Як пережити Google update
Найстрашніший сон кожного SEO-спеціаліста чи маркетолога – це 2 слова: «Google update»😱 Але, що ж страшного в цих словах і чому ми постійно бачимо паніку навколо них? Тут все просто: всі, хто припускався помилок, будуть покарані новими алгоритмами Google. Ну і, звичайно, найбільше хвилювань викликає втрата трафіку і своїх позицій. Як, наприклад, на скріні:
Ми зайшли на цей сайт і почали шукати проблему, яка могла спричинити такий різкий спад. І перше, на що ми натрапили – це неякісні статті, які не пройшли тест на AI-контент.
Далі передивилися втрачені ключі через Ahrefs:
Переглянувши статті, що втратили позиції, побачили той самий результат: не пройдено тест на AI-контент. Без сумніву, це є однією з ключових причин такої нищівної втрати трафіка.
Наразі така тенденція закономірна, адже Google вже давно попереджав, що буде боротись зі спамним контентом:
Детальніше можете ознайомитись тут.
На противагу, наведемо приклад сайту клієнта нашої компанії, який виріс під час апдейту:
Що ми бачимо: сайт спокійно зростає і схоже взагалі не переймається апдейтом.
Ми отримали результати за 1,5 місяця:
- Зальний трафік: +775;
- Keywords: +167;
- DR: +2.
І це лише один з прикладів нашої роботи. Ми впевнені – апдейтів не боїться той, хто знає, що робить.
Головні фактори успіху нашої команди:
- професіоналізм спеціалістів;
- розуміння потреб і специфіки кожного сайту;
- не користуємось методами Black Hat Seo;
- правильно обрана стратегія;
- не користуємось AI-контентом;
- детальний відбір донорів;
- робимо акцент на якості та тематичності ресурсів.
Тому, аби досягти бажаного результату, необхідно вдумливо ставитись до своїх стратегій, зважати на якість контенту і не намагатись обманути алгоритми. А якщо ви в цьому новачок і відчуваєте, що вашій команді не вистачає досвіду, звертайтесь до нас. Ми завжди будемо раді допомогти вам у здійсненні ефективного процесу лінкбілдингу 👩💻