SEO ґайд для покрівельних компаній
Органічний пошук є найбільшим місцем у світі, де продавці щодня знаходять покупців, а покупці знаходять товари та послуги, що їх цікавлять. Можна сказати, якщо вашого бізнесу немає в органічному пошуку Google або Bing, у вас немає бізнесу.
Бізнес із ремонту та встановлення дахів не є винятком. Для цього типу бізнесу органічний пошук — це потік заявок на ремонт, встановлення та обслуговування дахів як для звичайних громадян, так і для комерційних організацій.
У цій статті ми розберемося, як не тільки потрапити в органічний пошук, а й досягти потоку заявок у штаті або місті, де ви надаєте послуги з ремонту та встановлення дахів.
Як SEO може допомогти моєму покрівельному бізнесу?
Для того, щоб потрапити в органічний пошук, вам потрібно лише створити сайт і наповнити його інформацією про ваш бізнес. Це нескладно. Зараз є безліч рішень для швидкого та недорогого запуску свого сайту. А ось щоб почати отримувати нові заявки на сайті, якраз і потрібне SEO.
SEO для компанії зі встановлення та ремонту дахів — це, по суті, процес зростання вашого сайту в органічному пошуку, процес боротьби з конкурентами, які вже отримують такі заявки, та процес постійного покращення якості ваших послуг. Тільки грамотно побудована стратегія SEO-просування сайту зі встановлення дахів допоможе зайняти своє місце в органічному пошуку та забрати у конкурентів частину ринку.
Важливо розуміти, що SEO for roofing contractors — це тривалий процес. Не вдасться за один місяць стати лідером у своєму штаті. У ТОП-10 органічного пошуку у вашій локації знаходяться компанії, які давно займаються SEO і не збираються поступатися своїм місцем новачкам. За правильно вибраної SEO-стратегії перші результати ви зможете побачити не раніше ніж через 6 місяців. Так, це не швидко, але й бізнес в інтернеті ви створюєте не на один рік. SEO-просування — це фундамент, який ви створюєте зараз на перспективу. Результати збільшуватимуться поступово, але це прогнозоване зростання, яке дасть змогу планувати прибуток та розширення вашого локального бізнесу.
6 ключових елементів SEO-стратегії для покрівельних компаній
Отже, розберімося, що потрібно робити для досягнення результату в SEO-просуванні сайту зі встановлення та ремонту покрівлі.
1. Технічна оптимізація сайтів покрівельного бізнесу
Коли у вас є сайт із продажу послуг ремонту та встановлення покрівлі, ви маєте бути впевнені, що він технічно правильно працює. Пошукові системи вибирають для розміщення у ТОП-10 лише якісні сайти. І це стосується не лише контенту.
Сторінки сайту мають швидко відкриватися, відображати зображення або відео, контент і заголовки. Перехід за сторінками має бути плавним і зручним для користувача, контактні форми легко відправлятися в адміністративну панель. Пошукові системи повинні мати можливість легко сканувати сторінки вашого сайту та додавати їх до своєї бази.
Ось важливі технічні моменти, щоб пошукові системи вважали ваш сайт підготовленим до ТОП-10:
- правильна та зрозуміла користувачеві (і пошуковим системам) структура URLs;
- адаптивність сторінок сайту;
- висока швидкість завантаження сторінок;
- заповнені метадані та їх коректне відображення;
- заповнені важливі html-теги;
- наявність протоколу https;
- наявність файлів robots.txt та sitemap.xml;
- правильно налаштовані коди відповіді сервера (наприклад, 404, 200, 301, 302);
- внутрішні посилання, що працюють (наприклад, у головному меню та у футері сайту);
- наявність мікророзмітки;
- відсутність дублікатів сторінок та контенту.
