SEO для мувінгових компаній: як зайняти ТОП у Google?
Переїзд для більшості людей здається надважкою справою, тому вони з більшим ентузіазмом звертаються за допомогою до професіоналів, ніж роблять все самостійно.
Коли виникає необхідність переїхати в інше місце або просто перевезти речі, люди, як правило, користуються Google, щоб знайти мувінгову компанію, яка буде їм до душі. Тому якщо сайт вашої компанії не представлений хоча б у ТОП-10 пошукової видачі, шанси, що потенційний клієнт знайде та вибере саме вас, дуже малі.
У цій статті ми розкажемо вам, з чого потрібно починати пошукову оптимізацію сайту мувінгової компанії, на що варто звернути увагу в першу чергу та яких помилок треба уникати, щоб зайняти високі позиції у пошуковій видачі.
Чим відрізняється SEO-просування мувінгових компаній?
На відміну від IT-компаній, інтернет-магазинів або будь-якого іншого бізнесу, не привʼязаного до певної місцевості, просування мувінгової компанії вимагає особливої уваги до локального SEO.
Попри те, які послуги надає фірма — перевезення на короткі або довгі відстані, корпоративні або приватні перевезення, зберігання речей на складі тощо — фокус має бути саме на локальному просуванні, адже коли потенційний клієнт буде шукати мувінгову компанію у Бостоні, він абсолютно не буде зацікавлений у вашій фірмі, що надає послуги в Чикаго. Навіть якщо ваш сервіс — найкращий у країні.
Ще однією особливістю просування локального бізнесу є розміщення компанії на сайтах з відгуками, наприклад Yelp, Angi, Hire a Helper тощо.
Yelp, до прикладу, стабільно займає 3 – 4 місце у видачі за запитами “moving company + city”. Тому ваша присутність на таких сайтах не тільки підвищує шанси на отримання ліда, а й покращує репутацію бренду.
З чого почати SEO-просування мувінгової компанії?
Пошукове просування фірм, що надають послуги з перевезення вантажу, має свої особливості, як і будь-який інший локальний бізнес. Але при цьому не варто забувати про основи SEO-оптимізації, які є спільними для всіх видів бізнесу, наприклад, технічна оптимізація або створення структури сайту. Розберімо, які моменти варто враховувати під час просування сайту мувінгової компанії та чому вони важливі.
Аналіз конкурентів
Аналіз конкурентів — це чи не найперше завдання, яке вам необхідно зробити перед початком SEO-просування вашого сайту. Аналіз конкурентів можна робити як до, так і під час просування:
- у першому випадку це допоможе зрозуміти, з яких каналів вони отримують трафік, які стратегії використовують, які переваги мають;
- у другому — проаналізувавши конкурентів, ви зможете знайти нові ідеї навіть тоді, коли здається, що всі роботи вже були виконані й зростати більше немає куди.
Під час SEO-аналізу конкурентів необхідно звертати увагу на:
- структуру сайту;
- структуру сервісних сторінок, CTA-блоки та загальний дизайн;
- наповнення блогу, періодичність публікацій та контент-план;
- ключові слова;
- посилальний профіль.
Технічна оптимізація сайту
Навіть якщо ваш сайт матиме найкращий та найекспертніший контент у світі, написаний найдорожчим копірайтером з великим досвідом роботи, він ніколи не займе ТОПові позиції у видачі Google, поки ви не усунете всі критичні проблеми з “технічкою”.
У Livepage ми розділяємо всі задачі з технічної оптимізації на декілька груп залежно від пріоритетності:
- Задачі, імплементування яких збільшить трафік за 1-2 тижні.
- Задачі, імплементування яких збільшить трафік за 1-2 місяці.
- Задачі, які впливають на трафік тільки в комплексі з іншими завданнями.
- Задачі, які впливають на конверсії.
Вашим пріоритетом мають бути задачі, які можна швидко виконати та які дадуть явні результати за короткий проміжок часу. Наприклад, це може бути написання унікальних метатегів, якщо на сайті їх немає зовсім.
До важливих завдань з технічної оптимізації сайту також варто віднести:
- Швидкість завантаження сайту.
- Наявність сторінок з незахищеним протоколом http.
- Дублікати сторінок.
- Наявність довгих ланцюжків редиректів.
- Велика кількість 404 сторінок тощо.
У більшості випадків технічні проблеми залишаються невидимими для користувача, але безпосередньо впливають на ранжування та індексацію сайту. Тому якщо ви хочете, аби ваш сайт займав високі позиції у пошуковій видачі, обовʼязково “технічно” підготуйте його до цього.
Оптимізація структури
Структура сайту має велике значення для пошукової оптимізації, адже впливає на індексацію, ранжування та юзабіліті. Роботу над структурою сайту проводять у двох випадках:
- Сайт знаходиться на етапі розробки, структура розробляється з нуля.
