Як передати написання контенту на аутсорсинг: поради та рекомендації
Написання топового контенту – це перевірений метод залучення трафіку на вебсайт і перетворення відвідувачів на клієнтів. Ось чому 80% маркетологів вважають створення контенту своїм першочерговим завданням.
Однак, компанії безупинно зайняті вдосконаленням продукту, управлінням персоналом і багатьом іншим. Тому не дивно, що їм не вистачає часу для регулярного створення належного SEO-контенту. На щастя, є рішення — віддати написання контенту на аутсорсинг. І сьогодні ми поділимося з вами найкращими практиками та порадами щодо використання цього потужного маркетингового інструменту у нашому гайді з написання аутсорсингового контенту від команди Livepage!
Що таке контент-аутсорсинг?
Контент-аутсорсинг — це практика залучення фахівців ззовні для створення контенту різного типу від імені бізнесу. Мета полягає в тому, щоб постійно продукувати переконливий високоякісний контент, який приваблюватиме читачів і збільшуватиме трафік.
Крім того, аутсорсинг написання контенту пропонує кілька переваг. Перш за все, це вивільняє дорогоцінний час власників бізнесу для того, щоб вони могли зосередитися на інших, більш важливих операціях. Крім того, він забезпечує доступ до різноманітного пулу кваліфікованих авторів, які можуть створювати першокласний контент. Наостанок, аутсорсинг написання контенту є економічно виправданим, оскільки майже завжди гарантує відмінну якість необхідних вам текстів.
Існує кілька типів аутсорсингу контенту:
- Пости в соціальних мережах. Можливо, ви вже знаєте, що соціальні мережі необхідні для просування B2C. Аналогічним чином, передача написання контенту на аутсорсинг агентствам, які мають досвід роботи з соціальними мережами, може забезпечити регулярність та персоналізованість постів на кожній платформі.
- Блоги. Ви можете віддати на аутсорсинг написання контенту для свого блогу, щоб залучити більше потенційних клієнтів, оскільки компанії з блогами отримують на 55% більше відвідувачів сайту. Більш того, допомога від експертів, які добре зарекомендували себе, може забезпечити відмінне створення та планування контенту для блогу.
- Вебсторінки. Добре продуманий контент на сторінках вебсайту необхідний для утримання відвідувачів і перетворення їх на лідів. Аутсорсинг написання контенту може забезпечити привабливий матеріал для цих сторінок.
- Email контент. Професійно оформлені листи, що персоналізують ділове спілкування з вашою аудиторією, повністю виправдовують вкладені в це гроші. Просто віддайте створення контенту на аутсорсинг і автоматизуйте ваш електронний маркетинг.
- Технічні документи (Whitepapers). Це вичерпні звіти, що містять розв’язання конкретних проблем. Аутсорсинг написання контенту для технічних документів може гарантувати професійно створений контент, що відповідає вашій цільовій аудиторії.
- Інфографіка. Інфографіка надзвичайно корисна, коли вам потрібно представити інформацію візуально. Оскільки створення інфографіки може бути складним завданням, доручення її створення професіоналам заощадить ваш час.
Планування написання контенту на аутсорсингу
Тепер, зважаючи на основні плюси аутсорсингу контенту, дослідімо основні кроки, необхідні для якісного написання контенту сторонніми компаніями:
Крок 1. Зосередьтеся на своїх потребах, щоб визначити цілі
Перш ніж віддати створення контенту на аутсорсинг SEO, B2B або SaaS-сервісам, — визначиться з вашими цілями. Після того, як ви їх чітко зрозумієте, взаємодія буде ефективною. Ви зможете знайти автора контенту, який відповідатиме вашим очікуванням.
Ось кілька ключових моментів, про які слід пам’ятати:
- Бажана кількість статей на місяць. Встановіть щомісячну мету за кількістю статей, виходячи з вашої галузі та вимог до контенту. Згідно з дослідженням від HubSpot, публікація 4 постів на тиждень генерує найбільший трафік. Але зважайте на те, що кількість може відрізнятись в залежності від типу вашого бізнесу, вашої ніші та інших факторів.
