після переїзду до Канади він відкрив бізнес із ремонту техніки в Торонто та його передмістях. Йому потрібна була реклама, щоб отримувати замовлення.
Вже тоді було обрано такий новий і перспективний канал залучення клієнтів, як онлайн-маркетинг. І тоді ж постало питання пошуку підрядника.
До початку роботи з Livepage клієнт вже мав досвід просування сайту, проте за 3 роки роботи рівень результатів був нижчим від бажаного.
І тоді він потрапив до нас.
Вже за рік спільної роботи нам вдалося допомогти Олегу кратно розвинути бізнес. Цифри далі у статті.
Пряма мова клієнта про роботу з Livepage…
Скриншот листування клієнта з тимлідом відділу PM Мариною Степановою
Непідробні емоції — найкращий показник нашої спільної роботи.
Отже:
На прикладі реального бізнесу в Канаді у цій статті ви дізнаєтеся, як отримувати клієнтів для локального бізнесу з ремонту побутової техніки за допомогою SEO (пошукової оптимізації).
Результати
Нижче наведено результати за проєктом від останнього апдейту до першого.
Апдейт кейсу — вересень 2021
Зростання трафіку січень 2021 – серпень 2021 на сайті FixAppliances.ca
Загальний трафік: +217 % користувачів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (вересень 2021 р.).
Зростання кількості заявок: +40,3 %.
Апдейт кейсу — березень 2021
Зростання трафіку на сайті FixAppliances.ca
Загальний трафік: +108 % у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (березень 2021 р.).
Зростання кількості заявок: +104 %.
Апдейт кейсу — березень 2020
Зростання трафіку за 5 місяців у порівнянні з попереднім (таким самим) періодом
Апдейт кейсу — жовтень 2019
Апдейт кейсу — лютий 2019
Зростання органічного трафіку 2017-2019 рр. за рахунок SEO, дані за тижнями
За 15 місяців SEO-просування вдалося підняти кількість реальних заявок на сайті з 1 – 2 до 30 на день.
Апдейт кейсу — жовтень 2018
Зростання відвідуваності сайту рік до року:
Зростання трафіку на проєкті рік до року, дані порівняння 2017-2018 рр.
Зростання кількості кліків на форму зворотного зв’язку на сайті
Кейс просування компанії Fixappliances також доступний англійською.
Клієнт
Сайт — Fixappliances.ca. Сервісний бізнес із ремонту побутової техніки в Торонто та інших містах.
Передісторія
Далі передісторія бізнесу з перших вуст.
Старт робіт
Розпочали роботу у листопаді 2017 року. На момент написання кейсу проєкт працює 15 місяців, а на момент оновлення кейсу — 46 (вересень 2021).
Статус заявки в AmoCRM
Цілі клієнта:
- повернути трафік, який був у 2016 році;
- отримувати заявки на ремонт побутової техніки в потрібних локаціях;
- отримати зростання бізнесу після 2,5 років стагнації.
Стратегія роботи:
- Аналіз конкурентів та вивчення бізнесу клієнта.
- Оптимізація сторінок, які приносять гроші клієнту.
- Збільшення видимості за ключовими запитами за рахунок додавання посадкових сторінок.
- Лінкбілдинг (локальні директорії та outreach).
Посібник із SEO-просування сервісного бізнесу в Канаді + реальний кейс
Нижче список перевірених рекомендацій, застосувавши які на вашому проєкті, ви зможете отримувати клієнтів з Google Canada.
Аналіз конкурентів
Основна мета
Необхідно зрозуміти, як конкуренти отримують трафік, і зіставити з вашим сайтом. Зрозуміти, на які розділи сайту звернути увагу в просуванні в першу чергу.
За допомогою інструмента Ahrefs.com проаналізували трафікові сторінки конкурента.
Pro tip
Виділіть ті типи сторінок, які підходять вашому бізнесу. Створіть їх на вашому сайті.
З представлених даних можна дійти невтішного висновку, що конкурент отримує трафік за трьома типами основних сторінок:
- Сторінки міст під запит «Appliance Repair + місто».
- Сторінки брендів техніки під запит «Назва бренду + Repair».
- Загальні сторінки за типом техніки, наприклад Washing Machine Repair.
На нашому сайті вже було створено перший і третій тип сторінок.
Сторінок виду «Appliance Repair + місто» було близько 10 штук — вирішили розширити їхню кількість.
