5 основних стратегій і найкращих практик B2B-копірайтингу
Наразі безліч різних галузей інвестують у цифровий маркетинг. І, як показує статистика, 56% з них — це B2B-організації. Це підбадьорює, адже свідчить про те, що сучасний бізнес все частіше віддає перевагу конструктивному підходу до просування свого продукту.
Проте, якщо ви не обізнані з маркетинговими цінностями B2B, давайте ми розкажемо вам про них! Отже, у цій статті ми поговоримо про стратегії копірайтингу у сфері B2B, які допоможуть конвертувати клієнтів, що ще вагаються. Також ми поділимося з вами найкращими практиками B2B-копірайтингу.
Що таке B2B копірайтинг?
B2B копірайтинг — це стратегічне створення контенту, що використовується компаніями для спілкування та інформування інших компаній про свої продукти або послуги.
Кваліфікований B2B копірайтер як і автор блогу розуміє, як створювати привабливий контент, який резонує з цільовою аудиторією. Однак між ними є відмінність:
B2B Копірайтер
Спеціалізується на створенні текстів, орієнтованих на стимулювання продажів, використовуючи переконливі методи, щоб спонукати клієнтів до дії. Це може бути заповнення форм лідогенерації або звернення до продавця за телефоном чи в чаті.
Автор блогу B2B
Створює інформативні статті, направлені на відповіді на гострі питання своєї аудиторії. Як правило, такі статті в блогах надають цінну інформацію та рішення, пов’язані із загальними галузевими проблемами.
Розуміння всіх особливостей B2B-копірайтингу
Від початку важливо розуміти особливості B2B-копірайтингу, адже він вимагає звернення до різних спеціалістів і процесів продажів.
Як визначити, які послуги B2B копірайтингу вам потрібні
Визначення послуг B2B копірайтингу для вашого проєкту вимагає досконального знання ваших бізнес-цілей, цільової аудиторії та маркетингової стратегії.
Ось кілька кроків, які допоможуть вам у цьому процесі:
- Визначте бізнес-цілі, щоб зрозуміти, які послуги копірайтингу B2B вам потрібні.
- Вивчіть свою цільову аудиторію, щоб створити відповідний контент.
- Оцініть наявний контент, щоб побачити, що потрібно поліпшити.
- Дослідіть свої маркетингові канали, щоб обрати тип контенту, що підходить для кожного з них.
- Окресліть свій бюджет і розставте пріоритети для найбільш важливих послуг у вашому плані B2B копірайтингу.
- Виберіть постачальника послуг, який відповідає вашим стратегіям B2B копірайтингу і бюджету.
Які є популярні види послуг B2B копірайтингу?
Певні види послуг B2B копірайтингу можуть відрізнятися залежно від обраної стратегії B2B копірайтингу. У Livepage ми використовуємо індивідуальний підхід до унікальних бізнес-потреб наших клієнтів.
Проте, з найпопулярніших видів послуг копірайтингу B2B можна виділити наступні:
Whitepapers
Ці повні звіти, зосереджені на визначенні проблеми та позиціювання вашої організації як експерта з її вирішення.
Електронні книги
Це сучасна версія технічної документації, яка може провести потенційних покупців через типову воронку продажів B2B. Крім того, електронні книги використовуються, щоб продемонструвати потенційним споживачам, як вони можуть розв’язати свої проблеми за допомогою вашого продукту.
Розповідь про бренд
Ця форма B2B копірайтингу зосереджена на демонстрації вашого бренду та висвітленні переваг, які він може запропонувати. Крім того, часто тут використовуються історії клієнтів, щоб підвищити рівень довіри.
Технічний копірайтинг
Цей вид B2B копірайтингу спрямований на спрощення технічних концепцій і процесів, роблячи їх доступними для нетехнічної аудиторії.
Гестрайтинг
Гестрайтинг зазвичай створюється позаштатними та зовнішніми контент-професіоналами від імені визнаних експертів, використовуючи їхній досвід для розробки високоякісних матеріалів.
UX копірайтинг
Мова йде про тексти, спеціально створені для B2B сайтів і мобільних додатків, з акцентом на оптимізацію клієнтського досвіду та взаємодію.
