PPC-просування компанії з виробництва виробів зі шкіри у Facebook Ads
Вступ
Команда Livepage з 2021 року займається налаштуванням PPC-реклами у Facebook Ads та Goolge Ads і з’їла не одну собаку на цьому.
У даному кейсі дізнайся, як PPC-команда Livepage збільшила кількість конверсій на 36% та зменшила вартість конверсії у рекламних кампаніях Facebook (Meta Ads) більше ніж у 3 рази для B2C та B2B-нішевого продуктового бізнесу в США!
Наш клієнт — американська компанія, яка займається виготовленням шкіряних виробів великої кількості категорій преміального сегмента. Ось деякі з категорій:
- обкладинки для меню та чекових книжок;
- блокноти у шкіряних обкладинках;
- рюкзаки та сумки;
- гаманці;
- ремінці для годинників;
- фартухи;
- та інше.
Оскільки цільова аудиторія бізнесу покриває сегменти B2C і B2B, для більшої ефективності реклами та оцінки її результатів для кожного з сегментів команда PPC підготувала окремі таргетинг-набори та метрики.
Оптимізація Facebook
Розглянемо, як відбувався підбір найефективнішої ЦА та стратегії просування у Facebook для потреб саме цього бізнесу.
Гіпотези для зростання
Спочатку ми підготували гіпотези, які потенційно даватимуть найбільші продажі цього сегмента товарів — категорії товарів, аудиторії, формати кампаній та типи оголошень — і дозволять зібрати унікальну статистику саме для цього бізнесу.
Статистика, зібрана за конкретним проєктом, дозволяє найбільш ефективно знаходити точки зростання та визначити подальші дії.
Вибір креативів
Запропонована нами гіпотеза дозволила визначити найефективніші категорії товарів, а саме — рюкзаки та килимки для мишок. Далі ми вибрали найпопулярніші позиції у рамках кожної з категорій. З них виділили групи товарів, які використали для рекламних креативів — фото- та відеоконтент із цими товарами.
“Звуження” аудиторії
Наступний крок — визначення необхідної ніші аудиторії. Для кращого результату нам необхідні не просто великі охоплення, а саме орієнтація на сегмент аудиторії, яка б була зацікавлена у більш якісних, але й дорожчих виробах преміум-сегмента.
Саме тому ми виконали звуження таргетингу за допомогою комбінацій інтересів аудиторії та зміни стандартної стратегії просування “максимальні охоплення”. У цьому випадку було влучно застосувати стратегію призначення ставок “ціль за ціною за результат”, що дала нам найкращі результати у націлюванні на аудиторію преміум-сегмента.
Результат
Точне визначення ЦА та вибір ефективної стратегії просування у Facebook дозволили нам досягти збільшення кількості конверсій на 36% та зменшити вартість конверсії у рекламних кампаніях Facebook (Meta Ads) більше ніж у 3 рази.
Зараз реклама стабільно приносить більше конверсій із гарною окупністю. У таблицях нижче представлені результати кампаній просування до та після оптимізації кампаній:
Результати кампаній до оптимізації:
Кампанії після оптимізації стратегії просування та “звуження” аудиторії принесли більшу кількість конверсій із меншою їхньою вартістю:
Висновки
Визначення правильної точки зростання
Ретельний аналіз усіх показників та регулярне спілкування з клієнтом для отримання актуальної інформації дозволили нам правильно визначити цільову аудиторію, вибрати ефективну стратегію ставок та правильно налаштувати інтереси аудиторії. Ці точки зростання принесли гарні результати: збільшення кількості конверсій на 36% та зменшення вартості конверсії у 3 рази.
Кампанії у Facebook приносять гарні результати та мають високу окупність, тому для подальшого розвитку проєкту в розрізі реклами Facebook ми плануємо:
- Поступове масштабування активних кампаній за виявленими точками для подальшого зростання.
- Тестувати нові категорії товарів — через високу окупність активних кампаній є можливість перевіряти ефективність усіх новинок із вже наявних категорій та тестування нових категорій товарів.