Отримайте експертну консультацію від команди з 13-річним досвідом
Візуалізуємо дані в розрізі необхідних параметрів, крім стандартних — джерело трафіку або сторінка. Допоможемо проаналізувати типи Call to Action, побудувати звіти в розрізі регіону або послуги.
Дуже велика різниця між сумою кліків у Google Search Console і користувачами з органіки в Google Analytics, у чому може бути проблема?
Якщо ви використовуєте Google My Business, то, скоріше всього, проблема в тому, що Google Search Console фіксує не всі кліки в My Business сніпетах за посиланням на сайт.
Ви можете відстежувати аналітику по Google My Business у його власній Статистиці з ефективності.
Або розмітити посилання на сайт у налаштуваннях GMB, використовуючи UTM-розмітку, але зважайте на те, як буде виглядати URL сайту на попередньому перегляді.
Як передавати дані про статус замовлення з CMS/CRM в аналітику?
Якщо у вашої CMS/CRM немає вбудованої інтеграції з аналітикою, то потрібно налаштувати інтеграцію, використовуючи платний конектор, або написати таку інтеграцію вручну.
При цьому у CMS/CRM має бути функціонал, який дозволяє пушити вебхуки за відповідними тригерами, або API, яке віддає дані про замовлення/заявки та їхні статуси, і також можливість додавати кастомні поля до картки замовлення/заявки.
Як можна відстежувати переходи за QR-кодом на сайт з офлайнового банера?
Ви можете додати до посилання, яке вшите в QR-код, utm-мітки, наприклад:
https://site.com/?utm_source=offline_banner&utm_medium=on_Khreschatyk
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