Як підвищити довіру до сайту за допомогою контенту
Сьогодні майже в кожній ніші є десятки компаній, які пропонують одні й ті самі товари чи послуги. Саме тому все більше споживачів обирають вебресурси за рівнем довіри. Особливо це помітно в eCommerce, де якісно підготовлений, унікальний контент сайту здатен переконати відвідувача рухатися далі у воронці продажів. У цій статті ми розберемо, як підвищити довіру до сайту за допомогою контенту та чому це настільки важливо в сучасному цифровому світі.
Чому довіра така важлива для бізнесу
За даними опитування PwC Trust Survey за 2023 рік, 58% споживачів рекомендували своїм друзям і родині компанію, якій довіряють, а 64% співробітників також радили її як роботодавця саме через довіру. Це доводить, що довіра – ключовий елемент для залучення й утримання клієнтів.
Якщо ваш бізнес є надійним і прозорим, ви збільшуєте шанси на повторні покупки та вибудовуєте довгострокові відносини як з клієнтами, так і з командою. До того ж довіра допомагає скоротити маркетингові витрати: не потрібно витрачати купу грошей, щоб переконати людину купити саме у вас, – у неї вже є впевненість у вашому бренді. І цей перелік можна продовжувати, та головне: якщо ви хочете, щоб бізнес зростав, клієнти мають вам довіряти.
Що робить сайт надійним
Сайт – це цифрове обличчя бренду. Аби мати високий рейтинг довіри до сайту, варто забезпечити його авторитетність і презентабельну сучасну подачу. І мова не тільки про технічні нюанси чи дизайн, хоч це теж важливо. Надійний сайт має показувати:
- Експертизу та досвід. Контент належить створювати людям, які справді розуміються на темі: мають ґрунтовні теоретичні знання й реальний досвід. Наприклад, медична стаття, автором якої є сертифікований лікар, має зовсім іншу вагу, ніж анонімний текст.
- Перевірені джерела. Уся інформація повинна підтверджуватися перевіреними даними, дослідженнями чи відомими експертами. Користувачі одразу бачать різницю між сайтом, який просто переповідає щось, і тим, що пропонує змістовний, обґрунтований контент.
- Прозорість. Довіра зростає, коли зрозуміло, хто публікується на сторінках сайту. Ім’я автора, фото, коротка біографія й контакти показують відкритість і сигналізують, що приховувати нічого.
- Визнання у своїй сфері. Якщо про компанію згадують на авторитетних майданчиках на кшталт Clutch, Yelp чи в профільних каталогах, це підтверджує її експертність. Такі сторонні платформи є незалежними «валідаторами», адже надають реальні відгуки клієнтів і додатковий контекст, що підсилює довіру до бренду понад ваші власні заяви.
Як контент-маркетинг формує довіру: 3 ключові поради
Якщо ви хочете мати стабільну присутність у цифровому світі й продавати ваші товари онлайн, контент на сайті є одним із визначальних факторів для компанії. Дослідження засвідчують, що 63% маркетологів вдається підвищити довіру до сайту завдяки контент-стратегіям. Це допомагає їм не лише формувати лояльність у наявних клієнтів, а й залучати нових.
Ось як контент-маркетинг може підвищити довіру до вашого сайту:
1. Допомога замість продажу
Контент-маркетинг має на меті надавати цінну й релевантну інформацію своїм клієнтам. Коли ви ставите їхні потреби, інтереси й запитання на перше місце, ви транслюєте, що дбаєте про них. Такий підхід – ви є джерелом допомоги, а не лише продажу – формує в аудиторії відчуття довіри.
2. Доказ експертизи
Регулярна публікація якісного й корисного контенту з певної тематики підтверджує експертність і демонструє, що ви маєте досвід й авторитет у вашій сфері. Завдяки цьому ваші поради та рекомендації сприймаються серйозніше. Безумовно, експертний контент потребує часу для старту, але це довгострокова гра, яка зрештою приносить чудові результати.
3. Люди за брендом
Відомо, що люди довіряють людям, а не безликим корпораціям. Розповіді та особисті історії членів команди надають вашому бренду людяності. Коли ви показуєте команду, її досвід і відданість справі, це створює відчуття прозорості й автентичності та підвищує довіру.
Рекомендації щодо створення контенту для підвищення довіри до сайту
Розберімося, як саме контент може вибудувати довіру та допомогти вашому бізнесу органічно зростати й витримувати високу конкуренцію. Це важливо як для потрапляння на перші сторінки пошукової видачі Google (SERP), так і для створення довготривалих відносин із вашою аудиторією.
