Мінікейс: Вплив інформаційного контенту на позиції комерційних ключових слів
Контент — елемент №1 у SEO-просуванні будь-якого сайту. І не має значення, в якій індустрії Ви працюєте. Контент є джерелом трафіку для сайту будь-якої тематики та розміру. І не секрет, що від якості цього контенту безпосередньо залежить Ваше становище у пошукових системах.
Контент буває різним (наприклад, відео або аудіо), але сьогодні мова піде про текстовий контент і дуже цікавий досвід, який ми отримали спільно з нашим клієнтом.
Вихідні дані
У нас є сайт із послугами з IT-розробки. Компанія має експертизу в 5 індустріях:
- Healthcare,
- E-Commerce,
- Human Resources,
- Finance,
- Marketing.
Сайт має посадкові сторінки для конкретних послуг, для індустрій, а також розділ Блог з різноманітним контентом на тематики, пов’язані з п’ятьма індустріями.
Клієнт хоче сконцентрувати всі зусилля та отримати максимум нових клієнтів в індустрії Healthcare, оскільки цей напрям найпріоритетніший і маржинальніший для бізнесу.
Задача Livepage
Досягти максимально високих позицій в органічному пошуку існуючої посадкової сторінки “Custom Healthcare Software Development Services” з метою збільшення кількості нових клієнтів за комерційними ключовими словами, а також наповнити блог новими статтями з цієї індустрії, щоб збільшити лідогенерацію за інформаційними ключовими словами.
Що було зроблено?
Оптимізація посадкової сторінки
Насамперед оптимізували сторінку послуги “Custom Healthcare Software Development Services”:
- була повністю перероблена структура блоків із контентом на сторінці,
- додано CTA-форми на сторінку,
- оновлено метадані на сторінці,
- розміщено новий текст.
У результаті клієнт отримав помітно кращий результат у пошуковій системі Google:
Статейне просування
Було складено новий контент-план. Тут важливо розуміти, що контент-плану було приділено окрему та дуже велику увагу.
Річ у тому, що ми одразу не розглядали як теми для статей різноманітні тренди, добірки інструментів та подібні дуже загальні тематики, які не допомагають вирішити проблему клієнта, а надають узагальнену інформацію про індустрію Healthcare.
Усі зусилля було спрямовано на опис експертизи клієнта в цій індустрії. Разом із клієнтом ми обговорили типи додатків, які розробила компанія, сертифікацію клієнта з боку державних організацій і таких, що регламентують діяльність, та їхній вплив на можливості розробки. На основі досвіду клієнта було підготовлено контент-план. Це були дуже нішеві теми в індустрії Healthcare, інформацію про які зазвичай шукають компанії, тісно пов’язані зі специфікою індустрії:
Окремо слід зазначити, що контент був написаний дуже високої якості:
Кожна стаття була настільки експертно написана та правильно SEO-оптимізована, що щоразу потрапляла одразу до ТОП органічного пошуку. Ми не цілилися у високочастотні запити, нам важливіше було розкрити експертизу клієнта. Краще залучити на сторінку 10 користувачів, але щоб кожен із них звернувся за розробкою.
Роботи над реалізацією контент-плану тривали 5 місяців, і крім істотного збільшення органічного трафіку та нових клієнтів була також підтверджена гіпотеза про вплив якісного інформаційного контенту по конкретній індустрії на позиції посадкової сторінки цієї індустрії в органічному пошуку.
Чого вдалося досягти?
Найцікавіше, що на початку посиленої роботи над SEO-просуванням у Healthcare індустрії була сформована гіпотеза про те, що при наповненні сайту контентом із конкретної індустрії (у нашому випадку Healthcare) посилюватимуться позиції в органічному пошуку Google комерційної сторінки “Custom Healthcare Software Development Services ”. І, як виявилося, за підсумком гіпотезу було підтверджено.
Дуже важливо розуміти, що протягом реалізації контент-плану (за 5 місяців) на комерційну сторінку не було:
- встановлено жодного зовнішнього посилання,
- встановлено жодного внутрішнього посилання (ніякого внутрішнього перелінкування).
Тобто за фактом посадкову сторінку було лише оптимізовано на самому початку і після оптимізації її ніхто не чіпав.
Ось такий результат ми отримали в результаті без жодного посилання:
! Важливо відзначити, що такого результату вдалося досягти у висококонкурентній тематиці, де за ключовими словами рівень конкуренції (KD) від 36 до 46.
Висновки
У результаті за проєктом було досягнуто високих позицій для індустріальної сторінки, яка є пріоритетною для бізнесу нашого клієнта. Також кожна зі статей блогу, які ми написали за 5 місяців, самостійно приводить велику кількість органічного трафіку та нових клієнтів.
За 5 місяців роботи ми досягли (дані вказані у порівнянні з попереднім аналогічним періодом):
- Збільшення цільового органічного трафіку на 175,4%,
- Збільшення кількості показів цільових сторінок на 188,1%,
- Збільшення кількості конверсій на 75,6%.
Високоякісний контент здатний “рухати” позиції пов’язаних тематично сторінок, і це факт. Найважливіший момент — це якість контенту, який Ви створюєте та розміщуєте у себе на сайті!
Підписуйтесь на оновлення нашого блогу! Ще більше SEO-експериментів вже зовсім скоро!