US flag
  • US flag +1 646 844-80-75
  • Український прапор +380 44 333-9-321

Міні-кейс: Вплив інформаційного контенту на позиції комерційних ключових слів

Антон Даліба
Антон Даліба
17 Серпня 2022 | 5 хв. читання

Контент — елемент №1 у SEO-просуванні будь-якого сайту. І не має значення, в якій індустрії Ви працюєте. Контент є джерелом трафіку для сайту будь-якої тематики та розміру. І не секрет, що від якості цього контенту безпосередньо залежить Ваше становище у пошукових системах.

Контент буває різним (наприклад, відео або аудіо), але сьогодні мова піде про текстовий контент і дуже цікавий досвід, який ми отримали спільно з нашим клієнтом.

Вихідні дані

У нас є сайт із послугами з IT-розробки. Компанія має експертизу в 5 індустріях:

  • Healthcare,
  • E-Commerce,
  • Human Resources,
  • Finance,
  • Marketing.

Сайт має посадкові сторінки для конкретних послуг, для індустрій, а також розділ Блог з різноманітним контентом на тематики, пов’язані з п’ятьма індустріями.

Клієнт хоче сконцентрувати всі зусилля та отримати максимум нових клієнтів в індустрії Healthcare, оскільки цей напрям найпріоритетніший і маржинальніший для бізнесу.

Задача Livepage

Досягти максимально високих позицій в органічному пошуку існуючої посадкової сторінки “Custom Healthcare Software Development Services” з метою збільшення кількості нових клієнтів за комерційними ключовими словами, а також наповнити блог новими статтями з цієї індустрії, щоб збільшити лідогенерацію за інформаційними ключовими словами.

Що було зроблено?

Оптимізація посадкової сторінки

Насамперед оптимізували сторінку послуги “Custom Healthcare Software Development Services”:

  • була повністю перероблена структура блоків із контентом на сторінці,
  • додано CTA-форми на сторінку,
  • оновлено метадані на сторінці,
  • розміщено новий текст.

У результаті клієнт отримав помітно кращий результат у пошуковій системі Google:

Статейне просування

Було складено новий контент-план. Тут важливо розуміти, що контент-плану було приділено окрему та дуже велику увагу.

Річ у тому, що ми одразу не розглядали як теми для статей різноманітні тренди, добірки інструментів та подібні дуже загальні тематики, які не допомагають вирішити проблему клієнта, а надають узагальнену інформацію про індустрію Healthcare.

Усі зусилля було спрямовано на опис експертизи клієнта в цій індустрії. Разом із клієнтом ми обговорили типи додатків, які розробила компанія, сертифікацію клієнта з боку державних організацій і таких, що регламентують діяльність, та їхній вплив на можливості розробки. На основі досвіду клієнта було підготовлено контент-план. Це були дуже нішеві теми в індустрії Healthcare, інформацію про які зазвичай шукають компанії, тісно пов’язані зі специфікою індустрії:

Окремо слід зазначити, що контент був написаний дуже високої якості:

Кожна стаття була настільки експертно написана та правильно SEO-оптимізована, що щоразу потрапляла одразу до ТОП органічного пошуку. Ми не цілилися у високочастотні запити, нам важливіше було розкрити експертизу клієнта. Краще залучити на сторінку 10 користувачів, але щоб кожен із них звернувся за розробкою.

Роботи над реалізацією контент-плану тривали 5 місяців, і крім істотного збільшення органічного трафіку та нових клієнтів була також підтверджена гіпотеза про вплив якісного інформаційного контенту по конкретній індустрії на позиції посадкової сторінки цієї індустрії в органічному пошуку.

Чого вдалося досягти?

Найцікавіше, що на початку посиленої роботи над SEO-просуванням у Healthcare індустрії була сформована гіпотеза про те, що при наповненні сайту контентом із конкретної індустрії (у нашому випадку Healthcare) посилюватимуться позиції в органічному пошуку Google комерційної сторінки “Custom Healthcare Software Development Services ”. І, як виявилося, за підсумком гіпотезу було підтверджено.

Дуже важливо розуміти, що протягом реалізації контент-плану (за 5 місяців) на комерційну сторінку не було:

  • встановлено жодного зовнішнього посилання,
  • встановлено жодного внутрішнього посилання (ніякого внутрішнього перелінкування).

Тобто за фактом посадкову сторінку було лише оптимізовано на самому початку і після оптимізації її ніхто не чіпав.

Ось такий результат ми отримали в результаті без жодного посилання:

! Важливо відзначити, що такого результату вдалося досягти у висококонкурентній тематиці, де за ключовими словами рівень конкуренції (KD) від 36 до 46.

Висновки

У результаті за проєктом було досягнуто високих позицій для індустріальної сторінки, яка є пріоритетною для бізнесу нашого клієнта. Також кожна зі статей блогу, які ми написали за 5 місяців, самостійно приводить велику кількість органічного трафіку та нових клієнтів.

За 5 місяців роботи ми досягли (дані вказані у порівнянні з попереднім аналогічним періодом):

  • Збільшення цільового органічного трафіку на 175,4%,
  • Збільшення кількості показів цільових сторінок на 188,1%,
  • Збільшення кількості конверсій на 75,6%.

Високоякісний контент здатний “рухати” позиції пов’язаних тематично сторінок, і це факт. Найважливіший момент — це якість контенту, який Ви створюєте та розміщуєте у себе на сайті!

Підписуйтесь на оновлення нашого блогу! Ще більше SEO-експериментів вже зовсім скоро!

Залишити коментар

Ваша ел. пошта не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *

Ваш коментар*
Ваше ім'я та прізвище*
Ел. пошта*
Адреса сайту

Отримуйте більше користі!
Анонси кращих статей про інтернет-маркетингу та просуванні сайтів, новини області, знижки на заходи та інші бонуси - тільки для передплатників!