Налаштування ремаркетингу
Налаштовуємо ремаркетинг і управляємо рекламними кампаніями в Google Adwords та соціальних мережах.
Навіщо потрібен ремаркетинг?
В середньому 96% користувачів залишають сайт, не зробивши цільову дію.
Близько 70% відвідувачів, що додають товар у кошик, не завершують покупку.
Погодьтеся, сумні цифри, враховуючи, скільки сил і коштів витрачається, щоб привести трафік на сайт.
Що можна зробити в таких ситуаціях?
Повернути користувачів, використовуючи ремаркетинг.
Подивіться на реальному прикладі, які результати отримують з його допомогою:

Це звіт по рекламним кампаніям Google AdWords, де ремаркетинг приносить 12% всіх онлайн-заявок, при цьому вартість заявки на 25% дешевше, ніж середній показник.
Які задачі вашого бізнесу вирішує ремаркетинг:
- нагадує користувачам про вашу пропозицію;
- продає супутні товари після здійснення покупки;
- залучає лояльну аудиторію на акційну пропозицію;
- показує нові пропозиції вашим клієнтам.
Де ми налаштовуємо ремаркетинг:
- Google AdWords
Ремаркетинг пережив безліч змін: змінювалися технології, стратегії, підходи.
Саме через це рекламодавці роблять багато помилок, що в кращому випадку призводить до того, що рекламна кампанія не працює.
Набагато гірше, якщо ви витратите свій бюджет, намагаючись повернути не тих користувачів, або зробите ремаркетинг настільки набридливим, що вб’єте лояльність до вашого бренду.
Як зробити ремаркетинг дійсно вигідним
Продумана стратегія і математика — ось дві речі, які допомагають повертати користувачів з максимальною вигодою.
Стратегія повинна враховувати, як відвідувачі взаємодіють з вашим сайтом, скільки часу вони приймають рішення, які сегменти аудиторії мають кращу купівельну спроможність, як користувачі поводяться перед цільовими діями.
Приклад стратегії для інтернет-магазину:

Важливо не забувати, що ремаркетинг — це повернення, тобто робота з тією аудиторією, яку ви вже залучили на сайт і заплатили за її залучення.
Це потрібно враховувати при розрахунку ефективності ремаркетингових кампаній і керуванні ними.
За допомогою ремаркетингу ми можемо повернути будь-якого користувача, який взаємодіє з вашим сайтом — не важливо, з якого джерела або каналу він прийшов:
- SEO
- PPC
- соціальні мережі
- медійна реклама
- будь-які інші види залучення трафіку.
Для роботи ми можемо використовувати вже наявні бази:
- e-mail адреси
- номери телефонів
Можливості ремаркетингу дозволяють нам працювати з вашими потенційними клієнтами на будь-якому етапі й допомагають їм приймати рішення на вашу користь.

Замовте налаштування ремаркетингу для вашого бізнесу
заявку
зв'яжеться з вами
про свій бізнес
по ремаркетингу