Аудит контекстної реклами
Аудит контекстної реклами Google AdWords — це необхідна дія для збільшення прибутку від реклами і зниження вартості залучення клієнта.
Вам варто задуматися про аудит контекстної реклами, якщо:
- Витрати на рекламу більші, ніж прибуток від неї?
- Ефективність реклами стала гіршою, ніж рік тому?
- Ви сумніваєтеся, чи правильно налаштовані рекламні кабінети?
- Вам потрібен свіжий погляд і думка сертифікованих фахівців про вашу рекламну кампанію?
Багато власників бізнесу, які використовують контекстну рекламу, задають собі ці питання.
Іноді відповіді лежать на поверхні, а іноді необхідно зануритися у питання глибше.
Чек-лист: що включає базовий аналіз і аудит контекстної реклами
На першому етапі ми здійснюємо базовий експрес-аудит, який допомагає виявити критичні помилки в налаштуваннях рекламних кабінетів.
На цьому етапі ми перевіряємо:
Налаштування акаунта |
|
Структура акаунта |
|
Налаштування рекламних кампаній |
|
Ключові слова |
|
Частота трафіку |
|
Оголошення |
|
Втрати трафіку/конверсій |
|
В КМС |
|
Ставки/бюджети |
|
Детальний аудит контекстної реклами
Детальний аудит контекстної реклами необхідний, якщо у вашому рекламному кабінеті є проблеми, які не відразу помітні фахівцеві, і ми не знаємо, що впливає на негативний результат реклами.
Етапи детального аудиту:
- Постановка цілей, виявлення проблеми — які помилки є і що можна поліпшити.
- Аналітика даних з рекламних кабінетів і систем аналітики.
- Перевірка рекламних кабінетів.
- Стратегія розвитку рекламної кампанії.
Важливо провести роботу і за межами рекламного кабінету.
Рішення з налаштування рекламних оголошень приймаються не тільки на основі аналізу ціни кліка і вартості конверсії.
Тільки після детального аналізу рекламного кабінету та бізнесу клієнта ми переходимо до пошуку рішень для досягнення результату й будуємо гіпотези.
Для проведення аудиту нам знадобиться доступ у:
- Google AdWords
- Google Analytics
Ми підбираємо команду з досвідом роботи, релевантним особливостям вашого бізнесу.
Аудит контекстної реклами виконується тільки сертифікованими фахівцями.
Що ви отримуєте після аудиту контекстної реклами
Ви отримаєте детальний аналіз стану рекламних кампаній та перелік дій, що допомагають підвищити прибуток і знизити витрати на PPC.
На що ми можемо звернути вашу увагу після аудиту:
- пріоритизація товарів;
- правильне управління ставками на основі поставлених цілей;
- виділення певних сегментів аудиторії вашого сайту;
- підключення додаткових інструментів;
- коригування посадкових сторінок під певні запити;
- зміна системи підрахунку ефективності контекстної реклами;
- технічні помилки в налаштуваннях рекламних кампаній;
- робота з різними пристроями.
Це далеко не весь перелік напрямків, з якими ми працюємо, пропонуючи шляхи вирішення проблем.

Замовте аудит контекстної реклами
заявку
зв'яжеться з вами
про свій бізнес
аудита