Багато з цих моментів не видно користувачеві, але дуже важливі для пошукових систем. Якщо ваш сайт технічно правильно працюватиме, то і користувачі, і пошукові системи до нього ставитимуться з інтересом. Це основа для майбутнього успіху в SEO-просуванні сайту з ремонту та встановлення дахів.
2. Створення сторінок із послугами й локаціями
Сторінки послуг та локацій є основою для отримання нових заявок. Я можу точно сказати, що це найконверсійніші сторінки на сайті. Саме вони приноситимуть основний потік нових клієнтів для вашого бізнесу.
Завдання полягає у створенні окремих сторінок для кожної послуги. Якщо ви надаєте такі послуги:
- Roof Inspection;
- Roof Restoration;
- Roof Repair;
- Roof Replacement;
- New Roof Installation.
То вам потрібно створити під кожну з цих послуг окрему сторінку.
Крім того, у вас можуть бути додаткові послуги. Наприклад:
- Gutters;
- Leaf Gutter Guards;
- Tune Ups;
- Siding;
- Windows & Doors.
І якщо вони важливі для вашого бізнесу, то є сенс і створити під ці послуги окремі сторінки.
Для кожного сайту такі списки послуг можуть трохи відрізнятися, але здебільшого вони перетинаються. Щоб на сайті відобразити послуги, які вас цікавлять, я рекомендую зробити аналіз конкурентів і аналіз ключових слів, за якими ці конкуренти отримують трафік з органічного пошуку.
Введіть назву послуг у пошук і знайдіть конкурентів у локації, що вас цікавить. Перегляньте меню на сайтах конкурентів та запишіть усі сторінки, які хочете створити. Таким чином, ви отримаєте свою майбутню структуру сайту для сторінок послуг.
У процесі аналізу сторінок конкурентів читайте контент та вибирайте ключові слова, які є там. Це допоможе вам створити список ключових для кожної окремої сторінки.
Також рекомендую створити сторінки локацій. Це, по суті, ті ж сторінки послуг, але з прив’язкою до тієї локації, в якій ви надаєте послуги з ремонту та встановлення покрівлі.
Ці сторінки створюються під ключові слова за схемою: послуга + локація. Наприклад, roof repair services in Orlando.
Для їх створення вам потрібно лише визначитися з містами та каунті (counties), де ви надаватимете послуги, і зробити список цих локацій. Далі визначтеся з основною послугою та створюйте такі сторінки. Тут ми застосовуємо той же аналіз конкурентів і ключових слів.
3. Створення важливих сторінок для комунікації з потенційними клієнтами
Не забувайте, що на сайті мають бути не лише SEO-сторінки, а й сторінки з додатковою інформацією для потенційних клієнтів. Користувач на сайті має зрозуміти, що послуга буде виконана якісно та буде гарантія на роботи. Покажіть приклади ваших робіт, розкажіть про компанію, відобразіть відгуки клієнтів, створіть сторінку контактів. Так, ці сторінки самі собою не генерують органічний трафік, але важливі для конверсії.
Такими сторінками можуть бути:
- Gallery;
- About Us;
- FAQ;
- Warranty;
- Reviews;
- Recent Projects;
- Contact Us.
Для створення цих сторінок не є обов’язковим аналіз конкурентів та ключових слів. Створюйте ці сторінки для ваших майбутніх клієнтів. Завдання цих сторінок — переконати потенційного клієнта, що він прийшов у правильне місце для замовлення послуги.
4. Підготовка контент-плану для блогу й написання нових статей
Якщо на сторінки послуг і локацій приходять клієнти, які знають чого хочуть і вже визначилися, то статті блогу потрібні для залучення потенційних клієнтів, які не знають, як вчинити в певній ситуації, або їм недостатньо інформації для прийняття рішення.
Наприклад, ось стаття блогу, яка описує ситуацію після шторму:
Шторм пошкодив дах, і людина за пошкодженнями не знає, чи потрібна повна заміна даху, чи його можна відремонтувати. Це проблема, і людина шукає інформацію про те, як її розв’язати. У цьому випадку ваша стаття блогу має стати відповіддю для розв’язання проблеми, і потенційно людина може вибрати вас як фахівця для надання послуг із ремонту або заміни покрівлі.
