SEO для компаній, що займаються виготовленням гаражних воріт: як просувати вашу локальну компанію
Локальний бізнес з обслуговування гаражних воріт у США має високу конкуренцію. У кожному штаті та окрузі завжди є кілька компаній, які пропонують схожі послуги. Наприклад, якщо потрібна послуга ремонту гаражних воріт у Вашингтоні (округ Колумбія), то є великий вибір компаній на першій сторінці Google:
Компанії, які представлені на першій сторінці пошуку, стабільно отримують клієнтів для свого бізнесу і можуть планувати прибуток наперед. Це дозволяє розвивати свій бізнес з установки, ремонту та обслуговування гаражних воріт у потрібній локації. Крім того, це дає можливість розширювати бізнес на нові міста та округи (county).
Проте, як же потрапити на першу сторінку Google або Bing, щоб також отримувати постійний потік клієнтів? У цьому вам може допомогти SEO-просування для компанії з ремонту гаражних воріт. І вам пощастило, адже наша компанія професійно займається цим, і ми знаємо, як правильно виконати таку роботу.
Цей гайд створений на основі кейсу компанії STI Garage Door, яка пропонує послуги в Меріленді, Вірджинії та Вашингтоні (округ Колумбія). Нижче я надам посилання на кейс на сайті Livepage, і у вас буде змога прочитати, яку стратегію ми обрали для нашого клієнта. Ми співпрацюємо з STI Garage Door понад 3 роки і за цей час досягли значних успіхів!
Мета цього гайду – допомогти вам зрозуміти, що і як потрібно робити, щоб стати одним з локальних лідерів на ринку та надати кілька професійних порад щодо SEO для компанії з ремонту гаражних воріт.
Що особливого в локальному SEO для гаражних воріт
Будь-який локальний бізнес, наприклад, ремонт гаражних воріт, ремонт покрівель, послуги з фарбування або ландшафтний дизайн, суттєво відрізняється від товарного бізнесу чи IT-компаній, оскільки він прив’язаний до певної локації або кількох локацій. Іншими словами, якщо бізнес базується в штаті Вірджинія, то замовлення подібної послуги в штаті Каліфорнія вас мало цікавить, оскільки, аби скористатись нею, вам потрібно перетнути всю країну. Це важливо розуміти перед тим, як розпочати SEO-просування, бо від цього залежить загальна концепція та стратегія.
І ось тут ми наблизились до найважливішого – усвідомлення, що для отримання замовлень і нових клієнтів потрібні спеціальні сторінки, які також будуть прив’язані до вашої локації. Існує кілька видів таких сторінок, про які я розповім нижче, але ви повинні знати, що це основа якісного органічного трафіку і отримання нових клієнтів.
Проте не все так просто. Пошукові системи хочуть бачити на сайтах не лише ці сторінки. Існують додаткові вимоги до якості сторінок і сайту в цілому, щоб бути кращими за конкурентів. Виконання цих вимог допоможе не лише наздогнати конкурентів, а й перегнати їх і зайняти вище місце в органічному пошуку. Тому в цьому гайді з SEO-просування компаній з ремонту та установки гаражних воріт я вирішив поділитися абсолютно всіма аспектами успішного завоювання онлайн-ринку гаражних воріт.
Отож, давайте розглянемо все послідовно!
Стратегія SEO просування сайту гаражних воріт
Як я вже писав вище, стратегія SEO-просування залежить від сторінок і набору вимог. Давайте детальніше розглянемо кожен з пунктів стратегії.
Технічне SEO
Для успішного SEO-просування будь-який сайт (незалежно від тематики) повинен бути технічно готовим. Пошукові системи мають набір технічних вимог до сайтів, на основі яких вони оцінюють загальну якість сайту та його зручність для користувача.
До цих вимог належать:
- швидкість завантаження сайту;
- кількість заголовків Н1–Н6 та їх розміщення;
- коректне заповнення та відображення метаданих (title, description);
- наявність протоколу HTTPS;
- коректне відображення зображень на сторінках;
- коди відповіді сервера;
- правильна генерація файлів sitemap.xml & robots.txt;
- генерація URL-адрес;
- та багато іншого.
