Отримайте експертну консультацію від команди з 13-річним досвідом
Розробка індивідуальних стратегій PPC
Аудит і аналіз
Аналіз та оптимізація всіх спонсорських оголошень Amazon
Постановка цілей
Створення рекламних оголошень
Перевірка гіпотез
Розробка індивідуальних стратегій PPC
Аудит і аналіз
Аналіз та оптимізація всіх спонсорських оголошень Amazon
Постановка цілей
Створення рекламних оголошень
Перевірка гіпотез
Команда Livepage дотримується найкращих маркетингових практик, перевірених часом. Ми аналізуємо всі можливі KPI, щоб переконатися, що ми направляємо наших клієнтів у правильному напрямку.
Спонсоровані товари: ми розміщуємо ваші товари в спонсорованих розділах результатів пошуку.
Спонсоровані бренди: залучаємо трафік до вашого магазину за допомогою банерної реклами.
Спонсорований показ: ми розміщуємо рекламу в списках конкурентів.
Рекламне відео: відеореклама в результатах пошуку.
Купони та ваучери: рекламуйте клікабельні ваучери, щоб клієнти могли купувати ваші товари.
Важливою частиною оптимізації рекламної кампанії є тестування різних змінних для визначення максимальної клікабельності (CTR) і коефіцієнта конверсії (CVR). A/B-тестування допомагає вибрати найефективніший підхід і збільшити прибуток.
Ми постійно проводимо повний аудит облікового запису та перевірку стану лістингу, щоб визначити, як оптимізувати всі аспекти вашого магазину Amazon.
Ознайомтеся зі стратегіями, які ми обираємо для наших клієнтів і їх результатами
Яка вартість кліка на Amazon?
Показники клікабельності в Amazon залежать від вашої ніші та конкурентоспроможності ключових слів, які ви використовуєте.
Товари, які продаються частіше, просуваються самим Amazon і мають нижчу ціну за клік. Щоб розрахувати ставку на Amazon Advertising, почніть із коефіцієнта конверсії у 10% і подивіться на середню вартість замовлення для кожного типу товару та необхідну рентабельність витрат на рекламу. Отже, якщо ваша середня вартість замовлення на джинси становить 50 фунтів стерлінгів, а рентабельність витрат на рекламу має становити 6, тоді ваша ставка не повинна перевищувати 0,83 фунта стерлінгів — (50 фунтів х 10%) / 6 = 0,83 фунта стерлінгів.
Що таке Amazon PPC ACOS?
ACOS — один із показників, який використовується для розрахунку прибутковості ваших рекламних кампаній на Amazon. Він показує співвідношення витрат на рекламу до отриманого доходу та розраховується на основі витрат/доходу.
Скільки часу потрібно, щоб Amazon PPC почав працювати?
Від тижня до місяця. Після того як ви запускаєте свої кампанії, вони деякий час перебувають у фазі навчання. Тривалість цього процесу залежить від вашого бізнесу та від того, наскільки ефективно ви оптимізували свої кампанії Amazon.
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