Налаштування ремаркетингу

Налаштовуємо ремаркетинг і управляємо рекламними кампаніями в Google Adwords, Яндекс Директі та соціальних мережах.

Навіщо потрібен ремаркетинг?

В середньому 96% користувачів залишають сайт, не зробивши цільову дію.

Близько 70% відвідувачів, що додають товар у кошик, не завершують покупку.

Погодьтеся, сумні цифри, враховуючи, скільки сил і коштів витрачається, щоб привести трафік на сайт.

Що можна зробити в таких ситуаціях?

Повернути користувачів, використовуючи ремаркетинг.

Подивіться на реальному прикладі, які результати отримують з його допомогою:

Налаштування ремаркетингу
Налаштування ремаркетингу

Це звіт по рекламним кампаніям Google AdWords, де ремаркетинг приносить 12% всіх онлайн-заявок, при цьому вартість заявки на 25% дешевше, ніж середній показник.

А ось приклад роботи в Яндекс Директ — ретаргетинг додатково приніс 20% транзакцій з ціною транзакції в два рази нижче середнього показника.

Результати ретаргетингу
Результати ретаргетингу

Які задачі вашого бізнесу вирішує ремаркетинг:

  • нагадує користувачам про вашу пропозицію;
  • продає супутні товари після здійснення покупки;
  • залучає лояльну аудиторію на акційну пропозицію;
  • показує нові пропозиції вашим клієнтам.

Де ми налаштовуємо ремаркетинг:

  • Google AdWords
  • Yandex Direct
  • Facebook
  • Instagram

Ремаркетинг пережив безліч змін: змінювалися технології, стратегії, підходи.

Саме через це рекламодавці роблять багато помилок, що в кращому випадку призводить до того, що рекламна кампанія не працює.

Набагато гірше, якщо ви витратите свій бюджет, намагаючись повернути не тих користувачів, або зробите ремаркетинг настільки набридливим, що вб’єте лояльність до вашого бренду.

Як зробити ремаркетинг дійсно вигідним

Продумана стратегія і математика — ось дві речі, які допомагають повертати користувачів з максимальною вигодою.

Стратегія повинна враховувати, як відвідувачі взаємодіють з вашим сайтом, скільки часу вони приймають рішення, які сегменти аудиторії мають кращу купівельну спроможність, як користувачі поводяться перед цільовими діями.

Приклад стратегії для інтернет-магазину:

Приклад стратегії контекстної реклами для інтернет-магазину
Приклад стратегії контекстної реклами для інтернет-магазину

Важливо не забувати, що ремаркетинг — це повернення, тобто робота з тією аудиторією, яку ви вже залучили на сайт і заплатили за її залучення.

Це потрібно враховувати при розрахунку ефективності ремаркетингових кампаній і керуванні ними.

За допомогою ремаркетингу ми можемо повернути будь-якого користувача, який взаємодіє з вашим сайтом — не важливо, з якого джерела або каналу він прийшов:

  • SEO
  • PPC
  • Email
  • соціальні мережі
  • медійна реклама
  • будь-які інші види залучення трафіку.

Для роботи ми можемо використовувати вже наявні бази:

  • e-mail адреси
  • номери телефонів

Можливості ремаркетингу дозволяють нам працювати з вашими потенційними клієнтами на будь-якому етапі й допомагають їм приймати рішення на вашу користь.

В’ячеслав Лисак
Head of E-commerce Marie Claire Home Ukraine
« Команда Livepage постійно підтримує комунікацію зі мною, і за рахунок цього задачі вирішуються швидко та найкращим чином. Оперативна реакція на побажання і проактивність Livepage дають позитивний результат. Спасибі за допомогу!
Артур Міхно
CEO Work.ua
« Команда Livepage завжди успішно тестувала і впроваджувала всі новинки в акаунт, завдяки чому в нас була перевага серед інших гравців.

Замовте налаштування ремаркетингу для вашого бізнесу

іконка: чек-лист
1. Відправте
заявку
іконка: рукостискання
2. Наш менеджер
зв'яжеться з вами
іконка: чат
3. Розкажіть
про свій бізнес
іконка: таблиця
4. Отримайте пропозицію
по ремаркетингу
Замовити налаштування ремаркетингу
Назвіться*
Адреса сайту
Ел. пошта*
Телефон*
Ваш коментар