Ці технічні аспекти часто не є видимими для користувача, але важливі для пошукових систем. Чим більшій кількості вимог відповідає ваш сайт, то більше його «вподобають» пошукові системи Google, Bing та інші.
Отже, на першому етапі робіт нам потрібно підготувати сайт технічно до SEO-просування. Ми в Livepage розуміємо ці вимоги та знаємо, що потрібно робити. Тому на першому етапі ми розробляємо завдання на технічну оптимізацію сайту, яке містить максимально детальну інструкцію щодо того, що і як повинно працювати, а також як виправити наявні помилки.
Важливо знати! На цьому етапі вам знадобиться програміст, який зможе виправити та вдосконалити сайт. Це додаткові витрати для вас, і ви повинні бути до цього готові.
SEO-дослідження, аналіз конкурентів
Цей етап не можна назвати другим, оскільки аналіз виконується паралельно з впровадженням технічних виправлень на сайті. Програмісту потрібен час, щоб доопрацювати сайт, водночас ми маємо дослідити ринок і конкурентів.
Завдання полягає у підготовці докладного аналізу конкурентів, в межах якого SEO-спеціаліст досліджує органічний пошук у вашому штаті / місті / районі. Мета – знайти сайти, які займають лідируючі позиції за послугами, які ви пропонуєте своїм клієнтам.
Зазвичай ми обираємо від 5 до 10 сайтів конкурентів і детально аналізуємо їх.
Про сайти конкурентів ми дізнаємось:
- скільки трафіку вони отримують;
- які сторінки приносять найбільше трафіку;
- яку кількість контенту вони публікують у блозі;
- яку стратегію створення зовнішніх посилань вони використовують;
- скільки сторінок на їхньому сайті;
- та інші аспекти.
Спеціалісту з SEO-просування в пошукових системах це допомагає зрозуміти:
- куди спрямовувати основні зусилля в SEO-просуванні вашої компанії з ремонту гаражних воріт;
- хто з конкурентів є сильнішим;
- які сайти посилаються на сторінки конкурентів;
- яка структура сторінок нам потрібна та їхня кількість;
- скільки приблизно часу нам потрібно, щоб наздогнати і випередити конкурентів.
Оптимізація або створення структури вебсайту
На основі проведеного аналізу, про який я вже згадував, нам потрібно покращити наявну або створити нову структуру вебсайту. Якщо це новий сайт, то ми розробляємо структуру з нуля. Якщо вже є якась структура сайту, то ми вдосконалюємо її з урахуванням ринку та конкурентів.
Ми завжди візуалізуємо майбутню структуру сайту. Це допомагає зрозуміти, скільки роботи нам потрібно виконати та які кроки маємо для цього зробити. Крім того, візуалізація допомагає встановити пріоритети та порядок створення сторінок.
Оптимізація або створення сторінок локацій / послуг / брендів
Після візуалізації майбутньої структури сайту та її узгодження ми переходимо до найважливішого етапу – створення або оптимізації комерційних сторінок сайту. Саме ці сторінки є основою для генерації органічного трафіку та залучення нових клієнтів.
Існує щонайменше 3 основних типи таких сторінок:
- сторінки локацій;
- сторінки послуг;
- сторінки брендів.
Сторінки локацій
Ці сторінки присвячені основній послузі/послугам з прив’язкою до конкретної локації.
Основна мета цих сторінок – отримання трафіку за запитами з локальною прив’язкою. А саме, коли користувач шукає сервіс поруч із собою.
Під час створення чи оптимізації цих сторінок важливо правильно підібрати ключові слова, виділивши серед них саме комерційні. Також велике значення має структура цих сторінок. Вони повинні бути виконані не просто у вигляді переваг, а містити правильний та послідовний набір інформаційних блоків для збільшення конверсійності.
Визначення локацій залежить від запитів користувачів в органічному пошуку та зони обслуговування вашої компанії. Це можуть бути як штати, так і міста, округи тощо.
Сервісні сторінки
Щодо цих сторінок, то їх основне завдання полягає в тому, аби показати користувачеві повний перелік послуг, які надає компанія.
Ви можете надавати послуги не лише власникам приватних будинків, а також, наприклад, виконувати роботи на дахах комерційних будівель. Можна займатися не тільки ремонтом і встановленням, а ще й утепленням гаражних воріт, переустановкою та обслуговуванням.