Пости для соціальних мереж
Цей тип копірайтингу, мабуть, найпопулярніший сьогодні. Він охоплює текстовий В2В контент, який публікується на різних платформах соціальних мереж з метою залучення та інформування аудиторії.
Лендінги та сторінки продажів
Ці спеціалізовані вебсторінки призначені для того, щоб спонукати читачів до дії або покупки.
Пости в блогах
Це статті, розміщені в блогах компаній або опубліковані як гостьові пости. Вони корисні для привернення уваги, створення авторитету та забезпечення цінності для читача.
Ключові відмінності між B2B і B2C копірайтингом
У той час як клієнти B2C і B2B можуть прямувати одним і тим же шляхом у воронці продажів, ефективний копірайтинг для них вимагає різних стратегій.
Наприклад, при написанні текстів для B2B-компаній є 3 важливі відмінності:
Апелювання до різноманітних осіб, які ухвалюють рішення
B2B написання контенту часто націлене не тільки на одну людину, яка затверджує рішення, а й також на менеджерів, очільників та інших фахівців вищої ланки, які залучені до процесу здійснення покупки.
Встановлення глибоких зв’язків
Успішні стратегії копірайтингу B2B спрямовані на встановлення зв’язку між читачем і контентом. Це можливо завдяки позиціонуванню написаного від імені справжнього експерта.
Зосередженість на фактах і перевагах
Аудиторія B2B більше зацікавлена в конкретних фактах і перевагах, ніж у прямих продажах. Вони хочуть знати, як продукт або послуга можуть заощадити їм гроші, підвищити продуктивність тощо.
Ефективні стратегії B2B копірайтингу для збільшення конверсії
Пропонуємо вашій увазі 5 прикладів стратегій B2B копірайтингу. Переконайтеся самостійно, що їхнє використання збільшує видимість будь-якого вебресурсу!
1. Знайте вашу аудиторію
Одним з ефективних підходів до визначення вашої цільової аудиторії є метод сегментації 5W. Цей метод охоплює відповіді на ґрунтовні запитання про вашу аудиторію (what, where, who, when, and why). А саме:
- Які конкретні продукти або послуги вибирають ваші покупці?
- Хто ваші покупці?
- Коли і як часто ваші клієнти здійснюють покупки або мають намір зробити покупки?
- Де ваші клієнти воліють робити покупки?
- Що спонукає ваших клієнтів купувати той чи інший продукт або послугу?
Пряме спілкування з вашою аудиторією може бути дуже цінним для створення вашого плану B2B копірайтингу.
2. Визначте свою унікальну ціннісну пропозицію
В межах стратегій B2B копірайтингу для підвищення конверсії ми радимо вам зосередитися на вигодах для ваших клієнтів. Почніть з визначення того, як ваш продукт або послуга розв’язують больові питання ваших споживачів, наприклад, заощаджують час і гроші або мінімізують непотрібні клопоти. Підкресліть ці переваги у своєму копірайтингу.
Крім того, при використанні B2B копірайтингу дуже важливо створити ціннісну пропозицію для вашого ідеального клієнта. Для цього ваші дописи в блозі або інший контент повинні давати корисну інформацію для вдосконалення бізнесу читачів. Забезпечуючи цінність, ви можете завоювати довіру й отримати більше покупок від вашої цільової аудиторії.
3. Використайте вплив сторітелінгу
Згідно з дослідженням Google, емоційна прив’язаність до бренду є ключовим фактором при прийнятті B2B рішень. Наприклад, 50% споживачів з більшою ймовірністю зроблять покупку, коли відчують емоційний зв’язок, а сторітелінг найкращий інструмент для цього.
Перш за все, зробіть свого клієнта головним героєм історії вашого бренду, яку можна описати у відгуках. Відгуки дозволяють іншим клієнтам взаємодіяти з вашим брендом на глибшому психологічному рівні. Не забувайте використовувати соціальні мережі.
4. Застосуйте переконливу мову
Дослідження показують, що споживачі на 92% частіше здійснюють покупку після прочитання позитивних відгуків. Проте важливо посилатися на авторитетні джерела.