Важливо розуміти, що розширення стало можливим завдяки розвитку самого бізнесу в першу чергу.
Якщо у вас немає можливості обслуговувати місто, створення таких сторінок позбавлено сенсу.
На цей момент маємо такий список міст поблизу Торонто.
Акцент у просуванні ми зробили на сторінках двох типів:
- Appliance Repair + місто;
- назва бренду + Repair.
І це стало правильним вибором.
Стратегія робіт
Проаналізувавши роботу попередніх підрядників, стала зрозумілою причина того, чому трафік так і не зріс.
Слабке занурення у бізнес та відсутність бізнес-аналізу конкурентів.
Хлопці намагалися просувати статті у блозі, які залучають інформаційний трафік, але не приносять дзвінків на ремонт техніки.
Ми ж зробили акцент на сторінках, які безпосередньо впливають на бізнес.
Тому ми завжди починаємо роботу зі спілкування команди з клієнтом для розуміння, що саме приводить замовлення у його бізнесі. Генеруємо ідеї та знаходимо точки зростання для проєкту.
Pro tip
Просування бізнесу — командна робота. Саме активна участь клієнта в процесі просування дозволяє досягати найкращих результатів.
Читайте також кейс регіонального просування сайту в США, Флорида.
Складіть стратегію роботи та обговоріть її із SEO-підрядником:
- чітко визначте, які сторінки необхідно просувати в першу чергу;
- які сторінки краще конвертувати;
- на просування яких сторінок роблять акцент конкуренти.
На виході має вийти зрозумілий вектор розвитку, наприклад:
Просуваємо сторінку сайту, яка оптимізована під запит «послуга+місто» (наприклад, Appliance Repair + Toronto). Паралельно створюємо 5 сторінок передмість Торонто, які також оптимізуємо під запити «послуга + передмістя» (наприклад, Appliance Repair + North York).
Pro tip
Стратегія допоможе відокремити важливі задачі від другорядних.
Перед початком роботи над будь-якими задачами щодо сайту просто запитайте: «А як це впровадження наближає мене до досягнення поставленої мети?»
Вибір пріоритетів для просування
Після чергового спілкування з клієнтом отримали список пріоритетів, з яких слід розпочати просування бізнесу з ремонту побутової техніки в першу чергу.
Скриншот зі списку пріоритетів
Задачею SEO став аналіз запитів за цим списком міст.
Не всі міста ми взяли в роботу, тому що траплялися міста з населенням менше ніж 10 тисяч осіб.
У випадку, якщо у міста невелике населення, то трафіку там може і не бути.
Найкраще додатково проаналізувати такі міста.
Pro tip
Не варто робити сторінки під міста з населенням менше ніж 10 тисяч осіб. Ефективніше зробити офлайн-рекламу.
Підбираючи сторінки для просування, фокусуйтеся на тих містах, де працює бізнес, після чого розширюйте список суміжних міст.
Якщо піде великий потік заявок з великих міст, можна задуматися про відкриття представництва.
SEO-оптимізація сторінок
Після того як список міст був сформований, розпочали роботу з внутрішньої оптимізації цих сторінок.
Виконали 3 основні дії, що призвели до результату:
- зібрали семантичне ядро, перерозподілили його між сторінками;
- покращили зовнішній вигляд сторінок;
- усунули технічні помилки.
Повторивши цей набір дій, ви гарантовано отримаєте перші результати.
Семантичне ядро сайту
На сайті були створені сторінки у вигляді: тип техніки + місто.
Наприклад, refrigerator repair Barrie.
З аналізу ТОПу пошукової видачі стало зрозуміло, що такі сторінки не варто було створювати.
Тому сторінки такого типу ми видалили, частину інформації перенесли на основні сторінки та налаштували 301 редиректи.
Важливо!
Зворотна ситуація також можлива для інших регіонів і ніш!
Pro tip
Витратьте час на аналіз видачі та конкурентів, перш ніж щось створювати на сайті.
Переконайтеся, що сторінки, які ви хочете створити, точно необхідні.
Зібрали основні запити по місту, а також додаткові ключові слова, які детальніше можуть описати послугу.
Всі запити про типи техніки ми помістили на основну сторінку міста.
Приклад ключових запитів на сторінку appliance repair barrie
Зовнішній вигляд посадкових сторінок
Оновили зовнішній вигляд сторінок, вони стали більш інформативними.
