Аудит і аналіз
Розробка стратегії
Створення рекламних оголошень
Налаштування відстеження конверсій
Аналіз та оптимізація кампаній
Перевірка гіпотез
Аудит і аналіз
Розробка стратегії
Створення рекламних оголошень
Налаштування відстеження конверсій
Аналіз та оптимізація кампаній
Перевірка гіпотез
Отримайте експертну консультацію від команди з 13-річним досвідом
Високий ROAS
Нова аудиторія
Точний рекламний таргетинг
Команда Livepage керується перевіреними часом передовими методами маркетингу та виводить вашу рекламу в Pinterest на новий рівень.
Pinterest дозволяє створювати безліч критеріїв для таргетингу. Ви також можете спілкуватися з різними аудиторіями: відвідувачами сайту, новими користувачами, «actalike audiences» та define manually by uploading profiles.
Відстежуючи, як користувачі взаємодіють із вашим контентом на платформі, ви можете отримати цінну інформацію, що працює, а що ні у вашій кампанії. Це може допомогти вам визначити для покращення та прийняти більш обґрунтоване рішення про те, як оптимізувати вашу стратегію.
Прозорість і постійна комунікація є важливими факторами для успішної взаємодії між агенцією та клієнтом. Звітність також відіграє важливу роль, оскільки дозволяє оцінити ефективність рекламної кампанії та приймати на її основі обґрунтовані рішення. Наші фахівці складають докладні звіти щомісяця і надають апдейти по рекламним кампаніям щотижня – письмово або під час зустрічі, як вам зручно.
Ознайомтеся зі стратегіями, які ми обираємо для наших клієнтів і їх результатами
Як швидко можна отримати перші результати?
Результати реклама в Pinterest може приносити через деякий час. Все залежить від того, наскільки добре налаштували свою рекламну кампанію. Наприклад, важливо мати добре оптимізовані піни, правильно сегментувати свою аудиторію і вибрати потрібні ключові слова для таргетингу.
Чи є сенс одночасно використовувати рекламу в Facebook та Pinterest?
Так. Реклама у Facebook та Pinterest орієнтована на різні типи покупців на різних етапах їхнього шляху до покупки. Найкраще використовувати обидва варіанти як частину ширшої рекламної стратегії.
Чи можна використовувати не студійні фото для реклами?
Звичайно! Це міф, що вам потрібні студійні знімки для успішної реклами. Чим природніше і менш рекламно виглядають ваші зображення, тим краще.
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