Вирощування лідів за допомогою email-маркетингу — гайд для бізнесу
Етапи воронки продажів та вирощування лідів
Коли мова заходить за клієнтів, у будь-якому бізнесі основою всього є побудова правильної воронки продажів. Ця концепція символізує шлях, який проходить середньостатистичний клієнт від миті, коли ваш продукт привернув його увагу, і до моменту купівлі. На цьому шляху необхідно враховувати всі потреби, що виникають у покупця, питання і мотиви прийняття рішення. А вирощування лідів, або leads nurturing, відповідає за конверсію на кожному етапі цієї воронки.
Основним завданням lead nurturing є надати ту інформацію контакту, яка задовольнить його основну потребу або біль, дати зрозуміти, що Ваш сервіс-продукт є розв’язанням його проблеми. Це в результаті наближає клієнта до наступного етапу воронки.
Звісно, в кожного окремого проєкту є своя концепція воронки продажів, але загалом можна виокремити 3 основні етапи та як email-маркетинг пов’язаний з кожним із них:
- “На вході” ми використовуємо лід-магніти, що забезпечують потрапляння таргетованих контактів до нашої бази, з якими надалі ведемо персоналізовану комунікацію.
- Середина воронки — це етап, коли потрібно впливати на прийняття рішення лідів. Застосовуємо тригерні розсилки, поширюємо ексклюзивну та корисну інформацію, доносимо цінність продукту. Загалом завойовуємо довіру клієнтів.
- На фінальному етапі ми отримуємо гарячу аудиторію, що має сформовану думку про бренд і продукт. Тепер фокусуємось на конвертації наших проспектів, ми готові спілкуватись предметно.
Останні ринкові дослідження підтверджують ефективність такого підходу до вирощування лідів через email-маркетинг: приблизно 50% клієнтів, які не проявляють цікавості до купівлі, перетворюються на тих, які хочуть сплатити за послугу або товар без будь-яких вагань. Тому застосування ефективних методів комунікації з аудиторією значно підвищує її конверсійність.
Email-маркетинг та вирощування лідів: як залучати лідів до покупок
Вже кілька років поспіль email-маркетинг забезпечує найвищий ROI (віддачу від інвестицій) серед усіх каналів цифрового маркетингу.
Цікаві дослідження також провели Email Marketing Industry Census в асоціації з Upland Adestra, де серед опитаних фахівців з індустрії email-маркетингу 44% відповіли, що виховування лідів — це стала практика серед інших важливих аспектів роботи з каналом:
Email-маркетинг не тільки економічно ефективніший, ніж реклама, але з його допомогою також можна персоналізувати дані поведінки користувачів. Сегментування на основі різних параметрів дозволяє більш ефективно і націлено комунікувати з потенційними клієнтами. Отримавши більше інформації про них, ви зможете створювати більш персоналізовані повідомлення.
І в результаті створюється послідовність із чітких персоналізованих мейлів, які слугують одній меті — підготувати лідів до прийняття рішення про купівлю.
Ще одна перевага email-маркетингу полягає в тому, що ви можете автоматизувати всі процеси. За допомогою відповідних інструментів ви можете легко створювати списки електронних листів, а також планувати надсилання листів у зручний для вас час. Детальніше про автоматизацію — в нашій статті.
На додаток до email-сегментації, щоб збільшити ефективність стратегії вирощування лідів, використовуйте наступні підказки для створення розсилок:
- тема повинна бути короткою та помітною;
- витратьте час на написання привабливого тексту попереднього перегляду;
- додайте заклики до дії (CTA);
- будьте лаконічними;
- зробіть свої електронні листи адаптивними для мобільних пристроїв;
- заохочуйте потенційних клієнтів до відповіді;
- не забувайте про A/B-тестування.
Також зважайте, що за допомогою цієї стратегії ви повинні знаходити баланс: регулярно спілкуватися зі своєю аудиторією, щоб побудувати стосунки, але не надто часто, щоб клієнти не асоціювали вас зі спамом.
Щоб розпочати роботу з email-маркетингом, вам знадобляться відповідні інструменти та досвід. Тут у Livepage завжди раді надати кваліфіковану та експертну послугу, щоб ваш бізнес виходив на нові рівні.