Просування магазину шпалер і салону штор
На початку роботи з oboi.com.ua (Маестро) це був сайт-каталог товарів. Компанія категорично не хотіла переробляти сайт в інтернет-магазин.
Мета клієнта: залучення відвідувачів в офлайн-магазини Києва, Харкова і Дніпра для підвищення офлайн-продажів.
У Маестро були переконані, що «в онлайні шпалери не купують» і «в офлайні клієнт може купити більше».
Частково клієнт мав рацію. За рахунок якісної роботи консультантів в офлайн-магазині і того, що клієнт може своїми очима побачити фактуру шпалер, оцінити якість тканини, він може купити більше, ніж в інтернет-магазині.
Однак ми бачили перспективу в розвитку бізнесу клієнта в онлайні та розуміли, що він втрачає прибуток, який може отримати, використовуючи інтернет-канали. Наша мета була більш амбітною, ніж мета клієнта, так як ми прагнули виявити всі можливості для розвитку бізнесу.
Особливість бізнесу
При аналізі конкурентів виявилося, що це або компанії, які займаються одним типом товарів або послуг, або це гіпермаркет з великим асортиментом будівельних матеріалів. У нашому випадку Маестро об’єднує 3 напрямки:
- шпалери для стін
- тканини для штор
- послуги пошиття штор
Ми помітили, що конкуренти успішно продають шпалери в інтернеті. Отже, у нашого клієнта була відмінна можливість заповнити недоотриманий прибуток, розвинувши повноцінний інтернет-магазин.
Нам треба було 3 роки, щоб пройти весь шлях
На кожному етапі роботи з сайтом ми намагалися зламати стереотип клієнта, що «в інтернеті продажів немає».
З кожним технічним завданням ми наближалися до своєї амбітної мети — виведення клієнта в онлайн і створення повноцінного інтернет-магазину.
Для початку було проведено аналіз усіх конкурентів і зроблена розширена структура сайту. Ми наполягли на створенні великої кількості нових посадкових сторінок з дружнім інтерфейсом, на яких зручно здійснювати замовлення.
Ми повністю опрацювали структуру контенту на сайті і показали приклади верстки дизайнерам, тим самим полегшили роботу програмістам і скоротили час розробки. Саме така подача технічних рекомендацій дозволила поліпшити сайт і мінімізувати зусилля дизайнерів.
Створення карток товарів
Найбільшою проблемою для нас було довести необхідність публікації на сайті заводських артикулів і назв моделей. Картка товару була «голою» — без цін, заводських назв і найменування бренду товару. Були тільки фото і внутрішній артикул у назві товару.
Стереотип клієнта: відвідувачі сайту дивляться внутрішній код шпалер на нашому сайті і з цим кодом повинні прийти в магазин. Якщо ми виставимо на сайт оригінальні назви, то відвідувачі сайту підуть шукати товар дешевше в інших магазинах.
Така картка товару ніколи не продасть.
Відсутність коректних назв не давала нам можливості отримувати низькочастотний товарний трафік. З великими труднощами ми наполягли на включенні заводських назв у Title товарів, додаванні докладної інформації та перелінкуванні. Кнопку «купити» клієнт категорично не хотів встановлювати.
Але навіть мінімальні впровадження з додавання розширеного опису товару дали божевільний рост трафіку. Фактично 50% трафіку на даний момент — це товарний трафік.
Просування салону штор
Наступним кроком були роботи щодо оптимізації посадкових сторінок послуг із пошиття штор. Результат наших досягнень:
Завдяки номеру телефона в шапці сайту клієнт став отримувати перші дзвінки й замовлення від клієнтів.
Згодом кількість телефонних замовлень стрімко зросла, і клієнт погодився на впровадження конверсійних кнопок, цін і докладної інформації про замовлення. Все це дало можливість налаштувати аналітику електронної комерції на сайті.
Результати
Після перетворення сайту в інтернет-магазин шпалер і штор пошуковий трафік на сайті збільшився майже в 3 рази.
На даний момент сайт Маестро — це повноцінний інтернет-магазин з доходом в 150+ тис. грн/місяць, при цьому пошуковий трафік приносить найбільший прибуток.
Кількість російськомовних ключових запитів в ТОП-10 Google збільшилась з позначки в 6% до 58%.
За запитом «шпалери купити» сайт на 4-му місці. Вище Маестро тільки будівельні гіпермаркети з широким асортиментом: Епіцентр, Леруа Мерлін, Нова Лінія + Карти Google.
Після публікації інформації про доставку, актуальних цін і установки конверсійних кнопок сайт став приносити істотний прибуток.
Замість післямови
У Livepage ми занурюємось у бізнес клієнта і прагнемо привести його до успіху. Іноді наші погляди можуть не збігатися з баченням клієнта, але ми завжди знаходимо спільну мову і показуємо цінність наших рекомендацій через збільшення відвідуваності сайту і прибутку бізнесу в цілому. Давайте посилимо ваш маркетинг разом!