- Довжина статей. Зазвичай постачальники аутсорсингових послуг з написання контенту рекомендують своїм клієнтам кількість слів для кожного типу контенту. Однак, ви повинні знати основні правила. Наприклад, 2000-3000 слів ідеально підходять для ранжування в Google, якщо такі статті відповідають пошуковому запиту.
- Мета контенту. Аутсорсинг створення контенту приносить кращі результати, коли мета контенту чітко сформульована. Ваш автор має бути знайомий із нішею вашого бізнесу, конкурентами, маркетинговою воронкою тощо.
Крок 2. Складіть бюджет і встановіть терміни
У кожному серйозному гайді з написання контенту на аутсорсингу підкреслюється важливість встановлення реалістичного бюджету. Рекомендується враховувати не тільки зарплатню автора, а й витрати на редагування, правки та будь-які необхідні дослідження.
Окрім цього, перш ніж найняти автора контенту, вивчіть ринок і порівняйте ціни. Не забудьте запросити зразки текстів авторів, щоб знайти ідеальний баланс між вартістю і якістю.
Крок 3. Знайдіть постачальників контенту
Ось кілька порад, як знайти талановитих і сумлінних райтерів:
- Платформи для фрилансу. Використовуйте додаткові ресурси, такі як Upwork або Fiverr, щоб знайти фрилансерів із різними наборами навичок. Upwork чудово підходить для довгострокових контрактів, тоді як Fiverr пропонує ширший вибір фрилансерів із нижчими зарплатними очікуваннями.
- Інтернет-спільноти. Приєднайтеся до груп у LinkedIn або Facebook, пов’язаних із вашою галуззю, щоб знайти кваліфікованих копірайтерів-фрилансерів. Ви також можете звернутись за рекомендаціями до ваших друзів, колег, або навіть авторів з якими ви вже працюєте.
Крок 4. Створіть детальний контент-бриф і редполітику
Одним із важливих інструментів у процесі створення контенту є контент-бриф. Він слугує керівним документом під час роботи з вашим райтером. В цьому документі містяться важливі критерії, такі як тема, довжина, tone of voice та інші особливості, необхідні для створення якісного контенту.
Як правило, кожен бриф описує структуру контенту, який ви плануєте опублікувати, і включає наступне:
- Заголовок.
- Цільову аудиторію.
- Підзаголовки/ підпункти/пункти списку.
- Вміст.
Найкращі практики аутсорсингу написання контенту
Для успішного співробітництва з провайдером послуг по контенту дотримуйтесь рекомендацій, описаних нижче:
- Ефективне спілкування з партнером з написання контенту. Необхідно встановити регулярні канали зв’язку, як-от електронна пошта або інструменти управління проєктами, щоб полегшити співпрацю й уникнути непорозумінь.
- Надання чіткого та детального зворотного зв’язку. Надання всебічного і конструктивного відгуку про зміст контенту, представлений партнером з написання, може допомогти йому краще зрозуміти ваші уподобання і вимоги.
- Встановлення взаємовигідного і позитивного робочого партнерства. Створення спільного і позитивного робочого партнерства з вашими авторами може сприяти творчості та продуктивності. Так само заохочення відкритого діалогу та оцінка їхнього внеску можуть призвести до кращих результатів.
- Підтримка якості та цілісності всього контенту. Це також один із необхідних шляхів до правильного написання контенту на аутсорсингу. Чітко повідомте про свої стандарти якості контенту партнеру з написання. Регулярно перевіряйте вміст, щоб переконатися, що він стилістично та інформаційно однаковий на всіх платформах.
- Захист голосу та репутації вашого бренду. Голос і репутація вашого бренду є цінними активами, які необхідно захищати. Надайте партнеру з написання контенту рекомендації, що пояснюють тон і цінності вашого бренду.