Перш ніж писати статті, вам потрібно створити контент-план — список тем для майбутніх статей. Почитайте блоги конкурентів і виберіть теми, що цікавлять людей. Створіть список таких тем і розподіліть їх у порядку пріоритетності для написання. І починайте писати статті.
Не женіться за кількістю. Краще одна якісна стаття, що дає повну відповідь на проблему, ніж 5 статей, але з поверхневою інформацією.
5. Отримання зовнішніх посилань на ваш сайт (лінкбілдинг)
Побудова посилального профілю є одним із найважливіших факторів для досягнення ТОП-10 за пропонованими вами послугами. Можу однозначно сказати, що цим активно займаються ваші основні конкуренти, які перебувають у ТОП-10 органічного пошуку.
Коли на ваш сайт посилається інший сайт, ви отримуєте в “очах” пошукових систем авторитетність. Чим авторитетніший сайт на вас посилається, тим більше авторитету ви отримаєте. Пошукові системи враховують цю авторитетність і підвищують ваш сайт в органічному пошуку.
Робота над побудовою посилального профілю — це постійний і тривалий процес набору авторитетності. Ви повинні поставити собі мету. Наприклад, отримати за місяць посилання з 10 авторитетних сайтів.
Щоб досягти мети, ви можете:
- реєструвати ваш сайт в якісних каталогах (директоріях);
- відповідати на запитання користувачів на форумах, залишаючи посилання на ваш сайт;
- писати експертні статті та домовлятися з іншими сайтами про розміщення цих статей із посиланням на ваш сайт.
Є багато способів одержання посилань на ваш сайт. Ви можете вибрати зручний для вас, але не забувайте, що процес отримання посилань має бути безперервним. Ваші конкуренти працювали та працюють над цим методично, саме тому вони у ТОП-10. Це постійний процес, який вимагає часу та виконання мети з розміщення.
6. Google My Business (GMB) і мапи
Ще одне джерело нових клієнтів та заявок зможе вам забезпечити профіль у Google My Business. Це безкоштовний інструмент, що дозволяє відображати ваш бізнес на картах, висвітлювати там свої послуги й отримувати відгуки від задоволених клієнтів.
Зареєструйте вашу компанію в GMB, заповніть опис вашої компанії та послуг, зазначте зону обслуговування та додайте фото.
Дуже рекомендую просити кожного з ваших клієнтів залишити вам відгук у вашому GMB-профілі. Це дуже сильно впливає на нові заявки та наскільки високо ви будете у списку компаній у вашій локації.
Постійна робота над реалізацією цих 6 основних елементів SEO-стратегії з просування сайту підрядника з покрівельних робіт допоможе вам потрапити до ТОП-10 органічного пошуку. І почати отримувати нові заявки на надання послуг.
Щоб допомогти вам уникнути помилок під час впровадження SEO-стратегії, нижче я наведу ті, що часто зустрічаються, а також хочу дати кілька порад про те, як покращити результати SEO-просування.
5 поширених помилок при реалізації SEO-стратегії
Одна сторінка для залучення клієнтів, що цікавляться різними послугами
Часто бачу сайти з ремонту та обслуговування покрівлі лише з однією головною сторінкою сайту. Це помилка у SEO-просуванні.
Ви не зможете отримати клієнтів, які хочуть ремонт, встановлення нового даху, заміну покрівлі та встановлення відливів, усього на одну сторінку. Створюйте окремі сторінки послуг під кожну важливу для вашого бізнесу послугу.
Немає контактної форми
Теж часта помилка, що зустрічається на сайтах. Заходиш на сторінку, читаєш, тобі все подобається і хочеш замовити послугу, але… немає ні контактної форми, ні номера телефону, ні будь-яких кнопок для комунікації.