- Сайт уже працює, але структура потребує дооптимізації.
Як правило, задачу з оптимізації структури сайту ми проводимо практично для кожного проєкту, що заходить до нас на просування. Аналіз конкурентів і ключових слів, притаманних ніші, допомагає зрозуміти, які посадкові сторінки були пропущені та потребують створення, на яких потрібно зробити акцент, а які, навпаки, можна відсунути на другий план.
Для сайтів мувінгових компаній характерними розділами в структурі є:
- Види послуг — локальні перевезення, перевезення на далекі відстані, корпоративні перевезення, перевезення будинків тощо.
- Локації — як правило, навіть якщо компанія надає послуги тільки в одному штаті або місті, є сенс створювати сторінки для послуг з привʼязкою до певного міста або району.
- Блог — для цього виду бізнесу блог не є основним каналом залучення трафіку, але може приносити лідів за умови підготовки якісного контент-плану з урахуванням потреб цільової аудиторії.
- Додаткові сторінки — такі як Про нас, Контакти, Вакансії тощо. Вони не приносять трафіку, але мають бути для зручності й повноти інформації для користувачів.
Створення контенту
Як ми вже зазначали вище, для мувінгових компаній блог не є основним джерелом трафіку, адже основна частина користувачів переходить на сайт через сторінки локацій та послуг. Попри це, блогові статті за умови правильно підготовленого контент-плану можуть допомагати конвертувати користувачів у лідів, а також збільшувати час, проведений на вашому сайті, що позитивно впливає на ПФ (поведінкові фактори ранжування).
На скриншоті вище ви можете побачити, які теми НЕ варто додавати у блог мувінгової компанії. Теми типу “приклади костюмів на Хеловін” нецікаві користувачам, які хочуть переїхати з одно міста в інше.
Для такого типу бізнесу набагато логічніше було б вибрати теми, які стосуються вартості переїзду, наприклад “how much does it cost to move to chicago”, або давати корисні поради для людей, що збираються переїздити (“how to move safely during pregnancy”).
Вибираючи теми для вашого блогу, завжди думайте про те, яку користь вони можуть принести вашій цільовій аудиторії та як ви зможете конвертувати своїх читачів у лідів зі сторінки статті.
Нарощування посилальної маси
Посилання сьогодні є одним з найважливіших факторів ранжування у пошуковій видачі. У час, коли багато сайтів мають якісне наповнення та хорошу “технічку”, пошуковим системам якимось чином необхідно вибирати, хто займе ТОПові позиції у видачі. Тут у гру вступає лінкбілдинг.
На основі кількості та якості посилань пошукові системи оцінюють, наскільки вашому сайту можна довіряти. Саме тому ми завжди наголошуємо на важливості побудови якісного посилального профілю.
Для мувінгових компаній ми рекомендуємо не тільки отримувати посилання через класичний аутріч, а й зважати на крауд — розміщувати посилання в директоріях та каталогах. Це дозволить вам не тільки покращити позиції у видачі, а й отримувати нових лідів за умови розміщення на якісних ресурсах, наприклад, у Yelp.
Під час роботи з директоріями важливо памʼятати, що інформація, яку ви там розміщуєте, має збігатися з тією, що написана на вашому сайті та у профілі GMB.
Профіль у Google My Business
Ми завжди рекомендуємо своїм клієнтам створювати профіль у Google My Business, якщо вони займаються локальним бізнесом. На це є дві основні причини. По-перше, local pack (локальна видача у вигляді мапи та трьох профілів, які ви бачите внизу) займає велику частину видачі та, як правило, відображається або на першій позиції, або відразу після реклами. Маючи профіль у GMB, ви збільшуєте свої шанси на показ у результатах пошуку та отримання релевантних лідів.
По-друге, користувачі люблять перевіряти відгуки перед тим, як скористатися послугами якої-небудь фірми. І мувінгові компанії — не виключення. Звичайно, вірогідність, що у вас не буде поганих відгуків, дуже мала, але тут більш важливо правильно давати на них відповідь.
У роботі з GMB важливо памʼятати, що ваш профіль там має бути правильно заповнений і містити усю необхідну інформацію:
- Загальна інформація про компанію (адреса, номер телефону, робочі години, опис діяльності тощо).
- Перелік послуг.
- Логотип компанії, фото фасаду та приміщення всередині.
- Посилання на профілі в інших мережах (Instagram, Facebook, Clutch тощо).
- Додаткова інформація (наприклад, Google дозволяє додати відмітку “Власниця — жінка” або написати про можливість покупки тільки онлайн або тільки в магазині).
Google My Business надає широкі можливості для взаємодії з аудиторією. Так, ви можете додавати туди події та пропозиції для клієнтів, відповідати на відгуки й запитання, а також безпосередньо спілкуватися з клієнтами (або налаштувати автоматичні відповіді).