Основна мета — відповісти на всі можливі запитання клієнта та створити позитивне враження про вашу компанію.
Додайте на ваші сторінки такі блоки:
- Чим ви займаєтесь.
- Ваші переваги перед конкурентами.
- Бренди, з якими працюєте.
- Карта покриття послуги.
- Сертифікати / Ліцензії.
- Відгуки про послугу.
- FAQ блок.
Метадані для сторінок
Оновили метадані для сторінок, включили до них особливості бізнесу та заклик до дії.
Включайте в метадані будь-яку інформацію, яка виділить вас на фоні конкурентів.
Наприклад, у нашому випадку це виконання замовлення у той же день, 7 днів на тиждень.
Зробіть мікророзмітку Local Business для формування привабливого сніпету.
Обов’язково оптимізуйте заголовки під мобільні пристрої, оскільки більшість запитів йде з телефонів.
Якщо ваша послуга термінова, то додавайте номер телефону прямо в Title.
Усунули дрібні технічні проблеми
Сайт був створений на платформі WordPress.
Були типові помилки:
- Порожні Meta Tags.
- Відсутність тегів H1 або їх надлишок.
- Наявність низькоякісних (порожніх) сторінок.
- Биті посилання на інші сторінки.
- Зайві редиректи.
Рекомендуємо плагін Yoast — він допоможе швидко розв’язати частину дрібних проблем.
Особливості локальної видачі
Важливо враховувати, що особливістю просування сайтів із геоприв’язкою є наявність блоку local pack, який займає більшу частку видимої частини видачі.
Локальна видача зазвичай виглядає так:
- 3 – 4 результати платної реклами.
- Блок Local Pack.
- Органічна видача.
Ваша задача — потрапити в поле видимості користувача. Навіть якщо сайт потрапить на 1 – 3 місце в органічній видачі, користувачі можуть до вас не дійти.
Тому використовуйте всі методи (описані нижче) для досягнення цієї мети.
Блок контекстної реклами
У Канаді використовувати контекстну рекламу — задоволення не з дешевих. Середня ціна за клік за цільовими запитами може бути близько $10.
Блок Local Pack
Для того щоб ваш бізнес отримав можливість відображатись у цьому блоці, зареєструйте компанію на сайті https://www.google.ca/business/.
Дотримуйтесь цих рекомендацій під час реєстрації:
- Оптимізуйте лістинг під основний запит.
- Правильно виберіть сферу діяльності.
- Повністю заповніть інформацію (номер телефону, робочі години тощо).
- Отримуйте відгуки (вони дуже важливі).
Якщо у вас є представництва в різних містах, можна реєструвати кілька лістингів.
Блок органічної видачі
Ось так виглядає видача за запитом «Appliance Repair Barrie».
На скриншоті можна побачити, що в топі 6 сайтів послуг та 4 сайти каталогів.
Конкурувати з сайтами-каталогами дуже складно, тому краще використовуйте їх у просуванні свого бізнесу.
Адаптуйтесь
Обов’язково додайте свій бізнес у Канаді на сайти каталогів компаній.
Мотивуйте користувачів залишати відгуки на цих ресурсах, це допоможе вам покращувати рейтинг на даних сайту та отримувати додаткових лідів з таких сайтів.
Нижче представлені 4 найпопулярніші сайти, куди ми рекомендуємо додати свою компанію.
Yelp.ca
На Yelp можна додати заклад у будь-якій локальній ніші.
homestars.com
Локальний каталог компаній здебільшого по home professionals.
Скриншот інтерфейсу homestars.com
yellowpages.ca
Аналог Yelp.ca
Скриншот видачі yellow pages link
kijiji.ca
Що погано працює для просування локального бізнесу в Канаді
Контент-маркетинг погано спрацював для локального бізнесу.
Причина проста:
Якщо бізнес працює тільки в деяких містах, а запити, які використані у статті, загальні, то відвідувачі приходитимуть з різних куточків країни, при цьому не маючи можливості замовити послугу.
Приклад статті:
https://fixappliances.ca/4-reasons-stop-using-self-cleaning-oven-feature/
Трафіку багато — лідів немає.
Оновлення кейсу — жовтень 2019
Кейс оновлено через 8 місяців після публікації.
Головна проблема локальних сайтів послуг у тому, що у них є невелика кількість сторінок, за якими їх можуть знаходити користувачі.
