Багато товарів, але мало трафіку: як ми забезпечили стрімкий SEO-ріст у ніші для тих, хто «будує»
Зазвичай якщо у вас уже є мережа офлайн-магазинів, відкриття інтернет-магазину здається цілком логічним кроком. На перший погляд, усе виглядає ідеально: широкий асортимент товарів, рентабельні офлайн-точки в містах, чимала впізнаваність бренду. Проте за лаштунками зовсім інша картина: органічний трафік не росте, пошукові позиції «пласкі», а продажі з органічного каналу не приносять очікуваного результату.
У січні 2025 ми почали роботу над проєктом саме з такими особливостями. Наш клієнт – великий інтернет-магазин будівельного та ремонтного обладнання із загальною кількістю сторінок понад 300 тис. та асортиментом товарів у близько 40 тис. SKU. На той момент сайт нагадував гігантський склад: все є, але знайти щось конкретне було важко – як для користувачів, так і для пошукових систем. Ми поставили собі за мету не просто «трохи покращити» SEO, а зробити так, щоб пошук став одним з основних каналів росту нашого клієнта.
SEO-стратегія на перші три місяці
Насамперед – провели технічний аудит. Швидко стало зрозуміло: проблема не в асортименті й кількості товарів, а в технічній і семантичній архітектурі сайту:
- Зайві переадресації – 301 редирект – тягнули час завантаження.
- Сотні сторінок віддавали код відповіді 404 (особливо зображення товарів).
- Ще більше – повертали код відповіді 500 через слабкий сервер.
- Зображення в кілька мегабайтів гальмували швидкість завантаження.
- Сайт не мав чіткої й зрозумілої логіки для Google: чим одна сторінка відрізняється від іншої, про що вона, і чому її варто ранжувати.
Отримавши вичерпну інформацію про наявні проблеми, перебудували все – починаючи від структури категорій до наповнення релевантними ключами цільових сторінок і метатегів. Для кожної пріоритетної сторінки (включно із головною – найбільшою трафікогенерувальною сторінкою сайту) зібрали детальну семантику, прописали унікальні метатеги й створили систему, яка автоматично генерує метадані навіть для нових товарів в асортименті.
Технічна частина була не менш важливою: переїзд на потужніший сервер, оптимізація зображень, сторінок із переадресаціями та 404 помилками – усе це дало свій результат. Це відчули не лише пошукові системи, а й кожен користувач.
Виправили також лаг, через який відбувалась зупинка клієнтів на шляху до покупки. Проблема полягала в тому, що після додавання товару до кошика він не відображався в ньому. Завершити свою покупку одразу відвідувач сайту не міг – тільки після перезавантаження сторінки.
З додаткового – покращили якість зображень на картці товару, усунули пробіли на сторінках, де можна було б розмістити корисну інформацію, додали блоки автоматичного перелінкування, а саме: «Схожі товари», «Купують разом», «Нещодавно переглянуті» тощо. Паралельно велась робота з розвитку посилального профілю сайту шляхом закупівлі якісних зовнішніх посилань.
А тепер до приємних результатів
Уже з середини лютого графіки почали рухатися вгору. Із середніх 40–50 кліків на добу ми виросли до 90–110. А 31 березня досягнули нового річного рекорду за кількістю кліків і показів – 149 кліків та 6 тис. показів у Google.
Проте найголовніше не трафік, а результати для бізнесу – збільшення обсягу продажів. Загалом, з січня по березень динаміка кількості покупок і прийнятих дзвінків показала тенденцію до зростання – загальний дохід з органіки виріс на майже 447%.
Висновок
Коли у вашому інтернет-магазині є багато товарів – цього замало. Потрібно щоб кожен із них працював на бізнес. І саме SEO виявилось тим інструментом, який допоміг не просто показати сайт користувачам у пошуковій видачі, а перетворити його на системне джерело прибутку для компанії.
Якщо ви теж бачите, що трафік не зростає, а продажі з пошуку не приносять очікуваних результатів – можливо, настав час навести лад у SEO. Компанія Livepage знає, як розв’язувати такі складні задачі, оскільки ми працюємо на результат, а не на кількість рядків у звітах. Напишіть нам, і ми знайдемо SEO-рішення саме для вашого бізнесу.