Ці сторінки демонструють, наскільки комплексно ви підходите до надання послуг і який у вас досвід.
Розповідаючи про це, варто зазначити важливість аналізу та пропрацювання не лише комерційних ключових слів, а й структури самої сторінки.
Сторінки брендів
Третій тип – це сторінки брендів.
Для привертання користувачів, які шукають певну послугу, пов’язану з брендом компанії, ми також можемо створити відповідні сторінки на сайті. Це допоможе привести їх до вашого сайту і надати можливість отримати потрібну послугу.
Немає обмежень щодо кількості сторінок всіх трьох типів на сайті. Ми можемо створювати їх необмежено. Тут більше важлива правильна SEO-оптимізація. Тож, якщо на вашому сайті вже існують такі сторінки, але вони не приносять вам трафік і нових клієнтів, то проблема може бути в SEO-оптимізації.
Ще раз підкреслюю, що сторінки Location / Service / Brand є фундаментальною основою для збору комерційних запитів та лідогенерації.
Створення контент-плану
Наступним етапом є створення контент-плану для статей блогу.
Тут я хочу пояснити, для чого взагалі необхідний блог та контент-план для нього. На сторінках локацій, сервісів та брендів ми розміщували комерційні ключові слова, які передбачають прямий запит клієнта на отримання послуги. Тобто користувач знає, що йому потрібно, і шукає найдоступніший і найякісніший сервіс у своїй локації.
Але є ще коло клієнтів, які не знають, що їм потрібна допомога. Наприклад, людина може стикнутися з поломкою напрямної, по якій піднімаються двері, або в неї не працює пульт керування.
У цьому випадку користувач починає шукати інформацію в інтернеті та ще не знає, чи зможе він розв’язати проблему самостійно, або тільки за допомогою фахівців. Людина використовує для пошуку інформаційні ключові слова, які не містять прямого запиту на надання послуги.
Розуміння таких проблем потенційних клієнтів дозволяє нам надати їм якісну інформацію щодо їх розв’язання. І рішення може бути різним. У деяких випадках людина може самостійно розв’язати проблему, а в інших випадках без допомоги фахівців не обійтися.
Саме тоді нам потрібен контент-план, який дозволить знайти подібні інформаційні запити від потенційних клієнтів. Відповідаючи на них за допомогою контенту у блозі, ми збільшуємо кількість нових клієнтів. Користувач розуміє, що сам не впорається, бачить перед собою якісно описане розв’язання проблеми і може звернутися за допомогою до нас.
Але тут і прихований основний момент, чому блог зазвичай має нижчу конверсію. Річ у тому, що на цю статтю може перейти користувач з іншого міста або штату, а також з іншої країни. Оскільки статті не мають локальної прив’язки і відповідають на досить загальний запит широкого кола людей, що зіткнулися з проблемою.
Під час підготовки контент-плану ми починаємо з того, що шукаємо подібні інформаційні запити і, ґрунтуючись на них, формуємо теми для майбутніх статей. Зазвичай ми враховуємо ваші побажання щодо того, з якими проблемами ви хочете допомогти потенційним клієнтам і відображаємо це в контент-плані.
Оптимізація або створення контенту блогу
Після того, як контент-план готовий і узгоджений, переходимо до наступного етапу. Це створення самого контенту для статей блогу з інформаційними запитами.
Під час створення контенту важливо не лише написати його якнайякісніше, але й правильно оптимізувати та структурувати інформацію. Це означає визначити, що робити і в який момент, оцінити витрати, часові межі та інші аспекти. Важливо правильно донести інформацію та провести її SEO-оптимізацію.
Хоча статті блогу можуть приносити менше конверсій, ніж сторінки послуг, локацій та брендів, проте блог варто розглядати не лише як джерело додаткової лідогенерації, але і як розділ, що показує вашу експертизу. Це важливо як для пошукових систем, так і для користувачів. Коли клієнт бачить, що у власників сайту є не лише бажання щось продати, а й компанія ділиться інформацією, що допомагає розв’язати проблему, – довіра зростає. Це є особливо суттєвим в умовах високої конкуренції в локальному бізнесі, коли потрібно переконати користувача звернутися саме до вас.