Отже, що потрібно для формування довіри до сайту за допомогою контенту:
1. Мінімізуйте професійний жаргон
Так, іноді специфічна термінологія потрібна, щоб підтвердити експертність у вузькій ніші. Але для широкої аудиторії варто говорити зрозумілою мовою. Надлишок складних слів доречний лише тоді, коли ваш клієнт цього реально очікує (наприклад, підприємства, що купують специфічні матеріали).
2. Дотримуйтесь єдиного тону
Довіру до контенту можна підвищити, якщо бренд дотримується одного тону у всіх комунікаціях: на сайті, в соцмережах і зовнішньому маркетингу. Це допомагає клієнтам краще впізнавати й запам’ятовувати вас. Так формується зв’язок, коли компанія сприймається як особистість із власним характером і рисами.
3. Відсутність агресивних продажів
Надмірний тиск відштовхує. Звісно, заклики до дії та тригери для покупки – це нормально, але головний акцент має бути на корисному й мотиваційному контенті. Люди не довіряють брендам, які на кожному кроці кричать: «Купуй зараз!».
4. Оновіть ключову інформацію
Застарілий сайт – це справжня катастрофа. Ще гірше, коли там вказані неактуальні контакти або робочий час. Якщо хочете, щоб сайт викликав довіру, усі ваші онлайн-ресурси мають бути актуальними: контакти, години роботи, товари, пости в блозі й будь-які дані, які може шукати користувач.
5. Відгуки клієнтів
Один із ключових способів підвищити довіру до сайту через контент – додати відгуки клієнтів. Це можуть бути текстові відгуки з перевірених платформ на кшталт Trustpilot чи інших сервісів із верифікацією. Найефективніше працюють відеовідгуки, оскільки вони створюють відчуття реальності й складніше підробляються.
6. Сертифікати та нагороди
У кожній сфері є свої сертифікати та нагороди. Варто показати їх на сайті, щоб підкреслити, що ваш бізнес визнаний авторитетними організаціями. Для користувачів вони є хорошим сигналом – компанії можна довіряти.
7. Виправте посилання, що не працюють
Помилки 404, 502 чи 504 миттєво відштовхують відвідувачів. Це підвищує показник відмов і знижує позиції в пошуку. Ба більше, якщо користувачі не можуть нормально зайти на сайт через такі проблеми, вони просто підуть до конкурентів. Тож регулярна перевірка та виправлення цих помилок вкрай необхідні.
8. Покажіть ваших експертів
Хочете підвищити довіру клієнтів через контент? Показуйте вашу команду й публікуйте її матеріали. Особливого значення ця тактика набуває для компаній, які надають консультаційні послуги – у такий спосіб ви підкреслюєте експертність ваших фахівців.
9. Додайте знаки довіри
Багато сторонніх організацій видають спеціальні відзнаки довіри, які підтверджують легітимність сайту. Це можуть бути знаки протоколів безпеки, доступних методів оплати тощо. Наприклад, користувачі часто орієнтуються саме на ці знаки, коли визначаються, чи безпечно здійснювати оплату карткою онлайн.
10. Відомі клієнти
Чудовим рішенням буде показати ваших клієнтів чи партнерів, які є відомими брендами. Люди впізнають знайомі назви й одразу думають: «Коли цій компанії довіряють великі гравці, то і ми можемо».
11. Якісний візуал
Баланс між текстами та візуальним контентом має бути ідеальним. Можна написати геніальний текст, але якщо поруч розміщено розмите фото чи відсутні картинки, всі зусилля будуть марними. Подбайте, щоб усі медіа на сайті були чіткими, релевантними та зручними для користувачів.
Висновок
Тепер ви знаєте, як завоювати довіру до сайту за допомогою контенту й органічно розвивати свій бізнес. Ви переконалися, як контент робить сайт надійним. Без сумніву, це довгострокова гра, яка потребує багато зусиль з боку вашої команди. Але якщо ставити потреби клієнтів на перше місце, показувати експертизу й впроваджувати найкращі практики, ви зможете вибудувати та підтримувати довіру. А це означає більшу лояльність постійних клієнтів і зростання кількості нових.
Оберіть Livepage своїм надійним партнером
Livepage – це маркетингова агенція з 10-річним досвідом і сотнями успішних кейсів. Ми допоможемо вашій компанії створити якісний експертний контент і прокачати SEO сайту, щоб підвищити його видимість для мільйонів користувачів. У нашій команді є спеціалісти з різних сфер, тож ви отримаєте індивідуальний підхід на основі кращих практик у вашій ніші. Запишіться на консультацію вже сьогодні!