У результаті, коли всі основні сторінки (або їх більша частина) потрапляють у ТОП-10 пошукових систем, власники таких бізнесів припиняють розвивати свій сайт в органіці та переключаються на інші канали.
Проте команди Livepage та Fixappliances не зупинилися на досягнутому результаті й продовжили роботу над сайтом. Що з цього вийшло? Дивіться нижче.
Апдейт кейсу — жовтень 2019
Зростання кількості користувачів
Досягти таких результатів вдалося завдяки наступним діям:
- Виведення в топ-3 сторінок послуг та міст.
- Нарощування згадувань про бізнес на сайтах із канадським трафіком.
Виведення сторінок у топ-3
Відомо, що чим вище ваша сторінка знаходиться в топ-10 Google, тим вище CTR (клікабельність).
Виходячи з цього, основним завданням Livepage за останні 8 місяців було “дотягнути” важливі комерційні запити (наприклад, appliance repair + місто, бренд + місто) у межі топ-3 Google.
Зростання позицій сайту
Це дозволило збільшити не лише трафік, а й конверсії практично вдвічі. Наприклад, для однієї зі сторінок типу «applince repair + місто»:
Трафік
Зростання кількості користувачів
Ліди
Збільшення кількості лідів
Друге оновлення кейсу — березень 2020
Кейс оновлено через 5 місяців після попереднього апдейту.
В умовах тривалої співпраці з будь-яким бізнесом важливо постійно працювати над підвищенням якості як ресурсу загалом, так і його окремих сторінок.
Тому після попереднього апдейту цього кейсу команда Livepage продовжила шукати додаткові точки зростання проєкту, а також працювати над покращенням позицій наявних сторінок.
Результат цієї роботи можна побачити нижче.
Зростання трафіку для сервісного локального бізнесу в Канаді
Сумарний приріст трафіку з минулого оновлення кейсу становив +60 %.
Зростання трафіку за ці 5 місяців у порівнянні з попереднім (таким самим) періодом.
Зростання кількості нових користувачів
За рахунок цього вдалося отримати такий результат:
- виведення максимально великої кількості конверсійних сторінок у ТОП-3;
- робота з показниками CTR для сторінок;
- збільшення кількості беклінків із сайтів, у яких Канада є однією з основних країн отримання трафіку.
Підвищення якості контенту на сторінках
Сторінка має бути створена для користувача, а не для пошукових систем.
Саме тому, працюючи над сайтом, ми завжди шукаємо способи зробити контент максимально корисним та інформативним для користувачів.
Одним із рішень було створення блоку FAQ з поширеними запитаннями.
Блок FAQ з поширеними запитаннями
Таким чином, вдалося краще розкрити проблеми потенційних клієнтів, з якими вони приходять на сайт, а також дати можливе рішення від експертів компанії.
Робота з показником CTR сторінок
Велику роль відіграє представлення сторінки у результатах пошукової видачі. Навіть перебуваючи на 5-й позиції у видачі, можна отримати більше кліків, ніж конкуренти на першій, якщо попрацювати над поданням.
Раніше нами вже були впроваджені зірки рейтингу.
Зірки рейтингу в результатах видачі Google
Зараз же, використовуючи раніше створений блок із запитаннями, що часто ставляться, була впроваджена спеціальна мікророзмітка FAQ.
У результаті сторінки, для яких вже було реалізовано блок FAQ, почали виглядати у видачі Google наступним чином:
Видача Google з реалізованим блоком FAQ
Виведення сторінок у ТОП-3 пошукової видачі
Особливу увагу варто приділяти основним запитам, які знаходяться на 4 – 10 місцях (близько до ТОП-3).
Адже набагато пріоритетніше вивести вже близький до ТОПу запит на одне з перших місць, ніж намагатися підняти інші з 20-х, 30-х позицій.
Динаміка позицій для запитів “appliance repair + city” для одного з міст
Результатом такої стратегії стало збільшення відвідуваності цих сторінок, а найголовніше — зростання кількості лідів.
Приклад для однієї зі сторінок міст, де трафік зріс на 74 %, а кількість конверсій — більш ніж у 3 рази!
Зростання кількості користувачів
Зростання кількості лідів
Результати співпраці Livepage та FixAppliances.ca — апдейт кейсу березень 2021
Зростання трафіку на сайті FixAppliances.ca
Загальний трафік: +108 % у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (березень 2021 р.).
Зростання кількості заявок: +104 %.