Статті в блозі потрібно писати, але це не означає, що потрібно це робити кожен день або намагатися впродовж місяця описати всі проблеми. Важлива систематичність і якість контенту. Краще максимально пропрацювати одну статтю, аніж за цей час написати 3, однак низької якості.
Linkbuilding
Посилання є невід’ємною частиною успіху в пошуковій оптимізації. Пошукові системи на основі кількості та якості посилань, що спрямовують на ваш сайт, визначають рівень довіри та авторитету. Це безпосередньо впливає на позиції сторінок всіх типів в органічному пошуку.
На самому початку я не безпідставно згадував про обов’язкове проведення Discovery SEO Competitor Analysis. Саме цей аналіз показує, які сайти і у якій кількості посилаються на ваших конкурентів. Це дозволяє зрозуміти, як нам потрібно рухатися у розвитку свого профілю зовнішніх посилань.
Найголовніше, що я хочу сказати, – це те, що побудова профілю зовнішніх посилань є одним з найважливіших елементів загальної стратегії SEO-просування сайтів, які спеціалізуються на ремонті та обслуговуванні гаражних воріт.
Профіль Google My Business
Це ще одне важливе джерело нових клієнтів і інструмент формування репутації компанії. Google My Business – це безкоштовний інструмент для відображення вашої компанії на картах, опису послуг і взаємодії з потенційними та наявними клієнтами.
Заповнення профілю GMB є обов’язковим для кожної локальної компанії незалежно від типу бізнесу. В цьому немає нічого складного, але потрібно правильно SEO-оптимізувати інформацію в профілі, щоб привертати на сайт нових клієнтів.
Важливо працювати з відгуками клієнтів і відповідати на них. Клієнти люблять ділитися як позитивними, так і негативними відгуками, і жодного з них не можна залишати без відповіді.
Аналіз та вдосконалення
Це вже ювелірна робота SEO-спеціаліста, яка виконується на більш пізньому етапі, коли вже є результати, які потрібно покращити.
Необхідно регулярно аналізувати трафік, конверсії, час на сайті та поведінкові фактори на сторінках. Розбиратися, як користувач переміщується на сайті і створювати/доробляти сторінки для покращення взаємодії користувача з ним та збільшення конверсій.
Також важливо, де і як ми розміщуємо конверсійні кнопки, на яких сторінках буде відбуватися конверсія. Правильно розміщені внутрішні посилання по сайту допоможуть покращити сканування пошуковими системами і будуть вести користувача по воронці, наприклад, з блогу на сторінку послуг.
Над покращенням сайту потрібно працювати регулярно, і це дасть свої плоди.
Поради щодо SEO-оптимізації для локальних компаній, що займаються виготовленням гаражних воріт
Вище я намагався максимально детально розповісти про стратегію SEO-просування компанії з ремонту та установки гаражних воріт.
Додатково я хочу надати кілька порад щодо того, на чому потрібно робити акцент в процесі реалізації цієї стратегії.
Проведіть дослідження ключових слів і аналіз конкурентів
Не думайте, що без аналізу ринку та конкурентів можна легко зайняти лідируючі позиції. Це не так. В топ 10 ваші конкуренти знаходяться не просто так.
Вони дуже наполегливо працювали не один рік, щоб досягти цього успіху, і скажу вам напевно – легко здаватися вони не збираються. Вам потрібно знати і розуміти, з якою швидкістю вони розвиваються, що зараз роблять, над чим працюють.
І це розуміння дозволить вам побудувати саме ту стратегію, яка приведе вас до такого ж успіху, як і їхній.
Тому завжди аналізуйте та вивчайте успішні сайти конкурентів, які досягли результату.
Від ключових слів безпосередньо залежить трафік на ваш сайт і те, які люди до вас прийдуть. Неправильний вибір ключових слів спричинить зведення до мінімуму очікуваного результату.
Я бачив багато компаній, які вкладають великі гроші в самостійне SEO-просування, і до чого вони приходять через 1–2 роки роботи. Часто чую, що «SEO не працює». Але після аналізу їхніх сайтів з’являється розуміння, що трафік на їхній сайт «порожній» (до них приходять люди, які й не мали наміру щось замовляти). І вся проблема криється саме в неправильних ключових словах.