Водночас замість того, щоб завалювати аудиторію сирими цифрами, знайдіть переконливі способи розповісти історію на основі даних. Так ви можете зробити свій текст більш помітним і незабутнім.
5. Пам’ятайте про SEO
Оптимізація вашого B2B копірайтингу для SEO має вирішальне значення для того, щоб потенційні клієнти могли знайти вас в Інтернеті. Адже 51% покупців дізнаються про нові продукти або компанії за допомогою пошуку в Інтернеті. Тому, щоб підвищити коефіцієнт конверсії, важливо стратегічно використовувати галузеві ключові слова.
Ось кілька моментів, які слід враховувати під час оптимізації вашого B2B копірайтингу для SEO:
Релевантні ключові слова. Використовуйте ключові слова, які приведуть потенційних клієнтів на ваш сайт. Крім того, розгляньте можливість залучення нішевих ключових слів, орієнтованих на ваших клієнтів.
Інструменти дослідження ключових слів. Google Ads Keyword Planner та інші інструменти можуть допомогти вам знайти правильні ключові слова для оптимізації вашого контенту для пошукових систем.
Ефектні заголовки та підзаголовки. Вибирайте заголовки, які відповідають тому, що може шукати ваша аудиторія.
Найкращі практики B2B копірайтингу
Для успішного B2B копірайтингу варто розуміти потреби та неоднорідність бізнес-аудиторії, враховувати складність процесу продажів, використовувати технічну термінологію та багато іншого.
Звичайно, це може здатися досить складним. Однак наступні 5 найкращих практик для B2B копірайтингу вам допоможуть розібратися з усім цим.
1. Подбайте, щоб ваші повідомлення були стислими та зрозумілими
Як правило, покупці B2B — це заклопотані професіонали, які цінують свій час. Вкрай важливо, щоб ваш текст був стислим і легким для розуміння. Уникайте професійного сленгу, складної мови або довгих речень, які можуть заплутати або “перевантажити” вашу аудиторію. Здійснюйте комунікацію через ключові повідомлення, щоб привернути увагу і зробити ваш текст легко засвоюваним.
2. Зосередьтеся на потребах і проблемах вашої цільової аудиторії
Найкращі практики для копірайтерів B2B показують, що покупці мотивовані вирішенням своїх бізнес-завдань і досягненням своїх цілей. Таким чином, ваш текст має безпосередньо відповідати їхнім вимогам, болям і проблемам. Зрозумійте їхню точку зору й адаптуйте свій текст, щоб показати, як ваш продукт або послуга можуть розв’язати їхні проблеми та задовольнити їхні запити.
3. Застосовуйте дані та дослідження для обґрунтування своїх тверджень
Як правило, B2B покупці спираються на дані та докази для прийняття зважених рішень. Підкріпіть свої твердження й аргументи відповідними відомостями, дослідженнями, прикладами з практики або відгуками. Це допоможе вам встановити довіру і підвищити цінність вашої пропозиції.
4. Уникайте професійного сленгу та технічної мови
З огляду на те, що розуміння ніші, на яку ви орієнтуєтеся, є важливим, уникайте використання галузевого сленгу або технічної мови. Краще вживайте чітку та доступну лексику, яку легко осягнути вашій цільовій аудиторії.
Ось кілька прикладів:
- “MVP” – в IT цей термін позначає версію продукту, яка містить лише базові функції (сленг розробників);
- “smug report” – звіт про помилку (сленг технічних спеціалістів);
- “broetry” – специфічний тип постів у LinkedIn (сленг маркетологів);
- “80/20” – поняття, яке означає, що зазвичай 20% працівників створюють 80% проблем (сленг HR);
5. Правильно структуруйте свій контент
Організуйте свій контент логічно та зв’язно. Заголовки, підзаголовки та маркери допоможуть вам у цьому, полегшуючи орієнтування по тексту. Це також дасть змогу вашій аудиторії швидко зрозуміти основні моменти та ключову інформацію у вашому тексті. Загалом, якісна структура контенту може значно поліпшити його читабельність.
Наш досвід у B2B копірайтингу
Livepage має величезний досвід B2B копірайтингу, підтверджений великою кількістю успішних кейсів. В нашому відділі контенту працюють тільки професіонали, які вміють створювати привабливі тексти, які зацікавлять читачів. Наприклад, у рамках B2B копірайтингу, ми можемо створювати тексти, які стимулюють цільові дії на веб-сайті, такі як покупки, підписки, реєстрації тощо.