- Захист інтелектуальної власності та конфіденційності. Питання інтелектуальної власності та конфіденційності не слід випускати з уваги під час аутсорсингу написання контенту. З цієї причини, вкрай необхідно визначити право власності та підписати угоду про нерозголошення (NDA).
Поради щодо аутсорсингу написання контенту
Незалежно від того, чи у вас стартап або усталений бізнес, ось кілька порад, як успішно орієнтуватися в процесі аутсорсингу написання контенту для продуктів:
- Зрозумійте, коли слід віддати написання контенту на аутсорсинг. Якщо ви відчуваєте, що вам ледве вдається задовольнити попит на контент або вам бракує власного досвіду, можливо, настав час розглянути варіант аутсорсингу. Допомогти в вирішенні вам можуть такі фактори як зрив дедлайнів, суперечлива якість тощо.
- Знайдіть належного партнера для написання контенту для вашого бізнесу. Приділіть час вивченню та оцінці різних аутсорсингових сервісів написання контенту або позаштатних авторів. Врахуйте такі фактори, як їхні знання, досвід, стиль письма, портфоліо і ціни.
- Будьте зібрані, щоб керувати кількома проєктами. Аутсорсинг написання контенту може включати роботу з кількома авторами або агентствами. Щоб усе було організовано, встановіть чіткі канали зв’язку, надайте докладні зведення і встановіть реалістичні терміни. Крім того, використовуйте інструменти управління проєктами для моніторингу прогресу і дотримання термінів.
- Активуйте зворотний зв’язок і вносьте зміни. Завжди намагайтеся давати конструктивний зворотний зв’язок райтерам. Це допоможе їм поліпшити власну роботу й узгодити манеру вашого бренду. Також будьте відкриті для отримання відгуків від ваших партнерів з написання контенту.
- Виміряйте й оцініть успіх написання контенту на аутсорсингу. Щоб гарантувати, що ваше написання контенту на аутсорсингу принесе бажані результати, виміряйте й оцініть його успіх. Для цього використовуйте аналітику для моніторингу ключових показників ефективності (KPI).
Як Livepage може допомогти?
Є кілька способів, як Livepage може допомогти вам з аутсорсингом контент-маркетингу:
- Розробка контент-стратегії. Livepage може розробити повну контент-стратегію для вашого бізнесу, яка відповідатиме вашім маркетинговим цілям і цільовій аудиторії. Крім того, щоб допомогти вашому бізнесу залишатися попереду і не відставати, прочитайте нашу статтю про майбутнє блогінгу.
- Створення контенту. Наші контент-розробники здатні створити високоякісні, добре структуровані та оптимізовані для пошукових систем тексти. У Livepage ми цінуємо важливість корпоративного ведення блогу і пропонуємо вам прочитати про це.
- Оптимізація контенту. Livepage може оптимізувати контент для пошукових систем, щоб поліпшити його видимість і рейтинг на сторінках результатів пошукових систем (SERP). Ми також приділяємо особливу увагу редагуванню та вичитуванню нашого контенту. Ось стаття для вашого розгляду про те, чому це так важливо.
- Поширення контенту. Наші фахівці добре знаються на просуванні контенту різними каналами, включно з соціальними мережами, електронним маркетингом, охопленням впливових осіб і синдикацією контенту. Щоб краще зрозуміти, як працює лідогенерація, ви можете прочитати нашу статтю.
- Моніторинг продуктивності та звітність. Livepage забезпечує регулярний моніторинг продуктивності та звітність для відстеження успіху вашого контент-маркетингу. Щоб допомогти підприємствам краще зрозуміти ключові показники та KPI для B2B SaaS, ми провели це дослідження.
- Економічні рішення. Передача створення контенту до Livepage — це економічно вигідний варіант для бізнесу будь-якого розміру. Він дозволить вам уникнути зайвих витрат досягаючи ефективних результатів в контент-маркетингу.