Аналіз конкурентів завжди показує, за якими ключовими словами ранжуються ваші конкуренти. Тому аналіз та складання списку правильних ключових слів обов’язково потрібно робити для досягнення результату. Не забувайте про це.
Використовуйте ключові слова на основі локальної прив’язки
Ця порада пов’язана з попереднім пунктом. Не забувайте, що ви прив’язані локально до певної території. Тому вам необхідно використовувати ключові слова з місцевою прив’язкою. Це основи просування локального бізнесу.
Високоякісний контент
Контент – це наше все. Створюйте контент не лише для пошукових систем, але й для ваших користувачів. Це складне завдання, але саме баланс правильної SEO-оптимізації та якості текстів для відвідувачів є запорукою високих позицій сторінок у локальному органічному пошуку. Контент повинен бути експертним та найвищого рівня якості, щоб ви могли конкурувати в рейтингу лідерів з іншими сайтами.
Кожен день ми пишемо величезну кількість текстів завдяки нашому відділу копірайтингу і знаємо, наскільки це складно і важливо!
Створюйте посилання
Не забувайте про посилання! Хто б що вам не казав. Одні кажуть, що посилання не працюють, інші впевнені у зворотному. Але я точно знаю, що лінки працюють, і необхідно вкладати зусилля у вибудову профілю зовнішніх посилань. Ми в Livepage перевірили це на великій кількості проєктів і переконані в цьому.
Регулярно робіть аудит сайту
Слідкуйте за технічним станом вашого сайту та помилками, що виникають. Робіть регулярні аудити й аналізуйте сайт. Дуже сумно, коли ви старанно працюєте над побудовою бізнесу в локальному пошуку, а якась помилка в технічній частині, зображеннях, текстах або посиланнях може відкинути вас на кілька кроків назад у розвитку.
Наш досвід
Тут я хочу поділитися з вами одним з наших проєктів з SEO-просування компанії, яка займається ремонтом та установкою гаражних воріт. Я дуже сподіваюся, що цей гайд буде для вас максимально корисним, і ви зможете побудувати свій локальний бізнес.
Ось кейс з SEO-просування компанії STI Garage Door, яка надає послуги з ремонту, установки, утеплення та обслуговування гаражних воріт. Ми співпрацюємо з ними вже дуже давно і, крім SEO-просування, надаємо їм послуги контекстної реклами.
До речі, ось ще один наш кейс для компанії STI Garage Door з PPC-просування.
Обов’язково ознайомтеся з кейсами. Ми зробили величезну роботу протягом цих років і досягли чудових результатів для нашого клієнта!
В розділі Case Studies ви можете знайти наші кейси в різних нішах.
Вартість SEO для компаній, що займаються гаражними дверима
У більшості випадків вартість послуг залежить від вашого потенціалу. Це означає, що ми можемо виконувати роботу з різною інтенсивністю. Можна виконати 10 технічних завдань протягом місяця і написати 10 текстів, або можна 3. Звичайно, вартість буде відрізнятися в цих випадках. Різниця буде й у термінах досягнення результатів. Більше робіт, контенту і посилань – більше трафіку – більше нових клієнтів.
У нашій компанії ціни на послуги SEO-оптимізації сайтів з ремонту та встановлення гаражних воріт починаються від $900 на місяць. Це мінімальна вартість для досягнення результату.
Висновки
Стратегія та поради, наведені вище, – це великий досвід, багато часу і багато роботи як з боку нашого партнера STI Garage Door, так і з боку компанії Livepage. Я спробував максимально детально описати послідовність дій та їх важливість, щоб ви могли розпочати свій локальний бізнес з нуля або оптимізувати та покращити наявні результати.
Якщо ви читаєте цей гайд з SEO-просування компанії з ремонту та установки гаражних воріт, це означає, що поточні результати вас не влаштовують. Тоді просто беріть цю інформацію та дійте!
Отже, коли у вас є бажання зробити все без помилок (або у вас немає на це часу), то ви у тому місці, де вам допоможуть. Ми можемо професійно та якісно зробити просування вашого сайту, без помилок і за відпрацьованим роками планом. Звертайтеся до нас або заповніть бриф, і менеджер по роботі з клієнтами приведе вас за руку до нашого SEO-відділу, де ми почнемо грамотно та професійно будувати ваш локальний бізнес разом!