Незалежно від того, чи пишемо ми тексти для цільових сторінок, статей у блогах, Email маркетингу чи технічних документів (Whitepapers) наш B2B-контент завжди перевіряється носіями мови. Крім того, ми розуміємо важливість унікальності та персоналізації вмісту статей. Тому ми забезпечуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта через дружнє спілкування.
Зробіть Livepage своїм надійним партнером
Livepage — це команда професіоналів, що займаються просуванням бізнесу в Інтернеті. За останні 11 років компанія Livepage стала Google Premier Partner. Наразі ми також входимо до ТОП 1 SEO-агентств України та ТОП 30 SEO-агентств світу.
Проте краще один раз побачити, ніж кілька разів почути. Отже, дізнайтеся на реальних кейсах, чому Livepage гідна вашої довіри!
Наша команда збільшила органічний трафік і пошукову видимість The Hoxton Mix за допомогою стратегій SEO, включно з оптимізацією контенту, поліпшенням архітектури сайту, дослідженням ключових слів, створенням зворотних посилань і використанням маркетингу в соціальних мережах. Ми домоглися збільшення органічного трафіку на 90%, щомісячного зростання конверсії на 172,15%, 1317 нових ключових слів у топ 10 і високих позицій за ключовими словами.
У Yalantis був низький органічний трафік і погана видимість у пошуку, тому ми впровадили стратегії SEO, що призвело до збільшення органічного трафіку на 90%, щомісячного зростання конверсії на 172,15%, появі 1317 нових ключових слів у топ 10 і підвищенню рейтингу старих ключових слів. Це значно поліпшило видимість компанії в Інтернеті та відвідуваність вебсайту.
Наша стратегія контекстної реклами для UCtel збільшила кількість конверсій на 330%, знизила ціну за конверсію на 47% і підвищила CTR на 153%. Ми оптимізували рекламний текст і ключові слова, а також створили привабливі цільові сторінки, постійно вдосконалюючи кампанію за допомогою аналітичних даних на основі інформації про потенційних клієнтів.
Чи не час покращити свою маркетингову стратегію? Тоді скористайтеся досвідом B2B копірайтингу від Livepage!
І наостанок
Ця стаття створена командою Livepage з метою поділитися найбільш ефективними практиками B2B копірайтингу. У ній також представлено огляд відомих стратегій B2B копірайтингу для збільшення конверсії. Дотримання їх може поліпшити ваші загальні знання в галузі маркетингу і допомогти вашому бізнесу піднятися. Дякуємо за увагу!
Поширені запитання
Навіщо B2B компаніям потрібні копірайтери?
За допомогою текстів B2B копірайтери можуть підвищити впізнаваність бренду, залучити нових клієнтів та оптимізувати їхнє утримання на нішевих ринках. Це можливо, якщо вибрати правильну стратегію копірайтингу B2B, яка також буде конвертувати клієнтів, які вагаються, шляхом розв’язання їхніх проблем і представлення цінності продукту компанії.
Яким є стиль написання для B2B?
Стиль написання для B2B може бути майже будь-яким, в залежності від ваших цілей. Художній підійде для блогових статей, ціль яких переконати читача скористатися вашими послугами; технічний або науковий, для статей, які демонструють вашу нішеву експертизу; офіційно-діловий, для ділового листування та офіційних промов.
Хто такий B2B копірайтер?
B2B копірайтер є експертом у створенні цільових матеріалів, призначених для збільшення продажів для B2B компаній. Використовуючи методи переконання, вони можуть надихнути клієнтів на необхідні дії. Це може бути заповнення форми, здійснення покупки тощо.
Які особливі якості копірайтера B2B?
Стратегії B2B копірайтингу унікальні в багатьох аспектах і в основному залежать від певних якостей копірайтера. Ось деякі з них, які варто запам’ятати:
- Технічна експертиза.
- Підхід до розв’язання проблеми.
- Ясність і простота.
- Тактика побудови відносин.
- Розуміння різноманітної аудиторії B2B.