Зробіть Livepage своїм надійним партнером
Як Google Premier Partner, Livepage має великий досвід в аутсорсингу контент-маркетингу. На цю мить він вимірюється 11 роками наполегливої роботи над різноплановими проєктами. Але що неможливо виміряти, так це наш ентузіазм і високий рівень енергії, які допомагають нашим клієнтам досягати своїх цілей. Ось чому партнерство з Livepage — це стратегічний крок для розширення вашого маркетингового потенціалу!
На доказ цього ділимося з вами реальними кейсами з нашої роботи:
SEO-просування британської компанії The Hoxton Mix
Hoxton Mix зіткнулась з низьким органічним трафіком і поганою видимістю в результатах пошуку. Наше рішення містило реалізацію SEO-стратегій, таких як оптимізація контенту, поліпшення архітектури сайту, дослідження ключових слів, створення зворотних посилань і використання маркетингу в соціальних мережах.
Досягнуті результати:
- +16 800 органічного трафіку за 6 місяців (+90% порівняно з попереднім);
- збільшення щомісячних конверсій на 172,15%;
- +1 317 нових релевантних ключових слів у ТОП-10 пошуку;
- ТОП-1 позиції за головними для цієї бізнес-ніші ключовими словами на 02.13.2023.
SEO-просування для інвестиційного застосунку Gainy
Наша успішна SEO-кампанія для Gainy сприяла значним поліпшенням. Ми оптимізували їхній вебсайт, провели дослідження ключових слів, створили зворотні посилання та реалізували маркетинг у соціальних мережах.
Досягнуті результати:
- +25 000 органічного трафіку за 3 місяці (+250% порівняно з попереднім);
- +300% збільшення щомісячних конверсій;
- ТОП-1 позиції за головними галузевими запитами в Google.
Тож будьте впевнені, що Livepage — це команда експертів зі створення та реалізації безпрограшних маркетингових стратегій!
Ми сподіваємося, що цей гайд допоможе вам зрозуміти, як передати створення контенту на аутсорсинг. Крім того, аутсорсинг Livepage дозволяє вам використовувати наш великий досвід для досягнення найкращих результатів. Ми гарантуємо унікальні нестандартні підходи до ваших задач.
Поспішіть зв’язатися з нами!
FAQ
Які елементи контент-маркетингу можна передати на аутсорсинг?
Обсяг елементів контент-маркетингу, які можна передати на аутсорсинг, містить в собі написання контенту, графічний дизайн, управління соціальними мережами, створення відео та розповсюдження контенту. Почати краще з написання контенту на аутсорсингу, що в найкоротші терміни підвищить рейтинг вашого сайту.
Як ефективно передати написання контенту на аутсорсинг?
Для ефективного аутсорсингу написання контенту врахуйте такі кроки:
- Визначте свою контент-стратегію та цілі.
- Обирайте авторитетних авторів контенту або сервіси.
- Надайте брифи з аутсорсингу написання контенту.
- Встановіть вимоги та терміни.
- Оцініть своїх райтерів.
- Слідкуйте за їх роботою.
- Підтримуйте міцні робочі відносини.
Чому важливо передати створення контенту на аутсорсинг?
У аутсорсингу створення контенту професіоналам є кілька плюсів, таких як:
- Регулярне розміщення текстового SEO-контенту.
- Економічна вигода.
- Масштабованість при опрацюванні мінливих вимог до контенту.
- Більше часу, щоб зосередитися на основних бізнес-функціях.
- Нові творчі ідеї від зовнішніх творців контенту.
Коли мені слід віддати на аутсорсинг послуги з написання контенту?
Обирайте аутсорсинг послуг з написання контенту, якщо:
- вам бракує внутрішньої експертизи;
- відчутна нестача ресурсів;
- є потреба у свіжих поглядах;
- ви хочете зосередитися на основних бізнес-функціях;
- маєте термінові потреби в контенті;
- відчутна нерегулярність обсягу контенту.