40 місяців успішної роботи
Ми почали працювати з FixAppliances.ca у листопаді 2017 року та на момент оновлення кейсу (березень 2021 року) ефективно співпрацюємо вже 40 місяців.
Результати на березень 2021
Пройшов ще один рік співпраці з fixappliances.ca, і ми, правду кажучи, думали, що відвідуваність сайту у 2020 вже досягла свого піку — більшість цільових пошукових запитів тривалий час перебували в ТОП-3 видачі. Саме тому ми спрямували зусилля на покращення контенту, роботу з перелінкуванням, усунення технічних проблем на сайті та дотримання нових трендів у SEO.
Що з того вийшло?
Зростання трафіку після Google Core Update
У порівнянні з минулим роком трафік зріс. Коли 4 грудня 2020 р. вийшов Google Core Update, ми побачили значне зростання трафіку +119 % у порівнянні з груднем 2019 року.
Зростання трафіку за останні 6 місяців
Зростання трафіку за останні 6 місяців
Зростання кількості юзерів та сесій для бізнесу в Канаді
Пізня осінь і зима — несезон у ніші ремонту побутової техніки, тому ми шукали нові способи збільшення конверсій.
І в нас вийшло.
Зростання заявок на сайті
У порівнянні з минулим сезоном кількість надісланих заявок на сайті збільшилася на 104 %.
Як ми цього досягли:
- Швидко реагували на нові тренди.
- Збирали якісні беклінки.
- Усунули дрібні технічні проблеми в частині SEO і досліджували Core Web Vitals.
- Поліпшили внутрішнє перелінкування.
- Провели глибоке дослідження пошукових запитів та покращили контент.
- Створили корисний інформаційний контент.
Як випередити конкурентів у ніші побутової техніки
Щоб не відставати від конкурентів на ринку, слід враховувати тренди. А якщо ви прагнете охопити більшу частку ринку, слід реагувати ще швидше, щоб залишити конкурентів далеко позаду.
Співпраця з FixAppliances — це чудовий приклад того, як довга й наполеглива робота і слідування трендам дають ТОПові позиції в пошукових системах, зростання трафіку та продажу.
Коли оголошувалося про майбутні значні зміни алгоритму, такі як Mobile-First Indexing, EAT Factors та Core Web Vitals, ми одразу реагували на зміни, шукали, аналізували та давали рекомендації щодо впровадження найкращих практик на сайт.
Більше беклінків
Якщо ви розпочали роботу над отриманням беклінків для свого сайту, не варто зупинятися.
Так влаштований світ SEO: люди довіряють рекомендаціям один одного, особливо якщо йдеться про товари та послуги. Так веб-сайти рекомендують відвідати інші веб-сайти за допомогою перелінкування, таким чином показуючи, що цей сайт, сторінка, зображення, відео тощо — корисний контент.
Тому наша мета в лінкбілдингу для FixAppliances — отримати якнайбільше якісних беклінків, щоб завжди бути попереду конкурентів і завоювати ринок.
Технічне SEO та Core Web Vitals
Фахівці Google кажуть: «Щоб потрапити до ТОП-1, вам потрібно постійно покращувати свій сайт, щоб він відповідав очікуванням цільової аудиторії». Наша команда завжди прагне цього у роботі з клієнтами.
Технічне SEO — це невід’ємна частина успіху вашого бізнесу в інтернеті.
Ми щомісячно сканували сайт FixAppliances, виявляли та виправляли такі технічні проблеми, як:
- биті посилання,
- 301 та 302 редиректи,
- дублікати заголовків H1,
- сторінки з малою кількістю контенту.
Коли Google анонсував, що Core Web Vitals стануть новим фактором ранжування, ми вирішили підвищити загальну швидкість завантаження сайту. Для цього використали офіційний інструмент Google Pagespeed Insights, а також GTmetrix.
Оцінка швидкості сайту
Внутрішнє перелінкування
Основна ідея внутрішнього перелінкування — показати Google, які сторінки найбільш важливі на сайті.
Але навіть коли ми сфокусовані на покращенні ранжування сайту, не варто забувати про потенційних користувачів вашого сайту. Саме тому організація внутрішнього перелінкування стала цікавим завданням для нашої команди.
Ми вирішили послідовно впроваджувати перелінкування зі статей у блозі на сервісні та брендові сторінки. Таким чином, ми послідовно ведемо користувачів конверсійною воронкою та повідомляємо Google, які сторінки є найбільш важливими для нас.