На те, як ваш профіль відображатиметься у local pack, а також на позиції вашого сайту в локальній видачі в цілому, впливають посилання. Розміщення анкорних та безанкорних посилань у директоріях важливо для просування у Google — він збирає аналітику про згадування вашого сайту та враховує ці посилання у профілі GMB.
Перелічені вище пункти є загальними практично для будь-якого типу локального бізнесу, але це зовсім не означає, що на них не варто звертати увагу. Попри це, у просуванні мувінгових компаній також є і свої “фішки”.
Сторінки “Moving from State to State”
Для мувінгових компаній такі сторінки є основним каналом входу потенційних лідів. Так, ключовий запит “moving from texas to california” має частотність 250 (тобто кількість пошукових запитів із цим ключем), а складність — 11 (що означає, наскільки складно вам буде зайняти ТОП за цим ключовим словом). Досить непогані показники, чи не так? Якщо зробити цілий розділ зі сторінками, оптимізованими під такі ключі, сайт может отримати дуже непоганий буст трафіку.
Особливістю таких сторінок також є те, що їх на початку можна створювати шаблонізовано, а вже після того, як вони займуть певні позиції в пошуку, точково працювати над тими сторінками, що мають найкращі показники (кількість показів, кліків та позиції за релевантними ключами).
Сторінки “Moving from City to City”
Другий тип сторінок, що є гарним каналом залучення трафіку для мувінгових компаній. Як правило, такі сторінки містять низькочастотні ключі. Наприклад, ключовий запит “moving from seattle to new york” має частотність 20 та нульову складність. Очікувати від них великого зростання відвідувань не варто, але вони, так само як і попередній вид сторінок, мають високу конверсійність.
Калькулятор вартості переїзду
Ще один вид конверсійної сторінки, що є унікальним саме для мувінгових компаній. Ця сторінка є не тільки дуже трафіковою, а й надзвичайно конверсійною. За цим ключовим запитом буде трохи складніше просунутися у ТОП, але результати, які ви отримаєте завдяки цьому, того варті — перша сторінка у видачі за цим запитом приносить сайту близько 50 тисяч переглядів щомісяця.
Нюансів, які потрібно враховувати під час просування вашої мувінгової компанії, багато, але вище ми розказали про основні з них, які допоможуть закласти фундамент для успішного зростання бізнесу онлайн. А щоб ваші старання не були даремними, поговорімо про найрозповсюдженіші помилки, яких припускаються під час SEO-оптимізації мувінгових компаній, і чому їх варто уникати.
ТОП-4 помилок, яких варто уникати під час SEO-просування мувінгової компанії
Тепер, коли ви знаєте, що потрібно робити, аби вивести ваш сайт у ТОП видачі, поговорімо про те, яких помилок варто уникати, аби ваша робота не була даремною:
- Усього одна сервісна сторінка або тільки головна сторінка, на якій розміщені ключі для всіх послуг та локацій. Через це ваш сайт не отримуватиме близько 90% трафіку, який він міг би отримати за умови розробки правильної структури та оптимізації сторінок.
- Ігнорування відгуків на картах. Більшість користувачів перевіряє відгуки про компанію на сторонніх ресурсах. Звичайно, наявність відгуків ваших клієнтів на сайті може переконати клієнта зробити вибір на вашу користь, але, як правило, перед цим він ще декілька разів перевірить відгуки у GMB, Yelp, Facebook та на інших ресурсах. Стежте за репутацією свого бренду та відповідайте на всі коментарі щодо вашої роботи, як негативні, так і позитивні, тільки так ви зможете завоювати довіру ваших клієнтів.
- Відсутність корисної інформації про супутні послуги. Наприклад, ви можете додати інформацію про ціни на картонне паковання, можливість замовити контейнер для перевезення речей, можливість тимчасового зберігання речей, страхування вантажу тощо.
- Відсутність сторінки About Us. Ця сторінка необхідна для користувачів пошукових систем, адже дозволяє розмістити там інформацію про вашу компанію та те, чому вам можна довіряти.
Wrapping Up
Пошукова оптимізація сайтів мувінгових компаній має свої особливості, як і будь-який інший локальний бізнес. Проаналізувавши своїх конкурентів, розв’язавши всі технічні проблеми, оптимізувавши структуру, закупивши якісні посилання, створивши профіль у GMB та розробивши контент-план, ви зможете вивести свій сайт у ТОП пошукової видачі.
Якщо ж ви хочете бути впевненими, що робота з оптимізації буде виконана якісно та без помилок, зверніться до компанії Livepage. Ми допоможемо вам сформувати детальний план робіт на декілька місяців та виконаємо всі необхідні завдання з SEO-просування для того, аби ваш локальний бізнес зростав кожного дня!