US flag
  • US flag +1 646 844-80-75
  • Український прапор +380 44 333-9-321
SEO
Сайт №1 з пошуку роботи в Україні

Зміна мовних версій Work.ua

Ринок: Україна, СНД

Наша SEO-команда допомагала здійснити перехід Work.ua на українську мову як основну. Це унікальний у світі кейс, який не має аналогів на рівні таких великих порталів.



Work.ua — сайт пошуку роботи № 1 в Україні. Тут провідні українські компанії розміщують свої вакансії і знаходять співробітників. Аудиторія проекту — більше 400 000 унікальних відвідувачів на день. На сайті розміщено 2.3 млн. резюме, 77 тис. вакансій від 180 тис. роботодавців.

Збільшення пошукового трафіку
+50%
Через 2 місяці після переходу аудиторія з Google почала суттєво зростати
За 2,4 роки більше 75% користувачів продовжили використання української версії сайту
Стали користуватися українською версією
75%

Як підсумок, за результатами за 2018-2019 рік Work.ua в тому числі збільшив і трафік, і число клієнтів, і прибуток. Так що я вкотре переконався, що дуже важливо не слухати скептиків, а робити правильні речі, в які віриш.

Артур Михно
CEO Work.ua
Фактори успіху
Детальне опрацювання задач
Грамотне опрацювання технічних задач, глибокий ресерч
Контроль переходу
У день переходу ми детально стежили за індексацією та іншими факторами, що визначають успіх переходу
Брендовий ефект
Важко заперечувати, що брендовий ефект також сприяв не тільки більш м'якому переходу, а й подальшому просуванню

Це унікальний випадок за весь час роботи нашої команди. Перед переїздом ми консультувалися з великою кількістю зовнішніх експертів. Висновок 100% фахівців був один — відвідуваність критично впаде.

Збільшення трафіку після переходу на українську версію
Збільшення трафіку після переходу на українську версію

Як переходили

Джерело: Ain.ua

Ще на початку 2018 Артур Михно звернув увагу, що алгоритми Google навчилися знаходити потрібну мовну версію, якій надає перевагу користувач, незалежно від того, якою мовою був введений пошуковий запит, якщо попередньо зв’язати всі такі сторінки через параметр <link rel=”alternate”>.

Іншими словами, Google тепер все одно, якою мовою ви ввели запит. Він склеює всі альтернативні мовні версії і потім у пошуку виводить ту, яка найбільше підходить вам. У тому числі з російським запитом може виводити українську версію і навпаки.

Переконавшись у цьому, я зрозумів, що ймовірність втрати трафіку в разі зміни мовної версії значно нижча, ніж була раніше, а значить, пора спробувати.

Далі ми дуже уважно провели аудит всіх сторінок сайту і замінили канонічну й альтернативну версію.

За часом реалізації перехід зайняв зовсім небагато. Максимум кілька днів на перемикання алгоритму і тестування. При цьому важливо сказати, що українська версія у Work.ua є з 2010 року. Просто вона була не основною.

Подробиці

З’явилася нова версія ./ru, яка переїхала з головної і була вперше проіндексована Google.  З колишньої ./ua налаштували редиректи на головну, і тепер вона українська замість російської.

Фактично для пошукових систем змінилася вся структура сайту.

Сайту, на якому:

  •  щодня перебуває понад 400 000 осіб;
  •  велика частина з них — російськомовні;
  •  велика частина запитів знаходиться в ТОП-1 за запитами.

Наша команда вела переговори з командою і допомагала з питанням переїзду. Детальний гайд і чек-лист переїзду можна переглянути за посиланням.

Як відбувався процес:

  • обговорювали всі подробиці, тому що ризики досить великі й подібних кейсів у світі практично немає;
  • оцінили ризики і холоднокровно пропрацювали всі стадії: від перевірки технічного завдання до тестування;
  • провели контроль переїзду, дивилися на індексацію нової російської версії сайту.
Артур МіхноАртур Міхно Founder в Work.ua

У момент переходу на українську версію як основну за замовчуванням ми разово переключили її для всіх зареєстрованих користувачів.

При цьому перемикання мови розташували на дуже видному місці в меню, щоб кожен бажаючий міг легко змінити вибір мови за замовчуванням.

Протягом 2 років лише 24.9% з на той момент зареєстрованих користувачів, які відвідували сайт, надалі переключилися на російську мову. Решта 75% продовжили використання української версії сайту.

Нагадаю, що щомісяця сайт work.ua відвідує понад 4.5 млн. унікальних користувачів.

Work.ua — сайт № 1 в Україні

В результаті за останні роки Work.ua істотно відірвався від найближчих конкурентів і в 2020 році є найпопулярнішим сайтом пошуку роботи в Україні.

Порівняння Work.ua та Rabota.ua за версією Similarweb
Порівняння Work.ua та Rabota.ua за версією Similarweb

Якщо у вас стоїть задача з перекладом сайту на українську без втрати пошукового трафіку, залиште заявку на нашому сайті.

Замовити SEO
Ваше ім'я та прізвище*
Адреса сайту
Ел. пошта*
Телефон*
Ваш коментар