Глибоке дослідження пошукових запитів
Ми ніколи не зупиняємось на одного разу проведеному дослідженні пошукових запитів, згодом повертаємось до опрацьованих сторінок і шукаємо додаткову семантику, щоб збільшити трафік на посадкові сторінки. Протягом цього року ми опрацьовували основні комерційні сторінки, а клієнт оперативно впроваджував доопрацювання.
Корисний інформаційний контент
Коли всі основні роботи виконані, ми поступово залучаємо і менш ефективні методи збільшення трафіку та конверсій. Як згадувалося, контент-маркетинг — це основний інструмент просування локального бізнесу. Але коли бізнес стабільно зростає і у вас з’являється бюджет для роботи над впізнаваністю бренду, лояльністю клієнтів та авторитетністю сайту, настає час контент-маркетингу.
Створюючи корисний інформаційний контент, ми приносимо додаткову вигоду цільовій аудиторії. Чим більше людей дізнається про ваш бренд, експертизу, фахівців, тим лояльнішою буде аудиторія до бізнесу в тих регіонах, куди в майбутньому можна розширити свою діяльність. Скажімо по секрету, наш клієнт відкрив філію у США та планує відкрити ще одну в Оттаві. Ми щиро віримо, що його плани будуть успішними.
Що чекає на нас у 2021 році?
Важливо продовжувати робити те, що вже дало хороший результат, і одночасно шукати додаткові точки для зростання.
Найближчим часом ми плануємо працювати над зростанням трафіку та коефіцієнта конверсії. Сайт має потенціал, і ми обов’язково будемо його розвивати.
Ми плануємо:
- потрапити до ТОП-1 за більшістю пошукових запитів;
- працювати над UI/UX, щоб підвищити конверсію;
- покращувати якість контенту, щоб конвертувати більше відвідувачів у клієнтів;
- шукати нові точки зростання на основі аналізу конкурентів, результатів пошуку та нових пошукових запитів;
- збільшити кількість якісних беклінків, згадувань про бізнес у мережі.
Зв’яжіться з нами, якщо ви хочете залучати більше клієнтів для свого локального бізнесу в Канаді або США. Команда Livepage допоможе вам зробити впевнені кроки на шляху до успіху!
Далі краще — оновлення кейсу на вересень 2021 року
Зростання трафіку січень 2021 – серпень 2021 на сайті FixAppliances.ca
Загальний трафік: +217 % користувачів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (вересень 2021 р.).
Зростання кількості заявок: +40,3 %.
2 місяці до четвертої річниці співпраці
Ми почали працювати з проєктом у листопаді 2017 року. На момент оновлення кейсу ми співпрацюємо з Fixappliances 46 місяців (вересень 2021 р.)
Результати на вересень 2021
Ми пройшли довгий шлях, і так багато всього зроблено. Після стількох років старанної роботи в комфортній кооперації з командою Fixappliances ми були безмірно раді бачити значне зростання трафіку в травні-серпні 2021 року. Ми подолали два значні оновлення алгоритму Google у червні та липні — Core Web Vitals та Фільтр спамних посилань. І перемогли.
Подивіться результати.
Зростання трафіку січень 2021 – серпень 2021
Це найкраща частина SEO, яку так любить наша команда — пожинати плоди своєї кропіткої роботи.
Зростання трафіку січень 2019 – серпень 2021
За весь період ми виконали безліч робіт, так що на цьому етапі складно придумати щось нове. Як ми досягли таких результатів? Так ми просто:
- працювали над створенням нового експертного контенту для нашої цільової аудиторії;
- доповнювали вже опубліковані статті новим корисним контентом;
- продовжували отримувати посилання з авторитетних сайтів;
- моніторили технічний стан і посилальний профіль (і навіть довелося використовувати Disavow Tools);
- запропонували впровадити мікророзмітку How-to.
Новий експертний контент: ще є про що писати?
З місяця на місяць ми шукали по 4 – 8 тем для статей, які потенційно будуть цікавими для нашої цільової аудиторії. Цього разу ми сконцентрувалися на ТОП-3 пріоритетних брендах нашого клієнта та знайшли теми для статей, якими можна посилити сторінки брендів за допомогою внутрішнього перелінкування та загальної релевантності сайту.
