US flag
  • US flag +1 646 844-80-75
  • Український прапор +380 44 333-9-321

Аудит контекстної реклами

Аудит контекстної реклами Google AdWords — це необхідна дія для збільшення прибутку від реклами і зниження вартості залучення клієнта.

Вам варто задуматися про аудит контекстної реклами, якщо:

  • Витрати на рекламу більші, ніж прибуток від неї?
  • Ефективність реклами стала гіршою, ніж рік тому?
  • Ви сумніваєтеся, чи правильно налаштовані рекламні кабінети?
  • Вам потрібен свіжий погляд і думка сертифікованих фахівців про вашу рекламну кампанію?

Багато власників бізнесу, які використовують контекстну рекламу, задають собі ці питання.

Іноді відповіді лежать на поверхні, а іноді необхідно зануритися у питання глибше.

Чек-лист: що включає базовий аналіз і аудит контекстної реклами

На першому етапі ми здійснюємо базовий експрес-аудит, який допомагає виявити критичні помилки в налаштуваннях рекламних кабінетів.

На цьому етапі ми перевіряємо:

Налаштування акаунта
  • зв’язок з системами аналітики
  • передача конверсій
  • збір аудиторій
Структура акаунта
  • зручність аналізу й управління
  • зрозумілість
  • масштабованість
Налаштування рекламних кампаній
  • правильне використання типів рекламних кампаній
  • географія
  • мови
  • пристрої
  • та інше
Ключові слова
  • коректність групування
  • використання типів відповідності
  • типи запитів
  • відповідність пошуковим запитам
  • показник якості
Частота трафіку
  • аналіз пошукових запитів
  • мінус-слова
Оголошення
  • релевантність запиту
  • повнота тексту
  • коректність цільових URL
  • використання розширень
Втрати трафіку/конверсій
  • відсоток показів
  • втрати через рейтинг/бюджет
В КМС
  • площадки
  • коректність налаштування таргетингу
Ставки/бюджети
  • коректність виставлених ставок
  • розподіл бюджету між кампаніями

Детальний аудит контекстної реклами

Детальний аудит контекстної реклами необхідний, якщо у вашому рекламному кабінеті є проблеми, які не відразу помітні фахівцеві, і ми не знаємо, що впливає на негативний результат реклами.

Етапи детального аудиту:

  1. Постановка цілей, виявлення проблеми — які помилки є і що можна поліпшити.
  2. Аналітика даних з рекламних кабінетів і систем аналітики.
  3. Перевірка рекламних кабінетів.
  4. Стратегія розвитку рекламної кампанії.

Важливо провести роботу і за межами рекламного кабінету.

Рішення з налаштування рекламних оголошень приймаються не тільки на основі аналізу ціни кліка і вартості конверсії.

Тільки після детального аналізу рекламного кабінету та бізнесу клієнта ми переходимо до пошуку рішень для досягнення результату й будуємо гіпотези.

Для проведення аудиту нам знадобиться доступ у:

  • Google AdWords
  • Google Analytics

Ми підбираємо команду з досвідом роботи, релевантним особливостям вашого бізнесу.

Аудит контекстної реклами виконується тільки сертифікованими фахівцями.

Що ви отримуєте після аудиту контекстної реклами

Ви отримаєте детальний аналіз стану рекламних кампаній та перелік дій, що допомагають підвищити прибуток і знизити витрати на PPC.

На що ми можемо звернути вашу увагу після аудиту:

  • пріоритизація товарів;
  • правильне управління ставками на основі поставлених цілей;
  • виділення певних сегментів аудиторії вашого сайту;
  • підключення додаткових інструментів;
  • коригування посадкових сторінок під певні запити;
  • зміна системи підрахунку ефективності контекстної реклами;
  • технічні помилки в налаштуваннях рекламних кампаній;
  • робота з різними пристроями.

Це далеко не весь перелік напрямків, з якими ми працюємо, пропонуючи шляхи вирішення проблем.

В’ячеслав Лисак
Head of E-commerce Marie Claire Home Ukraine
« Команда Livepage постійно підтримує комунікацію зі мною, і за рахунок цього задачі вирішуються швидко та найкращим чином. Оперативна реакція на побажання і проактивність Livepage дають позитивний результат. Спасибі за допомогу!
Артур Міхно
CEO Work.ua
« Команда Livepage завжди успішно тестувала і впроваджувала всі новинки в акаунт, завдяки чому в нас була перевага серед інших гравців.

Замовте аудит контекстної реклами

іконка: чек-лист
1. Відправте
заявку
іконка: рукостискання
2. Наш менеджер
зв'яжеться з вами
іконка: чат
3. Розкажіть
про свій бізнес
іконка: таблиця
4. Складемо план
аудита
Замовити аудит контекстної реклами
Ваше ім'я та прізвище*
Адреса сайту
Ел. пошта*
Телефон*
Ваш коментар