Відсутність форм зв’язку знижує конверсію. Розміщуйте всі можливі варіанти зв’язку з вами у прямій доступності для потенційного клієнта.
Контент без ключових слів
Теж поширена помилка. Трапляється дуже якісний контент, написаний максимально експертно, але на цю сторінку немає трафіку. Проблема зазвичай у відсутності ключових слів на сторінці.
Перед створенням контенту обов’язково проводьте дослідження й аналіз ключових слів та пишіть контент з їх використанням.
Перенасичення ключовими словами
Але не перестарайтесь. Потрібно витримати баланс ключових слів і самого тексту. Якщо на сторінці буде дуже багато ключових слів, то контент виходить “спамним”. Його неможливо читати. Це бачать пошукові системи та розуміють люди, коли читають.
Намагайтеся не використовувати занадто багато ключових слів у текстах та знайти баланс їх використання.
Намагання зробити все самотужки
Зрозуміло, що можна заощадити та спробувати зробити все самому, але найчастіше це не дає результатів. Писати тексти, розміщувати посилання, працювати з відгуками, а також займатися наданням послуг із ремонту та обслуговування дахів.
Намагайтеся делегувати частину завдань іншому або іншим людям. Щось можна робити самостійно, але не все. Візьміть у команду копірайтера, якщо у вас не виходить писати хороші тексти, або знайдіть спеціаліста, який методично працюватиме над побудовою посилального профілю.
Це допоможе вам швидше досягти результату, почати отримувати прибуток з органічного пошуку та далі масштабувати команду.
4 поради щодо покращення SEO-показників
Сформуйте імідж надійної компанії
Намагайтеся через контент і структуру вашого сайту створити образ надійного підрядника, яким ви є. Кожен елемент на сторінках сайту є важливим і створює ваш образ як компанії.
Не соромтеся показувати нагороди та досягнення, кількість виконаних проєктів, розмір команди, інструменти, з якими ви працюєте тощо.
Кожен потенційний клієнт хоче найкращого для себе сервісу від надійної компанії. І вам потрібно переконати клієнта в тому, що ваша компанія саме така.
Пропонуйте нестандартні рішення
Ви працюєте на дуже конкурентному ринку. Є високий попит на ваші послуги, але й охочих надати послуги більш ніж достатньо.
Намагайтеся знайти нестандартні рішення або пропозиції для ваших клієнтів. Лідерами стають ті, хто вигідно відрізняється від загальної маси конкурентів.
Використовуйте відео на важливих сторінках
За можливості використовуйте відео на важливих конверсійних сторінках вашого сайту. Відео команди, власника або процесу ремонту покрівлі дає можливість заочно познайомити вас та вашого потенційного клієнта. Ви вже не безликий підрядник, а ближча і реальна компанія.
Не варто робити довгі ролики. Записуйте short movies, які містять основну суть того, що ви хочете показати майбутньому клієнту.
Пропонуйте знижки для нових клієнтів
Спосіб, що теж класно працює, аби переконати користувача звернутися саме до вас. Подумайте над тим, що ви можете запропонувати для нових користувачів і постійних клієнтів.
Підсумуємо
Описана вище стратегія та зазначення помилок допоможуть вам побудувати бізнес із ремонту, встановлення та обслуговування дахів в інтернеті й почати отримувати заявки. Важливо все зробити правильно та методично працювати над покращенням свого сайту.
Не забувайте, що не вдасться дуже швидко отримати високі результати. SEO — це тривала щоденна робота, яка дасть вам результат у найближчому майбутньому. Це постійна праця та велике бажання масштабувати ваш бізнес.Якщо вам потрібна допомога із SEO для roofing-компаній, то заповніть наш бриф, і менеджер зв’яжеться з вами для уточнення деталей та підготовки комерційної пропозиції.