Як ми покращували опубліковані статті за 6 легких кроків
Деякі статті одразу потрапляють до ТОП-3, деякі ні. Наша мета — з’ясувати, що ще необхідно зробити, щоб отримати ТОП швидко й недорого, тому ми:
- Вивчали Google Analytics та Search Console.
- Відбирали статті з 15 – 20 позиціями.
- Шукали новий контент на тему.
- Додавали або оновлювали мікророзмітку статті.
- Впроваджували внутрішнє перелінкування, щоб посилити цільові сторінки, які генерують трафік.
- Якщо вважали за потрібне, нарощували посилальну масу.
Не забувайте оновлювати дати статей, адже актуальність контенту є вкрай важливою для SEO-просування. І тому варто використовувати мікророзмітку, щоб дати Google знати, що стаття була актуалізована.
Отримання посилань у Канаді
Наша стратегія лінкбілдингу передбачає, що ми завжди прагнемо отримати посилання з тих донорів, які належать до тієї ж геолокації. Ми вважаємо це особливо важливим при зовнішньому просуванні локального бізнесу. Також варто думати про те, чи приваблює донор користувачів, які добре вписуються у портрет ідеального клієнта конкретного сайту. Якщо це так, є шанс залучати якісний реферальний трафік, а це може, своєю чергою, стати позитивним сигналом для алгоритму.
У результаті наш підхід призвів до того, що після 4 років робіт ми стали відчувати труднощі, оскільки все менше й менше канадських вебмайстрів погоджувались співпрацювати. Наш наступний крок — безпосередній аутрич вебмайстрів релевантних сайтів ТОПу. Це досить довгий тернистий і дорогий шлях, але ми готові до цього випробування.
Неприродний приріст посилальної маси: використовувати Disavow Tool чи не використовувати
Зараз в Інтернеті спостерігається дивна тенденція: нещодавно на багато сайтів почала приростати велика кількість зворотного посилального з субдоменів, створених на сервісі blogspot і подібних до нього. Fixappliances.com не став винятком, тому ми проаналізували його посилання, використовуючи Ahrefs та Semrush, і відсортували домени, які виглядали підозріло.
Говорячи «підозріло», ми маємо на увазі, що веб-сайт відповідає двом і більше характеристикам:
- контент веб-сайту має низьку унікальність, тому що його, швидше за все, скопіювали з інших джерел;
- сайт зареєстрований нещодавно;
- сайт не має або має дуже мало якісних зворотних посилань;
- дизайн сайту ідентичний іншим, це може означати, що вони входять до приватної мережі сайтів;
- сайт має велику кількість вихідних посилань на низькоякісні сайти.
Ми знайшли 450+ доменів, які почали з’являтися з квітня 2021 року, і визнали таку кількість потенційно небезпечною для хорошого ранжування сайту. Тому ми занесли всі токсичні посилальні домени в Disavow Tool в липні 2021 року, і, судячи з динаміки трафіку, це було швидше правильне рішення, ніж неправильне.
Мікророзмітка How-to (на впровадженні)
Блог Fixappliances містить безліч інструкцій, що робити у випадку, якщо відбулася якась поломка побутової техніки, тому ми запропонували впровадити мікророзмітку How-to, щоб збільшити CTR на сторінці видачі Google. З її допомогою сніпет стає візуально більшим і привертає більше уваги, а значить, і трафіку, збільшує видимість та лояльність бренду, кількість заявок із сайту.
Які подальші дії?
Не варто припиняти досягати результатів. Потрібно продовжувати робити все, що вже працює, і одночасно шукати додаткові точки зростання. До наших планів на найближчий час входить залучення ще більшої кількості відвідувачів сайту та збільшення показника конверсій. У сайту ще є потенціал зростання, і ми обов’язково маємо його розвивати.
Для цього ми збираємось:
- прагнути потрапити до ТОП-1 за більшістю пошукових запитів;
- шукати способи підвищення конверсії сайту за допомогою покращень UI/UX;
- продовжувати працювати над якістю змісту цільових сторінок, щоб конвертувати відвідувачів у клієнтів;
- шукати нові можливості зростання на основі аналізу конкурентів, результатів пошуку, нових пошукових запитів у галузі;
- збільшувати кількість якісних зворотних посилань, щоб сайт постійно згадувався у мережі.
Якщо ви хочете залучити потенційних клієнтів для свого локального бізнесу в Канаді або США, ви можете зв’язатися з нами. Наша команда готова допомогти!